Приложихте ли тези актуализации на Google?

   2020 г. се оказа годината на промяната. От недостига на тоалетна хартия до допълнителното време в ръцете ни, всеки трябваше да се адаптира към нов начин на живот.

Бизнесът прави огромни крачки, за да остане конкурентоспособен. Google дори започна да прилага промени в GMB (Google My Business), за да подкрепи тези бизнеси и да помогне на търсещите да бъдат в течение.

Продължете да четете, за да научите промените и как да ги използвате, за да запазите местния си бизнес конкурентоспособен онлайн.

Новите актуализации:

  1. Актуализации на функционалността поради COVID

  2. Нов тип публикация в Google: „Актуализация на COVID-19“

  3. Актуализации на раздела Информация

  4. Предложени категории за продукти

  • Актуализации на функционалността поради COVID

Още през март Google намали екипа си в офиса, което доведе до премахване на поддръжката за чат и директни линии за обаждане. От това, което виждаме, поддръжката започва да се нормализира, но опциите за чат и телефонно обаждане все още може да не са налични. Подаването на формуляр за имейл обаче все още е надеждна опция.

Google също публикува изявление, че спират рецензии, качвания на снимки и въпроси и отговори на Google . Както ще обсъдим малко по-късно, през това време бизнесът в здравната индустрия беше приоритет.

В опит да направи потребителите по-малко зависими от каналите за поддръжка, Google пусна актуализация през август, което улесни редактирането на платформата.

Сега, вместо да се налага да влизате и да навигирате до таблото за управление на GMB, мениджърите могат да правят актуализации директно от списъка при търсене. Например, предприятията вече могат да правят Google Posts директно от списъка.

  • Нов тип публикация в Google: „Актуализация на COVID-19“

На 25 март потребителите видяха нов тип Google Post за актуализации на COVID-19.

Този тип публикация се използва за актуализиране на търсещите за всякакви промени, които вашият бизнес претърпява, от временно затваряне или промени в работно време, за промоции за изнасяне и доставка .

За разлика от нормалните публикации в Google, тази актуализация на COVID-19 е представена по-високо в профил и трае 14 дни, вместо 7 дни. Друга разлика е, че не можете да включите изображение. Google заяви, че иска тези публикации да бъдат прости и да служат за бърза и подходяща актуализация за клиентите.

  • Актуализации на раздела "Информация"

През последните няколко месеца Google направи много промени в раздела „Информация“, включително допълнителни и старши часове, атрибути и нови опции за резервиране на срещи.

Понякога в отговор на правителствените мандати, а понякога просто като начин да се запазят хората в безопасност, много фирми са намалили часовете или са добавили часове специално за възрастни, които да посещават лично.

Вече можете да актуализирате списъка си в GMB с тези нови часове.

Тази година бяха добавени и тон на атрибути. От почистване на повърхността, маски и проверки на температурата до онлайн срещи, тези функции уведомяват клиентите ви за стъпките, които предприемате, за да запазите безопасността на всички.

Както споменахме по-рано, тези в здравната индустрия отбелязаха увеличение на функциите, особено насочени към тях.

Една такава актуализация беше нова връзка за насрочване на среща с телездраве. Лекарските кабинети, които използват такава функция, трябва да се свързват с нея в своя GMB. Това може да е разликата, с която вашият бизнес трябва да бъде избран пред конкуренцията.

Последната актуализация, която трябва да споменем, когато става въпрос за раздела „Информация“, е новият бутон „Маркирай като временно затворен“.

Можете да намерите това в таблото си за управление заедно с бутоните „Означаване като окончателно затворено“ и „Премахване на списъка“. Това е начин за бизнеса, който не може да работи отдалечено без списъкът им да бъде изключен.

Ако вашият бизнес попада в тази категория, използвайте тази функция, докато можете да отворите.

  • Предложени категории за продукти

Промените не са изключителни за „Информация“, има и промени в раздела „Продукти“!

През февруари Google пусна актуализация главно за бизнеса в индустрията на дребно . Функцията вече ще предлага категории въз основа на вашите продукти.

Не всички фирми ще използват раздела за продукти, но ако вашият бизнес продава всякакъв вид артикули на дребно, уверете се, че поддържате този раздел актуализиран, особено ако продавате продукти, които са актуални в момента (маски, дезинфектант за ръце, подсилвате на имунитета и т.н. ).

 

Има много функции, които все още са на хоризонта за Google. В момента някои от тях са в бета тестване за определени индустрии.

Една такава функция е визуализацията историята на обажданията. Тази есен някои фирми съобщаваха за ново приспособление на началната си страница в GMB, където могат да визуализират историята на обажданията. Това малко разпространение може да предскаже актуализация на Google от 2021 г.

Друга нова функция, за която се говори, че е пусната през 2021 г., е значката „Гаранция на Google“ за всички отрасли. Понастоящем е достъпен само за определени индустрии, работещи с реклами на местни услуги , зелена отметка ще отличава бизнеса ви от останалите в търсенията.

Фирмите, работещи с реклами на местни услуги, са квалифицирани от Google, чрез предварителна проверка на вашия бизнес лиценз и проверки на служителите в застрахователните компании. Много потребители вярват, че тази значка ще бъде първокласна функция, свързана с абонамент на Google.

Много от актуализациите за 2020 г., които бяха пуснати от Google, изглежда са тук, за да останат. Можем да очакваме и нови функции от 2021 г., тъй като Google се адаптира, за да обслужва най-добре клиентите си. Ако вашият бизнес не се е възползвал от тези нови функции, може да сте зад конкуренцията. Ще следим за всички тези промени, така че ако се интересувате да бъдете в течение с актуализациите на Google, и следете нашия блог!

Препоръчваме още:

Как може персонализирано бизнес табло за управление да ускори процеса на вземане на решения през 2022г. Как може персонализирано бизнес табло за управление да ускори процеса на вземане на решения през 2022г. Прочети повече
Какво е криптовалута? Какво е криптовалута? Прочети повече
Как да накарате бизнеса си да се открои онлайн Как да накарате бизнеса си да се открои онлайн Прочети повече
нагоре