9 онлайн стратегии как да рекламирате фитнес залата си и да увеличите посетителите

   Независимо дали сте малка фитнес зала или голяма верига, маркетингът е една от най-важните части за управлението на вашия бизнес. Фитнес клубовете са местен бизнес, което означава, че те се намират в много конкурентен местен пазар за клиентите. И така, как фитнес клубовете се състезават на такива претъпкани пазари? 

Тук ще разгледаме 9 стратегии за фитнес маркетинг и как да популяризирате ефективно вашия бизнес, за да стимулирате придобиването на нови клиенти. 

Все повече потребители търсят фитнес зала онлайн, затова за да привлечете клиенти ще ви трябва уебсайт, който е лесен за навигация, информира за местоположението на фитнес клуба, работното време, съоръженията, тренировъчните програми, упражненията, полезни статии за тренировки и т.н. Уебсайтът е мястото, където потребителите ще разгледат подробности за вашия бизнес и ще преценят дали да използват фитнес услугите ви. Красивият дизайн, мобилността и системното актуализиране на вашия сайт ще засилят неговата посещаемост. (Разгледайте готов наш сайт https://goweb.bg/sporten-sayt)

Наличието на мобилно приложение ще помогне на фитнес членовете ви да не пропускат тренировъчната си сесия, когато не могат да посещават фитнеса, и могат да правят упражнения у дома. От друга страна има хора, които не желаят да идват на фитнес, но предпочитат да тренират вкъщи. За тези потребители мобилното приложение е много добър вариант. Можете да печелите доходи, като качвате платени програми за трениране и хранене. Мобилните устройства се използват масово от потребителите, затова фитнес приложенията са разпространени сред спортуващите, които могат да изпълняват упражненията си в удобно за тях място и време.

Местната SEO е една от най-рентабилните форми на фитнес маркетинг и може да има огромна възвръщаемост на инвестициите, ако се класирате в първите резултати от търсенията. Когато търсят фитнес зали, хората използват ключови думи като „фитнес зали близо до мен“, „фитнес клубове близо до мен“ или „фитнес зали в [името на града]“ и други подобни, затова е добре да ги включите в съдържанието на сайта си.

За да оптимизирате уебсайта си да се класира локално, ще трябва, да използвайте местни ключови думи в съдържанието си, да имате последователен NAP (име, адрес и телефонен номер) и да получите Google My Business страница. Google е най-използваната търсачка в почти всички държави, затова е добре да създадете акаунт в Google My Business (GMB), защото така хората могат лесно да намерят вашия адрес, работно време и телефонен номер, а потенциалните клиенти могат да видят снимки на фитнес залата и оборудването ви. Когато хората напишат името ви, могат лесно да видят информация за вашия фитнес център и да посетят уебсайта ви, ако ги грабне описанието ви в Google My Business. Задължително е информацията в сайта ви да бъде актуализирана с данните в Google бизнес страницата ви.

  • Проследявайте маркетинговите кампании

Когато се опитвате да насочите потребителите към вашия уебсайт, е важно да знаете кои маркетингови канали са най-ефективни за достигането до вашата фитнес зала. Ето защо трябва да настроите проследяване на целите в Google Analytics, за да наблюдавате успеха на всяка кампания. За да направите това, може да ви е необходима помощ от разработчик, но определено си струва да знаете кои кампании ви носят най-много клиенти. След като зададете цели, ще трябва да прикачите utm тагове към всяка връзка, която изпращате в социалните медии, бюлетини и т.н. След като изпратите връзката и някой кликне върху нея и достигне целта, която сте задали на уебсайта си, тя ще бъде отразена в Google Analytics. 

Създайте блог и започнете да пишете полезни статии за тренировки, програми, уреди, здравословни рецепти, хранителни добавки и др. Хората обичат да бъдат информирани как да тренират, как да се хранят, как да изглеждат във форма. С маркетинг на съдържанието можете да мотивирате потенциалните клиенти да посетят фитнес залата ви.

  • Маркетинг на видео съдържание

Видеата показват на потенциалните ви клиенти как протичат тренировките във вашата фитнес зала, с какви уреди сте се оборудвали, както и каква е обстановката по време на трениране. Стриймингът на видеоклипове от доволни членове на фитнес залата, споделящи своята история за отслабване и трупане на мускули, ще ви помогне да спечелите нови посетители. Можете да покажете на живо във Facebook, на хората, които са харесали вашата страница, какво се случва във вашия фитнес клуб в реално време. Това ще увеличи, както харесванията и споделянията, така и посещенията в фитнес залата ви.

След като разгледахме профилите в социалните платформи на над 100 фитнес зали, установихме, че 82% от тях публикуват ежедневно във Facebook или Instagram. Фитнес залите използват социалните медии, защото те имат предимствата да ангажират настоящите си клиенти със снимки и видеа, както и да увеличават бъдещите си потребители чрез своите публикации. Социалните мрежи се превърнаха в един от най-широко използваните канали, вградени във всяка стратегия за фитнес маркетинг. 

  • Стартирайте програма за препоръки/клубни карти

Едни от най-добрите търговци във вашата фитнес зала могат да бъдат вашите членове. Ако предоставяте отлични фитнес услуги, можете да създадете програма за препоръки във фитнес залата, и да ги накарате да поканят семейството и приятелите си на промоционални цени. Направете безплатна първата тренировка, така ще привлечете повече потенциални посетители. Можете да създадете вип карти, карти за двама, карта за годишен абонамент и т.н, като с това ще стимулирате настоящите си посетители да увеличат посещенията си в фитнес залата ви.

Препоръчва се изпращането на персонализирани имейли, като така ще покажете активността ви на вашите посетители. Имейлите за добре дошли са чудесен начин да поздравите хората, че са се абонирали при вас, или че са станали ваши клиенти.

Друг вид имейл е бюлетинът, с който можете да споделите съдържание със съвети за упражнения и препоръки за здравословно хранене, насочено към вашите читатели. Споделянето на специални съобщения, например за някакво събитие, е друг начин да споделите информация с клиентелата си. Това гарантира, че навременната информация, която искате да знаят, влиза директно във входящата им поща и не е нужно да се стараят, за да я намерят. Може да изпращате имейли с промоционални кодове на подбрани ваши посетители, които например са закупили клубна карта.

Фитнес залите са бизнес сфера, за която онлайн маркетинга е най - ефикасния начин, за популяризиране и обхващане на голям кръг потенциални клиенти.

Имате фитнес зала и не сте използвали дигитален маркетинг?

Свържете се с нас, а ние ще го разработим!

 

Препоръчваме още:

Ръководство, Step By Step за маркетинг на вашето мобилно приложение! Ръководство, Step By Step за маркетинг на вашето мобилно приложение! Прочети повече
Как да интегрираме дигиталния маркетинг в традиционната реклама? Как да интегрираме дигиталния маркетинг в традиционната реклама? Прочети повече
10 практични начина да развиете бизнеса си с дигитален маркетинг през 2021 година! 10 практични начина да развиете бизнеса си с дигитален маркетинг през 2021 година! Прочети повече
нагоре