Когато става въпрос за маркетинг на вашия хотел в социалните медии, едно от най-важните неща, които можете да направите, за да привлечете аудиторията си, е да създадете преживяване, от което те трябва да бъдат част!
Но как мога да създам преживяване, чрез социалните медии? Страхотен въпрос!
В този блог ще покрием какво трябва да публикувате, за да изпъкне вашия хотел от конкуренцията.
Преди да стигнем твърде далеч в тази точка, искам да мислите като потенциален клиент. Той искат да знае как изглежда хотелът, включително стаите, удобствата, пространствата за събития и други!
И така, какво означава това за вашия хотел?
Трябва да се съсредоточите върху публикуването на качествени снимки във вашите канали в социалните медии. Веднъж седмично отделете няколко минути от деня си, за да направите нови снимки, които да публикувате през седмицата. Instagram е страхотна социална платформа за публикуване на вашите снимки и създаване на визуално изживяване за клиентите.
Например, ако се случва събитие или някаква промяна, направете снимки на тези промени и ги споделете! Възползвайте от това, когато гостите на хотела правят снимки и ги публикувайте в личните си социални медии. Те вършат работата вместо вас! Всичко, което трябва да направите, е да споделите или публикувате отново снимката и да им дадете кредит. Публикуването на снимки помага за създаване на изживяване, като дава възможност на потенциалните гости да представят себе си в хотела. Ако не публикувате качествени снимки, клиентите може да не обмислят да останат във вашия хотел.
Независимо от типа на вашия бизнес, подчертаването на местни събития и атракции във вашия район в социалните медии е чудесен начин да привлечете нови клиенти. Като собственик на хотел, вие се възползвате, когато посетителите на събитието се нуждаят от място за нощувка! Независимо дали сте домакин на събитие, спонсорирате събитие на друго място или сте партньор с друг бизнес или атракция, уверете се, че споделяте това във вашите социални медии.
Ако сте домакин на събитие, създайте събитие във Facebook, за да разберете колко хора се интересуват и да разпространите информацията за вашето събитие. Ето вашия шанс да изградите взаимоотношения, чрез популяризиране и участие в събития и да разширите потенциалната си клиентска база на хотела.
Всички знаем, че хората, пътуващи на почивка, резервират хотелски престой, но какво ще стане, ако хотелът ви не е на типично място за „ваканция“?
Рекламирайте хотела си в социалните медии с други опции, за да накарате гостите да останат за престой . Помислете за популяризирането на вашия хотел като страхотно място за уикенд за приятели, ваканционни посещения, сватби и много други!
Въпреки че това изглежда като здрав разум, уверете се, че сте честни и прозрачни относно услугите, които вашият хотел предлага. Искате хотелът ви да се откроява в социалните медии, но не бъркайте за обхвата на услугите си.
Може би предлагате румсървиз, но го предлагате само през определени периоди от време. Направете ясно тези ограничени във времето оферти във вашата промоция, така че вашите потенциални гости да могат да планират и да направят правилните договорености около тези услуги.
Колкото повече потенциални клиенти знаят за вашия хотел предварително, толкова по-вероятно е да изберат вашия бизнес!
Социалните медии са чудесен начин да популяризирате хотела си, особено да подчертаете всичко, което можете да предложите!
Като местен бизнес имате възможността да бъдете уникални и да се откроите, като споделяте качествени снимки, както и подчертавате какво се случва във вашата общност.
Когато потенциалните гости видят, че полагате усилия в социалните медии, е вероятно да изберат вас поради персонализирането, което предлагате.