6 модерни термина характерни за дигиталния маркетинг

   Нека се съсредоточим върху това какви модни думи и словосъчетания можете да видите в дигиталния маркетинг и какво означават те!

  • Фаза на обучение

Може да сте чували за фазата на обучение във Facebook за реклами, но знаете ли каква е целта му? Фазата на обучение е начин Facebook да тества вашите реклами и да прецизира още повече аудиторията, която сте избрали.

Мислете за фазата на обучение като за експериментален период, за да разберете по - добре кои членове на вашата аудитория ще взаимодействат с рекламите ви. От своя страна това ще ви даде повече знания за демографските данни, до които се опитвате да достигнете.

  • Общност

Как може общността да бъде модна дума за дигитален маркетинг? Изслушайте ме!

Общността може да бъде голяма част от вашите социални медии. Когато включите клиентите си, като споделите публикация, която правят за вашия бизнес, те се чувстват като част от вашата марка. От своя страна това помага за изграждането на общност.

Това не само кара настоящите ви клиенти да се чувстват ангажирани, но също така позволява на външните потребители да изпитат вашата, марка чрез настоящи клиенти.

Използването на съдържанието на вашите клиенти ще помогне за ангажираността и ще даде на потребителите поглед върху вашата компания. Както изграждането на вашето онлайн присъствие отнема време, така и изграждането на социална общност.

  • Стратегии с нулево кликване

Стратегията с нулево кликване включва фрагменти от информация, които се появяват за определени видове търсения, при които търсещият може дори да не трябва да щракне върху резултатите от търсенето, за да получи информацията, от която се нуждае. С течение на времето потребителите ще започнат да очакват отговорите, от които се нуждаят в резултатите от търсенето, особено за мобилни и гласови търсения.

  • Алгоритъм

Алгоритъмът е като формула или набор от правила. Google или Facebook използват определени правила, за да определят какво съдържание се появява, като например кои фирми/уебсайтове се показват в резултатите от търсенето или кои публикации са подходящи за потребителите.

  • Инфлуенсър/Микро-инфлуенсър

Маркетингът на инфлуенсърите е във възход през последните няколко години и микро - влиятелите са следващото голямо ниво.

Микро - влиятелите са хора, които имат по-малко последователи в социалните медии, като същевременно са експерт в това, което популяризират. Да бъдеш микроинфлуенсър ви позволява да популяризирате в рамките на местната общност.

Например, местен фитнес треньор може да работи с магазин за витаминни добавки, за да популяризира определени продукти и обратно. Популяризирането на местно ниво ще помогне на хората в общността да бъдат по-доверчиви, както към бизнеса, така и към микровлиятеля.

  • Mobile First Creative

Когато мислите за Mobile First Creative, свързан с рекламата, представете си тези две неща:

  • Видеоклипове по-кратки от 15 секунди с всякакви размери

  • Видеоклипове с височина, по-голяма от ширината като

Тези видеоклипове трябва да са чести, бързи и да могат да бъдат разбрани с изключен звук. Тъй като обхватът на вниманието намалява, от съществено значение е вашите видеореклами да привличат вниманието рано и посланието да е ясно.

  • Бонусна дума за дигитален маркетинг - Изкуствен интелект (AI)

Изкуственият интелект няма да спре да расте, поради което искахме да го представим като нашата бонусна дума!

За да обобщим бързо, AI е използването на компютър или компютърна програма за вземане на интелигентни решения, които човек обикновено би трябвало да вземе (машинното обучение също влиза в игра с AI).

В дигиталния маркетинг AI се използва в търсачките, автоматизирани имейли, реклами, гласово търсене и други!

 

С непрекъснато развиващия се свят на дигиталния маркетинг, ние знаем, че може да е трудно да следите промените и най-добрите практики за вашия бизнес, но се надяваме се, че сте научили нещо ново.

Препоръчваме още:

8 начина за оптимизиране на уебсайта ви за гласово търсене 8 начина за оптимизиране на уебсайта ви за гласово търсене Прочети повече
Защо компаниите трябва да присъстват във Facebook Защо компаниите трябва да присъстват във Facebook Прочети повече
Предимствата на Google Street View Предимствата на Google Street View Прочети повече
нагоре