Защо хората не купуват от моя Онлайн магазин? - (Трета част)

От предните две статии ни стана ясно, че от изключително значение е онлайн магазинът ви ще задоволи всички нужди на всеки потенциалният клиент.

Ето го и последния списък с 10 възможни проблема, които пречат на вашия онлайн успех:

Image result for online store

21. Лошо структуриран дизайн
Онлайн магазини, които не са добре структурирани и не разполагат с функции, като например ясен бутон „Купи сега“, опции за абонамент, достъпни често задавани въпроси и лесно попълване на формуляр за контакт, ще повлияят неблагоприятно на степента на реализация. Уеб сайтовете за електронна търговия, които изглеждат стари, нямат респонсив дизайн или са твърде трудни за навигация, освен че ще накарат потребителите да ги напуснат бързо, но и ще излизат на по-задна позиция при търсене.

22. Труден е за използване от потребителите
Това, че един онлайн магазин е красив не гарантира, че е лесен за използване от потребителите. Само фокусирането върху дизайна и пренебрегването на бързата използваемост на сайта може да повлияе на потребителите при поръчка и да окаже негативно влияние върху тяхното решение за покупка. Ясните категории и подкатегории от продукти са задължителни, заедно с ясна йерархия на информацията както в съдържанието, така и в страниците с продукти. Проучванията сочат, че 25% от онлайн купувачите напускат сайта, ако навигацията е сложна.

Image result for online store

23. Чести сривове и грешки 
Онлайн магазини, които от време на време се сриват, също създават огромно недоволство в потребителите. Изследванията показват, че 24% от купувачите напускат един сайт, без да купуват поради срив, а 15% напускат поради грешки и дълго зареждане. Уверете се, че уеб сайтът ви за електронна търговия бързо се зарежда и е стабилен за работа. Това е от голямо значение, ето защо си струва да отделите допълнителен бюджет, за да го подобрите в тази насока.

24. Липса на респонсив дизайн
Възможността потребителите да могат да отварят вашия онлайн магазин и изгледа да е както от компютър, без значение от размера на екрана на мобилното устройство. Мобилните уеб сайтове за електронна търговия, които имат респонсив дизайн вече са абсолютно задължителни, тъй като ако не разполагате с такъв може дори да загубите бизнеса си, защото е голяма пречка за вашите клиенти.

Related image

25. Бавно зареждане
С въвеждането на високоскоростния интернет много хора вече са свикнали с получаване на информация без да е необходимо да чакатда зареди. Проучване сочи, че 40% от хората изоставят онлайн магазини, които се зарежда повече от 3 секунди. И така, един сайт, който отнема от времето им, не е от полза за потребителите, когато искат онлайн магазинът да се зарежда за време по-малко от това, което им е необходимо да кажат ​​думата - „хайде“!

26. Липса на проверка за грешки
Онлайн магазините трябва да бъдат тествани редовно, за да се идентифицират проблемите и да се отстранят. Прекъснатите връзки, грешки и пунктуационни грешки за уеб сайта означават, че онлайн бизнесът ви не се интересува от осигуряване на качествено потребителско изживяване и оставя съмнение в съзнанието на потребителите по отношение на качеството на вашия продукт или услуга.

27. Внезапни изскачащи прозорци
Потребителското изживяване до голяма степен зависи от плавния и непрекъснат поток на достъп. Ако онлайн магазинът разполага с много методи за събиране на база данни от email-и с маркетингова цел като изскачащи прозорци, попълване на бюлетин, активиране на абонамент и т.н., в крайна сметка сайтът ще прогони клиентите ви и те няма да реализират покупка.

Image result for online store search

28. Няма добра търсачка
Дори и да са сигурни какво искат да закупят, онлайн купувачите търсят продукти и опции и обичат да изследват продуктите от различни марки и различни категории. Ако в онлайн магазина липсва тази лекота на търсене, желанието на купувачите да закупят от вас ще намалее или дори ще изчезне. Следователно уеб сайтът трябва да улесни потребителите да търсят продукти или услуги.

29. Липса на добрии условия за доставка
За да постигнете най-голям успех, трябва да имате възможно най-широкообхватно покритие - в идеалния случай доставяне до цяла България, а дори и Европа. Може също да е добра идея да предложите безплатна доставка, ако не за всяка покупка, то за покупки над определена сума. Според 77% от онлайн купувачите безплатната доставка е най-важната опция по време на реализиране на поръчка, 60% добавят артикули в количката си, за да отговарят на условията за безплатна доставка, а 61% ще отменят покупката си, ако не се предлага безплатна доставка.

30. Лоша логистика
Времеви рамки за доставка, проследяване на продуктите, конкурентна скорост на доставка, условия за доставка като политика за връщане, замяна и рекламация са някои основни фактори, които влияят върху решението на потребителя за закупи продукти от сайта ви и помагат на клиентите да се чувстват сигурни при своите покупки.

Related image

Ако продавате онлайн, най-добрият начин за стимулиране на нови продажби и поддържане на бизнеса ви, които да се разраства е да направите всички стъпки в процеса на пазаруване на клиентите ви възможно най-безпроблемен, удобен и лесен. Проучете внимателно онлайн магазина си срещу гореспоменатите фактори, както и тези от първа и втора част и работете усилено, за да коригирате някои от тези важни елемента и със сигурност ще видите положителни резултати за сравнително кратко време.

 

Ако имате въпроси относно разработването на успешен онлайн магазин или искате да подобрите сегашния си не се колебайте да се свържете с нас на: info@studioweb.bg .

Свързано изображение

Препоръчваме още:

72 функции, които трябва да има онлайн магазинът ви, за да е успешен! (Първа част) 72 функции, които трябва да има онлайн магазинът ви, за да е успешен! (Първа част) Прочети повече
72 функции, които трябва да има онлайн магазинът ви, за да е успешен! (Втора част) 72 функции, които трябва да има онлайн магазинът ви, за да е успешен! (Втора част) Прочети повече
Защо хората не купуват от моя Онлайн магазин? - (Втора част)	Защо хората не купуват от моя Онлайн магазин? - (Втора част) Прочети повече
нагоре