Топ 8 CRO инструменти за онлайн привличане на повече клиенти

   Кой не иска повече клиенти, нали? На първо място обаче трябва да изградите уебсайт и да започнете да получавате малко трафик. След като отметнете това от списъка със задачи, обикновено е време за оптимизация на скоростта на разговор (CRO). И най-добрият начин да направите това е с инструментите CRO, които можете да намерите!

CRO се занимава с анализ на данни и използване на тази информация за подобряване на вашия онлайн бизнес.

Днес има стотици инструменти за CRO, които ви помагат при всякакви задачи. Анализиране на данни, тестване на скоростта на зареждане на страници, проследяване на поведението на посетителите, A/B идеи за тестване или създаване на страхотни целеви страници.

Ето някои от най - добрите CRO инструменти.

Инструменти за анализ на данни

Чувствате ли, че вашият уебсайт, фуния за продажби или целевата страница не се преобразуват както трябва, но не можете да идентифицирате точния източник на проблема? Какво ще кажете за анализ на вашия уеб ресурс с помощта на инструменти като Google Analytics и Heap Analytics, за да получите тази информация?

Google Analytics е безспорният лидер в пространството за анализ на данни. За начало инструментът е безплатен. Неговата първокласна версия - Google Analytics 360 - отключва по-подробна информация. Можете да го използвате, за да откриете различни аспекти на вашия онлайн бизнес, включително най-популярните ви страници, източници на трафик, ефективност на рекламите и т.н.

Като начало Google Analytics сегментира вашия трафик, за да можете да видите кой посещава сайта ви и кой се връща. Колкото по-голям е броят на завръщащите се посетители, толкова по-вероятно е вашето съдържание да е интересно за вашата аудитория. И обратното също е вярно.

Анализът също така ви показва колко ангажиращо е вашето съдържание. Той измерва средното време, което посетителите прекарват на вашия сайт, както и колко страници посещават, докато са там. Освен това можете да видите колко далеч посетителите превъртат надолу на вашите страници, което е известно като проследяване на превъртане. Всички тези данни са ключови, за да ви помогнат да подобрите слабо представящото се съдържание или страници, като същевременно увеличите количеството съдържание, на което посетителите ви се радват най-много.

  • Heap Analytics

Ако искате да проследите всички действия, които вашите уеб посетители предприемат, Heap Analytics може да е инструментът, от който се нуждаете. За разлика от Google Analytics, той се предлага с минималистично табло за управление, което улавя различни форми на потребителски взаимодействия, включително изпращане на формуляри, кликвания върху връзки и транзакции.

Една от ключовите точки за продажба на този инструмент е способността му да улови всяко действие, предприето от отделни потребители. Това означава, че не е необходимо да използвате ръчен код. Фактът, че не е необходимо да пишете никакъв код, означава, че е лесен за инсталиране. Heap е един от най-добрите CRO инструменти за начинаещи.

Ние също обичаме неговия удобен и интуитивен интерфейс, което го прави подходящ за използване от почти всеки. Независимо дали сте UX дизайнер, който иска да подобри дизайна на вашия сайт, или анализатор на данни, който се нуждае от потребителски данни, ще се радвате да използвате Heap Analytics за събиране на полезни данни за вашия сайт.

Инструменти за целеви страници

Целевите страници са едни от най-важните уеб страници на вашия уебсайт. Целева страница ви помага да събирате имейли, да насочвате посетителите към вашите партньорски оферти.

Наличието на инструменти като LeadPages и Unbounce ще ви помогне да създадете професионално изглеждащи целеви страници, които да конвертират добре и да повлияят положително на вашия бизнес.

  • LeadPages

LeadPages е един от най-популярните инструменти за създаване на целеви страници днес и е лесно да се разбере защо. Той се предлага с набор от функции, включително джаджи за плъзгане и пускане и многобройни шаблони, които улесняват работата ви по разработка.

Както при повечето най-добри инструменти за целеви страници, LeadPages предлага десетки предварително проектирани шаблони, които ще ви бъдат полезни, особено ако нямате много опит в проектирането.

Използвайте визуалния редактор на инструмента за плъзгане и пускане, за да промените шаблона си или да създадете нов от нулата. Също така, не забравяйте да проверите няколко допълнителни функции, които LeadPages поддържат, включително таймер за обратно броене и услуга за SMS съобщения, която ви помага да автоматизирате процеса си на генериране на потенциални клиенти.

Инструменти за тестване скоростта на зареждане на страницата

Един от най-лесните начини да загубите уеб посетители и потенциални клиенти е да имате сайт, който се зарежда бавно. За щастие има ефективни стратегии, които можете да използвате за ускоряване на даден сайт, включително получаване на мощен уеб хост и намаляване размера на мултимедия като изображения и видео.

За да тествате скоростта на уебсайта си, можете да използвате Google PageSpeed ​​Insights и GTMetrix.

  • Google PageSpeed ​​Insights

Това е безплатен, но високо ефективен анализатор на скоростта на страниците от Google. Този инструмент за CRO събира и показва информация, като анализира съдържанието на уеб страницата. Той също така генерира предложения, които, ако бъдат приложени правилно, могат да помогнат за ускоряване на вашия сайт.

Например, след като приключите с проверката на скоростта на вашия сайт, PageSpeed ​​Insights l ще ви покаже съвети за оптимизация, които да използвате за бързи печалби. Това може да включва предложения за използване на кеширане на браузъра, оптимизиране на изображения или минимизиране на активи и CSS.

Google PageSpeed ​​Insights също измерва скоростта на вашата мобилна страница, за да ви покаже как се справя вашият сайт на преносими устройства. Тъй като повече уеб потребители сега сърфират с мобилни устройства, изключително важно е вашият сайт да се зарежда бързо на тях.

  • GTMetrix

Подобно на Google PageSpeed ​​Insights, GTMetrix е безплатен инструмент, който навлиза в големи подробности, за да ви предостави ключови данни за скоростта на вашия сайт. Услугата споделя метрики както за PageSpeed, така и за YSlow и присвоява на вашия сайт оценка от A до F.

Изключителната функция на GTMetrix (и вероятно това, което я прави по-добра от Google Pagespeed Insights) е способността й да сравнява данните за скоростта на сайта до пет уебсайта. Нещо повече, този инструмент ви позволява да тествате скоростта на вашия сайт от определени места, стига той (GTMetrix) да има сървъри там. Това може да се окаже удобно, когато искате да разберете потребителите от страни, от които произтича по-голямата част от трафика ви, когато посещават вашия уебсайт

Инструменти за проследяване на поведението на потребителите

Ако сериозно се занимавате с подобряване на потребителския опит на вашия сайт и CRO като цяло, не можете да си позволите да не проследявате как се държат посетителите, когато посещават вашия бизнес. За щастие, с инструменти като Hotjar и CrazyEgg, събирането на този вид информация е детска игра..

  • HotJar

HotJar е популярен инструмент, който ви помага да идентифицирате горещите и студени точки на вашия уебсайт. С този инструмент за CRO можете да разберете най-щраканите секции на вашите страници, точката, в която посетителите напускат страницата, и елементите, които записват най-много потребителски взаимодействия.

Инструментът използва цветно кодиране, за да посочи частта от страницата, която е най-посещавана (червена), до най-малко щраканите секции (избледнява до оранжево, жълто и т.н.).

  • CrazyEgg

Това е друг платен инструмент, който предлага много повече подробности от HotJar. CrazyEgg картографира пътуването на клиентите ви, анализира модели на превъртане и дори ви позволява да A/B тествате поведението на трафика си.

Той използва цветно кодиране точно като HotJar, но в този случай цветовете показват времето, което посетителите прекарват в разглеждане на определени секции от вашия уебсайт. Например, бял цвят показва зоната, в която посетителите на мрежата обичат да прекарват най-много време, докато червеният показва най-малко важните части на сайта.

Google Оптимизиране

Както повечето инструменти на Google, тази услуга е достъпна безплатно. Потребителите обаче могат да изберат да надстроят до платената му версия, известна като Optimize 360.

Безплатната версия работи най-добре за малък бизнес и маркетинг, които не трябва да тестват твърде много или сложни идеи. Всъщност с този инструмент можете да тествате наведнъж само до пет експеримента. Ако имате големи идеи и искате по-задълбочен инструмент за тестване, Optimizely може да е по-подходящ за вас.

  • Optimizely

В комбинация с корпоративна цена, този инструмент очевидно е предназначен за по-утвърдените онлайн фирми, които искат да тестват и експериментират с големите си идеи. Optimizely се описва като водеща експериментална платформа в света, която се стреми да помогне на маркетинговите екипи да тестват. Наслаждавайте се на подкрепа от световна класа и провеждайте безброй експерименти едновременно, когато използвате този инструмент.

И така тези инструменти за CRO могат да трансформират вашия бизнес и да ви помогнат да превърнете повече уеб посетители в потенциални клиенти и купувачи на клиенти.

Ако имате въпроси, се свържете с нас!

Препоръчваме още:

Как да подобрим ефективността на сайта, в 4 лесни стъпки. Как да подобрим ефективността на сайта, в 4 лесни стъпки. Прочети повече
 19 полезни инструменти за дигитален маркетинг 19 полезни инструменти за дигитален маркетинг Прочети повече
6 причини, заради които да използвате социалните медии за маркетингов инструмент през 2021г. 6 причини, заради които да използвате социалните медии за маркетингов инструмент през 2021г. Прочети повече
нагоре