Актуализациите на показателите и значките във Facebook

   Може да се каже, че Facebook непрекъснато се променя и постоянно ще се променя, така че е от решаващо значение да сте информирани!Наскоро беше обявено, че Facebook ще премахне сивите значки за потвърждение от страниците, както и ще актуализира показателите за органични импресии. Тези промени ще повлияят на вашата бизнес страница и вече са в сила, така че продължете да четете, за да научите повече!

  • Премахване на сива значка за потвърждение

По-вероятно, отколкото не, ако имате бизнес страница във Facebook, сте преминали през процеса на потвърждаване на бизнеса си и сте получили сива значка за потвърждение на страницата си, за да докажете това.

Тази сива значка за потвърждение, по думите на Facebook , е индикатор, че страницата на бизнес или организация е потвърдена като автентична.

Тези значки може да звучат като легитимен начин да разберете дали дадена страница е истинска, но Facebook се сблъска с някои проблеми с този индикатор за проверка.

Facebook също има синя значка за потвърждение, която се показва на страница, която е потвърдена като автентична страница на публична личност, знаменитост или марка. За разлика от сивата значка, получаването на синя значка изисква по-интензивен процес на проверка и поради това те не са се сблъсквали със същите проблеми като сивата значка за потвърждение.

И така, какъв е въпросът?

Facebook наскоро прие премахването на сивите значки за проверка поради проблеми, свързани с използването му. Сивата значка се отнася, както за объркването, което идва от наличието на сива значка, така и ще спре представянето на бизнес страници от нелегитимни източници.

Със страница със сива, а не синя значка, потребителите на Facebook могат да бъдат объркани относно функцията и възможността за проверка на сивата значка. Тъй като сините значки са толкова силно свързани с легитимни фирми и знаменитости, това доведе до въпроси относно целта на сивата значка.

Що се отнася до наличието на дублирани страници със сиви значки за потвърждение, това може да бъде изключително пагубно за действителния бизнес, който се представя.

Въпреки че притежаването на сива значка е легитимно, системата е била злоупотребена от хора, които вземат информация за бизнеса от действителната страница във Facebook. След това те изпращат информацията до Facebook, за да бъде потвърдена със сива значка и в крайна сметка биват одобрени и управляват страницата, действайки като бизнеса, от който са откраднали информация.

Чрез премахването на тази значка за потвърждение, Facebook се стреми да разреши проблемите, споменати по-горе и да създаде актуализирана система за значки за потвърждение за тези, които ще бъдат засегнати от премахването на сивата значка.

  • Органични промени в импресиите на страница

Освен премахването на сивата значка за потвърждение, Facebook планира да промени начина, по който изчислява органичните импресии на страницата.

Предстоящите промени ще доведат до корекции за ограничаване на включването на дублиращи се показатели, свързани с импресиите на дадена страница.

Тези дублиращи се показатели представляват как потребителят на продажба може да посети отново страницата ви и да увеличи показателите ви за импресии. Тези показатели не са точни за броя на хората, които преглеждат съдържанието ви.

Ако показателите ви за импресии сочат, че 25 души са прегледали страницата ви, но половината от тези показвания са от хора, които са преглеждали съдържанието ви, тогава това е неточна и подвеждаща цифра.

Това премахване на метрични изчисления, които включват повторни посещения, ще помогне на вашия бизнес да разбере как конкретно съдържание се представя на вашата Facebook страница с точни числа.

При тази промяна може да настъпи спад в броя на импресиите. Това обаче ще даде на вашия бизнес шанс да се запознае с новите числа и да направи правилни промени в стратегията, за да подобрите показателите си за импресии около тези актуализации.

 

Когато става въпрос за актуализации на бизнес страници, имаме експерти от индустрията, които са подготвени за тези промени и са на разположение да отговорят на вашите въпроси и нужди.

Препоръчваме още:

Как клиентите търсят вашия бизнес? Как клиентите търсят вашия бизнес? Прочети повече
 9 съвета за изграждане на качествено приложение! 9 съвета за изграждане на качествено приложение! Прочети повече
#Хаштагове на някои платформи и защо са толкова важни? #Хаштагове на някои платформи и защо са толкова важни? Прочети повече
нагоре