Какво е Google Smart Bidding?

   В Google способността ви да управлявате офертите за ключови думи има огромно влияние върху видимостта на рекламата ви, както и върху нивото на взаимодействие, което получавате за всяка заявка. Динамичният характер на търговете за търсене означава, че правилната оферта обикновено е подвижна цел, която просто не може да бъде достигната в мащаб. Задайте неправилно и можете да пропуснете планина от ценни реализации. С толкова много влияния, засягащи офертите за онлайн реклами, определянето на най-добрата стратегия и цена за всяка ключова дума може да бъде изключително трудно.

Google даде отговор на това предизвикателство през 2016 г., когато създаде Smart Bidding, използвайки автоматизация и машинно обучение, за да предостави правилната реклама на правилния потребител в точния момент. Нека да разгледаме предимствата на Google Smart Bidding и как можете да го използвате, за да заредите своята онлайн рекламна стратегия!

Какво представлява Google Smart Bidding

Според Google „Интелигентното офериране се отнася до стратегии за офериране, които използват машинно обучение за оптимизиране на реализациите или стойността на реализациите във всеки един търг – функция, известна като „офериране по време на търга“.

На обикновен английски, Smart Bidding е онлайн рекламна стратегия, която използва автоматизирана интелигентност, за да:

  • Прегледате историческото поведение при търсене

  • Прогнозирате вероятността от реализация

  • Увеличите офертите си, когато има по-голяма вероятност за реализация

За миг Google може да оцени редица сигнали за данни за всеки търг, за да зададе оптималната оферта. Сигналите, които Google преглежда, за да вземе тези решения, включват редица контекстуални улики, като местоположение на потребителя, час от деня, историческа ефективност на вашата реклама, тип устройство на потребителя и други.

Как работи Google Smart Bidding

Google Smart Bidding използва пет различни стратегии, за да ви помогне да постигнете определени рекламни цели. За да ги използвате, трябва вече да имате настроено проследяване на реализациите в профила си в Google Ads. Въпреки това не се нуждаете от исторически данни, за да започнете, тъй като Google използва контекстуални сигнали, за да вземе най-добрите решения.

  • Увеличаване на реализациите

Получете най-много реализации, докато харчите в рамките на бюджета си. При тази настройка Google ще даде приоритет на реклами, които е по-вероятно да доведат до реализация на клиента. Въпреки това може да максимизира вашите оферти, за да стигнете до там, потенциално изяждайки по-бързо дневния си бюджет.

  • Увеличете максимално стойността на реализациите

Стойността на конверсията е сумата, която изразходва конвертираният клиент. При този модел Google дава приоритет на реклами за вас, които е по-вероятно да генерират стойност. Google постига това, като преглежда вашите показатели за приходите. Подобно на стратегията за постигане на максимални реализации, можете също да изчерпите бюджета си рано, ако Google даде приоритет на реклами, които водят до реализации с високи разходи. Както увеличаване на реализациите, така и увеличаване на стойността на реализациите са идеални стратегии за компании, които нямат конкретна цел за цена на придобиване. Те обаче не са идеални за тези, които внимателно следят бюджета си.

  • Целева цена на действие (CPA)

Целевата CPA ви позволява да съберете възможно най-много реализации при целевата цена, която сте задали (или средната сума, която искате да платите). Google прави това, като оценява вашите минали данни за реализациите, така че да не се налага да плащате за кликвания, които не са печеливши. Някои реализации може да са по-високи от вашата цел, докато други са по-ниски, но Google дава приоритет на оставането под целевата CPA, която сте задали. Системата може дори да препоръча целева CPA въз основа на тези данни, когато настройвате кампанията. Чрез постигане на максимални реализации на зададена от вас цена тази стратегия може да бъде най-доброто от двата свята. Само не забравяйте: ако зададете целта си твърде ниска, може да пропуснете повече реализации.

  • Целева възвръщаемост на разходите за реклама (ROAS)

Офертирайте въз основа на зададена от вас целева възвръщаемост на разходите за реклама (ROAS) (или средната стойност на реализация, която искате да получите за всеки долар, който харчите за реклами). При този модел Google се опитва да предвиди вашите бъдещи реализации и стойността на всяка от тях. След това задава максимална цена на реализация (CPC), за да оптимизира възвръщаемостта ви.

Забележка: Трябва да имате поне 15 реализации през последните 30 дни, за да използвате стратегията Target ROAS.

  • Увеличете максимално кликванията

Ако просто искате да увеличите уеб трафика или посетителите, стратегията за увеличаване на кликванията насочва възможно най-много кликвания към вашите кампании за целевата сума, която сте задали. Ако не зададете целева сума на разходите, системата ще използва оставащия ви дневен рекламен бюджет. Както при максимизирането на реализациите или стойността на реализациите, внимавайте за влошаващ се бюджет, тъй като Google Ads може да изразходва дневното ви разпределение в името на кликванията.

За кого е разработен Google Smart Bidding

Google Smart Bidding може да оптимизира кампании както за малки, средни, така и за корпоративни фирми. Услугата работи както за реклами в мрежата за търсене, така и за дисплейни реклами — и те също не е задължително да съществуват. Интелигентното офериране оценява данните от всички ваши кампании и други сигнали, така че дори новите кампании могат да демонстрират ефективност. Не забравяйте да се запознаете с всички сигнали, за да можете да определите дали интелигентното офериране е подходящо за вас.

Разгледайте описанието на Google за всеки сигнал, както и пример за всеки тук.

 

Google Smart Bidding ви позволява да „настроите и забравите“, когато става въпрос за постигане на вашите цели за реализации, кликвания или разходи за реклама. Вместо ръчно наблюдение и офериране за отделни ключови думи, изключително сложните алгоритми на Google го правят вместо вас. И тъй като Google оферира за всяка заявка за търсене, кампаниите с широки термини за търсене могат да се представят също толкова добре, колкото кампаниите с точно съвпадение на ключови думи. Това означава, че по-малките рекламодатели имат също толкова шанс да спечелят въпреки по-малките бюджети или по-малко сложните рекламни програми.

 

Няма нужда да правите предположения или да правите собствени заключения. Google разполага с много повече данни от вас, което прави прогнозите и препоръките му по-точни, отколкото бихте могли да постигнете ръчно!

Препоръчваме още:

Каква е разликата между UX и UI дизайн? Каква е разликата между UX и UI дизайн? Прочети повече
Как работи Blockchain и кой го е изобретил Как работи Blockchain и кой го е изобретил Прочети повече
Какво е криптовалута Какво е криптовалута Прочети повече
нагоре