Как да напишете благодарствен имейл, който кара клиентите да се връщат

   Да накараш потребител да закупи артикул от вашия сайт за електронна търговия е сигурна печалба. Ако играете правилно картите си, това също може да бъде стимул клиентът да се връща отново и отново, за да закупи още повече продукти или услуги. Осъществяването на това да се случи и вдъхновяването на потребителя да разпространи информацията за вашия електронен магазин е един от най-добрите начини да гарантирате успеха на вашия бизнес.

Един от начините да затвърдите доброто преживяване на клиента е да изпратите имейл с благодарност за покупката, след като се реализира. По-долу са някои причини, поради които е важно да напишете имейл с „благодаря ви за покупката“, както и някои съвети за създаване на имейл, който помага на вашия бизнес да расте и процъфтява!

Значението на това да кажете "Благодаря!"

През последните десетилетия най-важното „благодаря!“ се плъзна настрани. Хората просто са твърде заети или разсеяни, за да благодарят. Много предприемачи погрешно вярват, че „благодаря“ не е необходимо, тъй като клиентът печели, като купува качествен продукт, който им служи добре. Но те не виждат голямата картина. Конкуренцията в света на бизнеса е жестока и винаги има друга компания, която ще разработи продукта също толкова добре, а в някои случаи дори по-добре. Ето защо използването на отлично обслужване на клиентите всеки път прави огромна разлика в успеха на вашата компания. Потребителите ще имат топло, уютно усещане към онлайн магазина ви, ако бизнесът покаже, че оценява избора им да харчат парите си във вашия бизнеса си пред конкуренцията.

Процесът на благодарност към клиентите

След като артикулът бъде доставен, изпратете имейл, в който благодарите на клиента за покупката. Това усилие дава възможност на клиента да разбере, че сте благодарни, че са избрали вашата компания, вместо множеството други фирми, от които биха могли да закупят подобен продукт. Това допълнително внимание към детайла ще бъде запомнено от доволните клиенти, като ще спечелите повече от техния приход в бъдеще. Това също така ще ги вдъхнови да споменат вашия надежден и учтив бизнес пред своите приятели, семейство и може би дори в социалните медии. Всички предприемачи трябва да обичат и оценяват огромната стойност на този тип безплатна реклама!

Професионален съвет: Като допълнителен бонус винаги включвайте „благодаря“ във фактурата, която се доставя с артикула. Това позволява на клиента веднага да разбере, че го оценявате. Освен това включете телефонен номер или адрес, където те могат да се свържат с вашия бизнес, ако имат проблеми с артикула, когато го получат.

Написване на перфектния имейл, с който да благодарите

Накарайте някой от вашия персонал да изготви имейл, който да изпрати на клиентите ви, след като даден артикул бъде доставен. Основното съдържание на имейла трябва да е кратко и сладко, така че клиентът да не се отегчава или разсейва и да не отнема повече от минута от времето им. Някои подробности, които ще направят този имейл впечатляващ (и такъв, който е оценен от потребителя), включват:

  1. Използвайте първото име на клиента в поздрава, вместо нещо общо като „Уважаеми клиенте“. Това прави имейла да изглежда по-приличен, сякаш клиентът е приятел на бизнеса.

  2. Първият ред в тялото на имейла трябва да благодари на потребителя за скорошната им покупка. Не е необходимо да назовавате точното име – можете просто да кажете „за покупката си“. Това прави възможно изпращането на общ имейл до всеки, който пазарува от вашия сайт.

  3. Вторият ред трябва да включва информация как да се свърже клиентът с вас, ако има проблем. Поканете лицето да се обади или изпрати имейл, ако смята, че услугата или продуктът не е оптимален, или ако има въпроси или проблеми с артикула.

  4. Третият ред трябва да споменава нов „горещ“ продукт или продукт, който скоро ще бъде пуснат, за който смятате, че клиентът може да се интересува.

  5. На последния ред поканете клиента да се върне отново на уебсайта за всякакви бъдещи нужди за пазаруване.

  6. Закриването трябва отново да благодари на клиента, че е избрал вашия бизнес.

Ползите, които вашият бизнес ще извлече от изпращането на кратък, благодарен имейл „благодаря“, ще направят разлика в начина, по който клиентът възприема компанията. Ако клиентът е било доволен от покупката, имейлът му помага да му напомни името на компанията, от която е закупил. Ако клиентът е имал проблем, имейлът уведомява човека, че вие ​​и вашият екип сте готови да направите всичко възможно, за да го оправите.

 

Изпращането на имейл „благодаря“ може да изглежда остаряла идея, но повечето хора копнеят за старомодна признателност и благодарност, когато става въпрос за избор къде да похарчат спечелените си пари!

Препоръчваме още:

Разликата между уебсайт и уеб приложение кое е подходящо за вашия бизнес Разликата между уебсайт и уеб приложение кое е подходящо за вашия бизнес Прочети повече
Интервю в списание Forbes Интервю в списание Forbes Прочети повече
По какво се различават криптовалутите По какво се различават криптовалутите Прочети повече
нагоре