4 причини, поради които намалява вашето местно търсене

   Едно нещо, от което малките предприятия се нуждаят, е растежът. Колкото повече хора знаят за вашия бизнес, толкова повече в крайна сметка го използват.

Но какво се случва, когато погледнете резултатите от местното търсене и растежът не се случва? Ами ако тези числа намаляват?

Първото нещо, което трябва да направите, е да спрете и да прецените защо броят ви е намалял. Независимо дали виждате намаление от месец на месец, тримесечна тенденция или намаление от година на година, това не винаги е лошо.

Нека да разгледаме четирите най-често срещани причини, поради които броят на местното търсене може да намалява.

  • Вашият бизнес се е преместил

Когато става въпрос за локално търсене, физическото местоположение на вашия бизнес е най-важната информация, която Google, Bing и други търсачки имат за вашата компания. От гледна точка на растежа на местното търсене, колкото по-дълго сте на едно място, толкова по-добре. Доверието е изградено за вашия бизнес на това място и алгоритмите знаят точно къде могат да ви намерят.

Когато се преместите, търсачките трябва да научат отново къде се намирате и да вярват, че ще ви намерят там. Колкото по-далеч се отдалечавате, толкова по - драстично ще видите въздействието. За да ви помогнем да разберете, помислете за това:

Когато любимият ви магазин за хранителни стоки пренареди магазина, ви трябват няколко обикаляния, за да си спомните къде точно се намира всичко.

Е, същото важи и за локалното търсене. Ако Google смяташе, че сте на едно място, но сте се преместили на друго място, неговите алгоритми трябва да актуализират паметта си за новото ви местоположение.

През това време на обучение може да изпитате по-малко видимост и трафик. Бъдете сигурни, това е временно и трябва да видите тенденцията да се връща обратно към растеж.

  • Наскоро сте оптимизирали вашата обява

Това може да изглежда контраинтуитивно, но много пъти виждаме, че оптимизирането на стратегия за локално търсене всъщност води до намаляване на традиционната видимост и данни за взаимодействие.

Фокусирате ли се върху оптимизирането на бизнеса си за първи път, откакто сте отворили? Вероятно сте се появявали за някои неуместни търсения.

Чрез оптимизиране на вашата обява за продуктите и услугите, които предлагате, и увеличаване уместността на хората, които ви намират, вие ще премахнете търсения, в които не искате да се показвате.

Вие притежавате фризьорски салон и преди да оптимизирате обявата си, сте имали страхотни числа. Но след като започнете да прилагате стратегия за локално търсене, вашите числа започват да намаляват. Въпреки това, при по-нататъшна проверка, можете да видите, че ви намират повече за търсене на боядисване, когато преди това сте получавали много експозиция за лазерна епилация. Така вашият салон не получава ценен трафик от човек, който търси лазерна епилация.

  • Обемът на търсене, с който сте свикнали, е намалял

Проучването от година на година е най-големият индикатор, в повечето случаи, за ефективността на стратегията за локално търсене. Но какво ще стане, ако забележите спад?

Ако не сте се местили наскоро и не сте променили предложенията си за услуги, проверете тенденциите за търсене. В много случаи ще забележите спад в популярността на търсенето за вашите ключови услуги и продукти, ако забележите намаляване на експозицията.

  • Има смущение на пазара

Поради естеството на големите смущения в дигиталния маркетинг, това е най-рядкото. Обикновено не виждаме значителни промени, които биха довели до драстични и забележими намаления.

Напоследък обаче имаше промяна в избора на резултати от търсенето по отрасъл (и до известна степен по пазар) и реклами за местни услуги. Този нов рекламен формат промени оформлението на резултатите от търсенето и измести локалното търсене по-надолу в страницата.

Поради това се наблюдава намаляване на локалното търсене, когато става въпрос за традиционни показатели за експозиция. Отново обаче, тези намаления не са по своята същност отрицателни, ако разгледаме и взаимодействията с списъка.

Намаляването на показателите за видимост, но увеличаването на телефонните обаждания показват увеличение на потенциални клиенти!

Водопроводчици, ОВК, ключари, електротехници, покривни работници и други подобни индустрии са тези, които са били засегнати от това смущение, когато става въпрос за ръст на видимостта на местното търсене.

Другият и по-широко въздействащ разрушител на пазара е увеличаването на конкурентите.

Ако притежавате магазин за цветя във вашия град и четири нови магазина за цветя се отворят близо до вас, шансовете ви да поддържате растежа, който сте виждали преди намалява.

 

Маркетингът не е линеен.

Има много малко, ако има такива, бизнеси, които отбелязват растеж всеки месец.

Ще има възходящи и низходящи тенденции, но важното нещо, което трябва да запомните, е, че дългосрочният растеж е резултат от идентифициране на причините за намаляване и адаптиране към тях, ако е необходимо.

Препоръчваме още:

Дейности, с които да засилите взаимоотношенията с екипа ви Дейности, с които да засилите взаимоотношенията с екипа ви Прочети повече
По какво се различават криптовалутите? По какво се различават криптовалутите? Прочети повече
Ето защо имате нужда от междуплатформена рекламна стратегия Ето защо имате нужда от междуплатформена рекламна стратегия Прочети повече
нагоре