Най-добри практики за URL пренасочвания

   В предната статия ви обясних кои са най - важните пренасочвания. По-долу ще споделя шест най-добри практики за URL пренасочвания. Следвайте тези съвети, за избегнете проблеми с пренасочванията. Колкото повече акцентирате върху внедряването на правилни методи за URL пренасочвания, толкова по-малко хаотичен ще бъде уебсайтът ви!

  • Пренасочване към най-подходящите и подобни страници

За най-добрите SEO практики за пренасочване на URL адреси опитайте да пренасочите към най-подходящите и подобни страници. Пренасочването към страници, които имат напълно различно намерение от оригинала, се счита за лоша практика и трябва да се избягва на всяка цена.

  • Избягвайте вериги за пренасочване

Веригите за пренасочване са често срещана грешка и е важно да ги избягвате. Потребителят може да не може да види многото скокове на верижните пренасочвания, но Google обръща внимание. Добър инструмент за откриване на вериги за пренасочване е Screaming Frog. След пет пренасочвания Google ще спре да обхожда, в резултат на което новият URL адрес няма да се покаже.

  • Актуализирайте вътрешните връзки

Уверете се, че вътрешните връзки се актуализират. Като най-добра практика вътрешните връзки трябва да са точни или могат да доведат до значително забавяне на уебсайта. Важно е да сведете пренасочванията до минимум на уебсайта, доколкото е възможно. Дайте приоритет на почистването на пренасочванията, за да запазите авторитета на SEO и да намалите въздействието върху обхождането на Googlebot.

  • Избягвайте мета опресняващи етикети

Стойте настрана от мета тагове за опресняване. Мета етикетите за опресняване имат съобщение на страница, отброяващо в секунди, което обикновено гласи: „ако не бъдете пренасочени след 10 секунди, щракнете тук“. и ще зареди друг URL адрес. Тази техника е не само спам, но и тласка потребителите към страници с различно съдържание от това, което първоначално са търсили.

  • Използвайте пестеливо 404 и бъдете креативни

Добре е от време на време да имате 404. Понякога е необходимо да оставите страница като 404, особено когато няма еквивалентна страница на нов сайт. Когато ги имате, хубаво е да създадете персонализирана страница 404 с информация за контакт или полезни връзки, които могат да предоставят стойност на потребителя.

 

Последователността е ключова. Правилното внедряване на URL пренасочвания, особено ако имате хиляди пренасочвания в рамките на уебсайта си, в дългосрочен план ще си струва да отделите време и да го направите правилно от първия път. Това ще помогне за предотвратяване на бъдещи главоболия и бедствия за вашия уебсайт. Въпрос е на ясно разбиране кога да се използва всеки тип URL пренасочване, което най-добре отговаря на ситуацията, и следване изброените на практики. Проверявайте дали всичките ви страници пренасочват към правилния URL адрес!

Препоръчваме още:

Какви са видовете електронна търговия Какви са видовете електронна търговия Прочети повече
Как да оптимизирате вашата бизнес страница в LinkedIn Как да оптимизирате вашата бизнес страница в LinkedIn Прочети повече
B2B маркетингови тенденции през 2022г B2B маркетингови тенденции през 2022г Прочети повече
нагоре