5 дигитални маркетингови съвета за вашата фитнес зала

   Чудите се кой е най-добрият начин да маркетирате онлайн вашата фитнес зала или здравен клуб?

Затова съставихме списък със съвети за дигитален маркетинг, които със сигурност ще поставят вашата фитнес зала на картата.

  • Информацията е ключова,  използвайте уебсайта си, за да отговорите на въпросите на потенциалните си клиенти

Ето някои неща, които потребителите искат да знаят за вашата фитнес зала или здравен клуб:

  1. Списък с удобства

  2. Какво е включено в членството

  3. Работни часове

  4. Как да се регистрирате

И искат да ги улесните да намерят отговора на тези въпроси. Отговорете на въпросите им онлайн и предложете безплатни обиколки, намалени или безплатни първи класове (или дори безплатен първи ден) във вашата фитнес зала или студио.

  • Познайте вашата целева аудитория

Освен това знайте кого искате да привлечете. Културисти, кросфитъри, йога майки, някой с ограничен график? Предоставете информация, която е в съответствие с това, което вашата целева аудитория търси. Най-добрият начин да направите това е да знаете какви пречки е изправена пред вашата аудитория, когато става дума за посещение на фитнес или закупуване на членство. Уведомете ги, че сте тук, за да помогнете за разрешаването на тези проблеми и да ги улесните максимално.

  • Улеснете клиентите да планират часовете онлайн на настолни компютри и мобилни устройства

В наши дни потребителите се движат в изключително забързан свят, така че помогнете им, като им предоставите най-лесния начин за регистрация. Предлагането на безплатен клас или уникална оферта при първата резервация онлайн е чудесен начин да привлечете нови клиенти.

  • Изграждане на силно присъствие в социалните медии

Редовното публикуване във Facebook и Instagram е важно за нашите клиенти, тъй като потребителите ще искат да проверят вашите страници, за да видят снимки и да научат повече за вашия бизнес. Можете да изградите осведоменост за марката и да достигнете до нови клиенти във вашия район с правилната рекламна стратегия в социалните медии.

  • Възможност за изразяване на отзиви

Хората не само искат да видят как изглежда вътре във фитнес залата, но и какво другите имат да кажат за вас. Помолете клиентите си да ви оставят отзиви в Google, Facebook, Yelp или където имате нужда.

 

Ако се придържате към тези съвети, ще имате една търсена фитнес зала!

Препоръчваме още:

Успехът на WHOOP: Стратегии и ключови елементи за доминиране на пазара на уисъбъл устройства Успехът на WHOOP: Стратегии и ключови елементи за доминиране на пазара на уисъбъл устройства Прочети повече
Темповете на развитие в мобилните технологии и ключовите аспекти за успешно мобилно приложение Темповете на развитие в мобилните технологии и ключовите аспекти за успешно мобилно приложение Прочети повече
Използване на агентска ИИ за подобряване на маркетинговите кампании Използване на агентска ИИ за подобряване на маркетинговите кампании Прочети повече
нагоре