Най - важните ползи от имейл маркетинга

   В днешния маркетинг и бизнес пейзаж изглежда, че „социалните медии“ са актуалната модна дума, когато става въпрос за модерни маркетингови стратегии, които се предполага, че трябва да бъдат „задължителни“. Всъщност бих казал, че имейл маркетингът е може би най-ефективната маркетингова стратегия, която има най-висока възвръщаемост на инвестициите. Проучванията установяват, че това е вярно, но въпреки това изглежда, че много хора все още пренебрегват стратегията за имейл маркетинг, защото тя не изглежда толкова „лъскава“, колкото по-нова маркетингова форма като стратегията на социалните медии. Е, тук съм, за да ви кажа, че това е грешка. Нека да поговорим за предимствата на имейла в сферата на дигиталния маркетинг.

  • Потребителите предпочитат имейл

Различни проучвания са установили, че потребителите предпочитат имейл маркетинга пред всеки друг маркетингов канал, когато става въпрос за промоционални съобщения. Какво точно означава това? Е, от една страна, това означава, че потребителите са по-малко склонни да бъдат раздразнени от получаването на промоционално съобщение по имейл, отколкото друга форма на маркетинг, включително реклами в социалните медии или видеореклами. Тъй като е по-малко вероятно потребителят да бъде изнервен, по-вероятно е да възприеме съдържанието в имейла. Това означава, че те вероятно ще отворят и ще се включат в имейла ви, вместо да го игнорират и да пропуснат офертата ви.

  • Имейлът е интимен

Тъй като имейл маркетингът е изключително персонализиран, това е отличен начин да достигнете до потенциални потенциални клиенти по интимен и личен начин. Когато инвестирате в имейл маркетинг, имате възможност да отразявате абонатите си по много личен начин - можете да им изпратите съобщение, да се чувстват така, сякаш той е изработен специално за тях, а не нещо, което в масово производство, в други думи, без всъщност да се налага да пишете стотици (или хиляди) индивидуални имейли. Това е предимство пред други видове маркетинг, при които съобщението има тенденция да бъде откровено насочено към масите, а не към конкретен човек. Всеки обича да се чувства важен и маркетингът по имейл се възползва в голяма степен от това желание.

  • Имейлът може да се използва навсякъде

Маркетинговите методи като стратегията на социалните медии задължително налагат потребителите да бъдат на определен уебсайт в определен момент, за да се видят съобщението. Това ограничава броя на хората, които могат да бъдат достигнати със споменатата кампания. Нека помислим например за тези хора, които няма достъп до платформите си за социални медии през деня, когато са на работа. Те ще пропуснат много от кампаниите, които се провеждат в социалните медии през работния ден. Имейлът обаче е нещо, което обикновено се консумира навсякъде. Офис служителите ще проверяват имейлите през целия ден, всъщност средният офис служител ще проверява имейлите си около 30 пъти на час! Имейл маркетингът е нещо, което е много ефективно в редица целеви аудитории.

  • Имейлът може да популяризира всичко

Имейл кампаниите могат да включват всякакъв вид съдържание в своите съобщения. Това е нещо, което хората често не обмислят, когато отхвърлят идеята да инвестират в стратегия за имейл маркетинг. Можете лесно да създадете кампания по имейл, която включва генерирано от потребителите съдържание в допълнение към презентации, видеоклипове и изображения заедно с текст. Вие не се ограничавате, когато инвестирате в имейл маркетинг, напротив, вие умело си позволявате да се възползвате от различни маркетингови стратегии.

  • Имейлът е предсказуем

Въпреки променящия се пейзаж на цифровите медии и появата на нови маркетингови методи, имейл маркетингът остава стабилен в своята ефективност и привлекателност. Имейл маркетингът продължава да се задържа като ефективна стратегия, която е изненадващо еволюционна по обхват и мащабируемост. Най-вече доказва, че е предсказуемо ефективна маркетингова стратегия, която изглежда е в състояние да се противопостави на строгите промени в промяната на медиите и променящите се маркетингови очаквания.

 

Имейл маркетингът е надеждна и високоефективна маркетингова стратегия. Можете да използвате маркетинг по имейл, за да спомогнете за популяризирането на разнообразно съдържание и вашите имейли ще достигат до хората навсякъде, независимо дали са на работа или у дома. Имейл маркетингът наистина е фаворит на стратегиите за маркетинг на съдържание.

Ние ще разработим имейл маркетинг и за вашия бизнес!

Препоръчваме още:

Как работи Blockchain и кой го е изобретил? Как работи Blockchain и кой го е изобретил? Прочети повече
8 съвета за вашият дигитален маркетинг в бизнеса! 8 съвета за вашият дигитален маркетинг в бизнеса! Прочети повече
Няколко съвета за увеличаване на приходите за електронна търговия по имейл ! Няколко съвета за увеличаване на приходите за електронна търговия по имейл ! Прочети повече
нагоре