9 дигитални маркетингови канали за растеж на бизнеса

   Всички, свързани със света на бизнеса, копнеят за начин за бърз растеж. Повечето от тези бизнес начинания обаче се провалят. Причината? По-често това се дължи на липсата на тягови канали.

Но защо?

Това, което обикновено се случва, е, че предприемачите се увличат от случайни неща, които виждат или чуват. Когато за пръв път прочетох Traction, една от най-популярните книги за хакване на Gabriel Weinberg & Justin Mares , авторите ясно посочиха , че нещата, които може да не работят за вас в първите ви стъпки, може да работят по-късно - и обратно.

Traction Book обхваща основните 9 канала, които могат да стимулират трафика:

  • Вирусен маркетинг

Какво ще стане, ако потребителят донесе на борда следващия? Е, това е целта на Viral Marketing: намиране на начин за постигане на реализации, като примамвате съществуващите си потребители да споделят със семейството, приятелите и колегите си, в повечето случаи като ги възнаграждават да го правят.

  • Връзки с обществеността

Традиционните медии нахлуха в интернет, следвайки шума от последното десетилетие. Включването в големи публикации все още работи - донася страхотни резултати. Хората се радват на свободата, която предлагат Reddit и Product Hunt, но въпреки това са обвързани с трендовите медийни публикации. Просто се уверете, че винаги стигате до новините!

  • Маркетинг в търсачки

Можете да достигнете до стотици милиони хора, като рекламирате в търсачките. В днешно време всички са запознати с Google AdWords и много хора твърдят, че знаят как да го направят. Внимавайте, тъй като можете да похарчите много пари за клиенти с ниско качество.

  • Социални и дисплейни реклами

Нека си го кажем. Ние, хората, обичаме социалните медии. Ние също обичаме общности и уебсайтове, тясно свързани с нашия вкус. Нашето население на такива платформи направи революция в рекламата като цяло, създавайки нови полета за маркетинг и компании, които да печелят много време. Трябва само да намерите къде висят клиентите ви.

  • Оптимизация за търсачки (SEO)

SEO е процесът за получаване на трафик от „безплатни“, „органични“, „редакционни“ или „естествени“ резултати от търсенето в търсачките. С други думи, това е методът да се поставите на върха на търсачките за ключовите думи, които се опитвате да класирате.

  • Маркетинг на съдържание

Маркетингът на съдържание е маркетингов подход, фокусиран върху създаването и разпространението на полезно, приложимо и последователно съдържание за привличане и задържане на целевите потребители и в крайна сметка за стимулиране на реализациите за вашия продукт, услуга или бизнес като цяло. Статиите, ръководствата, инфографиките и уеб семинарите имат нещо общо; те генерират поток от приходи!

  • Имейл маркетинг

Правенето на имейл маркетинг е да се използват серия от автоматизирани, персонализирани имейли с цел увеличаване на продажбите. Много играчи там правят фантастични неща, създавайки непреодолими за кликване теми, като част от основната си стратегия за продажби, целяща да стимулира реализациите.

  • Партньорски програми

Какво ще кажете да накарате другите да продават вашите продукти, като им позволите да запазят процент от печалбата за това? Партньорски програми се използват от много компании. Горе-долу това е като бизнес развитие, но по този повод партньорството е между компания и физическо лице.

  • Търговски изложения

Търговските изложения предлагат шанс на вашата компания да покаже продуктите си лично пред вътрешни лица и да ви доближи до потенциални клиенти, които биха се интересували от това, което правите. Това е чудесна възможност да направите важни съобщения или просто да създадете интерес към продуктите/услугите ви.

Ранното сцепление при стартиране може да означава разликата между успех или неуспех - особено ако сте стартиращ. То е знак, че имате продукт, който хората искат да използват. Също така, ранната стартираща тяга действа като застраховка за VC и тяхната инвестиция.

 

Включете тези онлайн маркетингови канали, за да постигнете успешен бизнес!

Препоръчваме още:

13-те най-добри инструменти за A/B тестване, които  ще увеличат вашите проценти на реализация 13-те най-добри инструменти за A/B тестване, които ще увеличат вашите проценти на реализация Прочети повече
5 стъпки за успешна маркетинг автоматизация 5 стъпки за успешна маркетинг автоматизация Прочети повече
4 съвета как да изберете теми за маркетинг на съдържание 4 съвета как да изберете теми за маркетинг на съдържание Прочети повече
нагоре