Защо и как да използвате дигитален маркетинг по време на COVID 19?

   Настоящата глобална пандемия Covid-19 завладя всички и се чувстваме шокирани и притеснени от случващото се в света. Разбираме, че след съветите на правителството и здравните експерти, много фирми трябваше да затворят физическото си местоположение и са подложени на голям натиск и безпокойство след рязък спад на приходите. Бихме искали да ви обясним защо сега е по-важно от всякога да поддържате видимостта си онлайн. Може бизнесът в момента да се е забавил, поради настоящата несигурност на ситуацията, но скоро електронната търговия ще започне да процъфтява и ние искаме да ви помогнем да се възползвате максимално от дигиталните услуги. Светът е в социално дистанциране, това означава повече от всякога използване на онлайн медии, като дигиталният маркетинг ще бъде вашият основен източник на приходи. Прочетете, за да разберете, защо и как вашият бизнес трябва да се насочи към цифровия маркетинг по време на епидемията от коронавирус.

  • Електронната търговия ще процъфтява

Докато някои собственици на бизнес сега трябва да затворят офисите и публичните си места, повечето от тях имат възможност или да работят от вкъщи, или да намерят начин да направят своите продукти / услуги достъпни онлайн. Преместването на вашия бизнес онлайн може да означава предаване на живо на събитие, което сте планирали, предлагане на вашата услуга, чрез видео платформи или предлагане на вашите продукти, чрез създаване на уебсайт и практикуване на електронна търговия. Онлайн възможните клиенти могат да се обработват дистанционно. А онлайн консултацията може да бъде насрочена чрез Skype, Zoom, Facetime и т.н. С течение на времето социалното дистанциране и намаленото физическо взаимодействие временно ще се превърнат в нов начин на живот, но потребителите ще започнат да купуват отново. Електронната търговия най-вероятно ще процъфтява в идните времена, тъй като хората ще избягват публичните зони.

  • Прегледайте стратегията си и изградете своята марка

Сега, когато всички ние разполагаме с всичко това допълнително време, изолирайки се у дома, това е идеалната възможност да прегледате вашата онлайн маркетингова стратегия, да подобрите присъствието си и да изградите вашата марка. Това ще ви даде предимство пред конкурентите и ще ви установи като силен бизнес. Отделете това време, за да сте сигурни, че се представяте по възможно най-добрия начин онлайн. 

Ще изброим някои фактори, върху които да се съсредоточите в новата си стратегия. 

Отделете това време, за да увеличите мащаба на текущия си уебсайт или създайте нов, ако е необходимо. Напълнете сайта си с добре написано, оптимизирано съдържание, което ще го класира над конкурентите. Това е идеалният момент да се съсредоточите върху създаването съдържание за SEO, което може да се изкачи в класацията, извеждайки вашия бизнес на върха на резултатите от онлайн търсенето.

Съсредоточете се върху създаването на съдържание. Създайте календар за съдържание, за да публикувате редовни и блог статии, които ще представляват интерес за вашата аудитория. Какво ще кажете за планиране или създаване на това видео за осведоменост за марката, което винаги сте се надявали да създадете, но никога не сте стигали до него. Увеличете честотата на блог постовете, защото свежото съдържание ще позволи по-органично SEO и ще ви помогне да се класирате по-напред. Сега е времето!

Поддържайте връзка с клиентите си, ангажирайте се с тях и бъдете активни. Живеем в дигиталната ера и с избухването на коронавирус, призоваващо за домашна карантина, вашата аудитория е по-обхватна от всякога. Практикувайте органично публикуване и се възползвайте максимално от платените кампании в социалните медии. За да минимизирате разходите, съсредоточете се единствено върху кампании за осведоменост за марката с минимални бюджети.

Практикувайте маркетинг по имейл, за да достигнете до аудиторията си. Съставете списък с имейли, като стимулирате с код за отстъпка за вашия продукт / услуга и се запазете в съзнанието на хората със седмични бюлетини с последните си предложения или публикации в блога. Така имейлите имат по-голям шанс да бъдат видени.

 

Не се отказвайте. Сега е моментът да адаптирате бизнеса си, за да расте с помощта на дигиталния маркетинг. Направете необходимите промени, поддържайте актуално състоянието си онлайн, защото така вашият бизнес ще оцелее и ще излезе по - мощен в дългосрочен план.

Пандемията на коронавируса е имала и ще продължи да има големи въздействия върху света на бизнеса и икономиката. Разбираме, че е труден момент за много малки предприятия и всички се борим. Дано има бърз край на тази злощастна ситуация. Междувременно се надяваме да се възползвате от нашите съвети и да използвате дигиталния маркетинг, за да поддържате бизнеса си, и се надяваме да го запазите доходен. Ние насърчаваме всички да спазват наложените противоепидемични мерки, за да се справим по - бързо с тази ситуация!

Препоръчваме още:

Как да кандидатствате за финансиране на микро, малки и средни предприятия (МСП) по предстоящата Ваучерна схема? Как да кандидатствате за финансиране на микро, малки и средни предприятия (МСП) по предстоящата Ваучерна схема? Прочети повече
10 безплатни начина, с които да подобрите ранга си на търсене в Google 10 безплатни начина, с които да подобрите ранга си на търсене в Google Прочети повече
Стратегия за видео маркетинг: Как да използвате видео за популяризиране на вашият бранд! Стратегия за видео маркетинг: Как да използвате видео за популяризиране на вашият бранд! Прочети повече
нагоре