8 причини, поради които вашият бизнес се нуждае от мобилна CRM стратегия

   С въвеждането на мобилни устройства хората вече прекарват по-голямата част от времето си на тези джаджи. И така, какво означава това за бизнеса?

Това означава, че клиентите очакват достъп до информация в реално време от смартфоните си. Освен това повечето от вашите клиенти вероятно се ангажират с вашата компания, чрез мобилни устройства. От 2011-2020 г. глобалният интернет трафик за мобилни устройства е нараснал от 4,7%-50,03%. За да отговорите на тези нарастващи очаквания, ще ви е необходима ефективна мобилна CRM стратегия. С мобилния CRM служителите за обслужване на клиенти и професионалистите по продажбите могат ефективно да управляват взаимоотношенията с клиентите отвсякъде. Нека да разгледаме как използването на мобилна CRM стратегия ще бъде от полза за вашия бизнес!

  • Предлагайте решения в реално време

Тъй като ефективното обслужване на клиентите гарантира растежа на вашия бизнес, чрез осигуряване на мобилен CRM, вие ще можете да се погрижите за нуждите на клиентите си по всяко време. Позволява ви незабавно да отговаряте на чувствителни към времето запитвания, заявки и оплаквания. Като предлага навременно обслужване на клиентите и незабавни решения, вашата организация може да повиши лоялността на клиентите и дори да събере повече перспективи.

  • Подобрете производителността

Тъй като мобилният CRM предлага няколко спестяващи време и рентабилни функции, той повишава общата производителност на вашата организация. Тъй като позволява на вашите търговски служители да имат бърз достъп до най-новата клиентска информация, те могат да предложат персонализирано обслужване, за да отговорят на всички нужди на вашите клиенти. Също така, CRM приложенията ви позволяват да създавате диаграми на Гант, което е полезно за организиране и проследяване на завършени проекти. Като такъв, мобилният CRM ви помага да постигнете оптимална производителност.

  • Увеличете продажбите

Организациите, които използват мобилен CRM, затварят повече продажби в сравнение с тези, които не го правят. Според доклад организациите, които използват мобилен CRM, подобряват целите си за продажби с 65%. Мобилните CRM решения предоставят на вашите търговски представители основни данни за клиентите, което им позволява да прекарват по-малко време в търсене на информация. Това позволява на екипа по продажбите да се съсредоточи върху взаимодействието с клиентите и поддържането на съществуващи взаимоотношения с клиенти.

  • Увеличете процентите на конверсия

Друга причина, поради която мобилният CRM е от съществено значение за вашия бизнес. е че помага за получаване на по-високи проценти на реализация. Това е възможно, защото мобилната CRM предоставя на служителите ви незабавен достъп до клиентска информация. С такива решения е възможно изготвянето на отчети в реално време, добавяне на всеки детайл за взаимодействие с клиента, по-бързо насрочване на срещи и т.н. Всичко това ви помага да удовлетворите бързо изискванията на вашите клиенти, като по този начин води до по-висок процент на реализация.

  • Свържете служителите си

Мобилната CRM може да подобри качеството на данните, събрани от вашите търговски екипи. Мобилният CRM ви позволява да актуализирате всяка нова информация в движение. Тъй като елиминира необходимостта вашите служители да присъстват на едно и също място, за да работят заедно, мобилните CRM решения помагат на бизнеса да създаде по-свързана работна среда.

  • Помогнете за разработването на ефективни маркетингови кампании

Мобилната CRM може също да помогне на организациите при разработването на ефективни маркетингови кампании. С мобилния CRM вашата компания може да доставя насочени кампании на лични устройства. Освен това можете да проектирате push известия за предупреждаване на клиентите за нови промоции, което може да доведе до по-добри проценти на реализация. Тези мобилни решения помагат на бизнеса за продажбите, подобряване на достъпа до данни и получаване на незабавна обратна връзка.

  • Споделяйте и рационализирайте информацията

Мобилната CRM ви позволява да съхранявате важни документи на неговата платформа и като такъв вашите служители не пропускат важна информация. Благодарение на CRM платформата, няма нужда да използвате множество приложения за споделяне или отваряне на документи.

  • Получете полезна информация

Мобилните CRM приложения са силно мащабируеми. С тях можете да рационализирате процесите си на продажби и да придобиете полезна информация, която може да се използва за предлагане на по-персонализирани услуги на клиентите. Освен това, той съхранява всеки детайл от историята на вашия клиент и взаимодействията с вашата компания в платформата. Като такива, мобилните CRM решения помагат на бизнеса да вземат информирани решения, като по този начин правят вашите маркетингови кампании по-ориентирани към клиентите.

 

Чрез използване на ефективна мобилна CRM стратегия, вашият бизнес ще може да изгради по-близки отношения с клиентите. Това ще гарантира лоялност на клиентите, което от своя страна ще доведе до по-високи проценти на конверсия и в до увеличаване на печалбите!

Препоръчваме още:

Какви са клиентите, според начина им на пазаруване Какви са клиентите, според начина им на пазаруване Прочети повече
Как COVID-19 промени начина, по който бизнесът използва социалните медии? Как COVID-19 промени начина, по който бизнесът използва социалните медии? Прочети повече
Най - важните ползи от имейл маркетинга Най - важните ползи от имейл маркетинга Прочети повече
нагоре