9 начина, с които да увеличите запазените часове във вашия салон за красота

   Вашият салон за красота може би работи на професионално ниво, но ако не сте в онлайн пространството, много потенциални клиенти няма да ви открият. Услугите, предлагани от салоните за красота, никога няма да изчезнат, защото хората се нуждаят от тях.

Според направено проучване около 70% от потенциалните клиенти търсят салон за красота в интернет, затова всеки такъв бизнес има нужда от разработването на онлайн маркетинг, с който ще обхване по - голям брой потребители. Представяме ви 10 начина, с които може да увеличите запазените часове в салона ви за красота.

  • Създайте прекрасен уебсайт на вашия салон за красота.

Изградете един красив и работещ уебсайт на вашия салон за красота. В него може да представите информация за вас и екипът ви, да опишете услугите, които предлагате и цените към тях, да качите галерия с качествени снимки, контакти и опция за запазване на час и т.н. Добре структурираният сайт и красивият дизайн, могат да повлияят върху решението на посетителите, за да изберат вашия салон за красота.

  • Използвайте SEO и направете вашия салон за красота видим на първата страница в резултатите от търсенето 

Изградили сте вашия уебсайт, но за да се показва на челните позиции в търсачките, трябва да създадете SEO, което ще ви класира по ключови думи и положителни отзиви. Това ще направи вашия салон за красота видим и лесно откриваем за хората, които търсят салон за красота по вашите критерии. Така например, ако имате разработено SEO, и вие сте салон за красота в град Бургас, когато някой напише в търсачките "салон за красота в град Бургас" ще се появите на първите места в получените резултати. Това ще увеличи посетителите на уебсайта ви, броя запазени часове и приходите ви.

  • Активирайте онлайн запазване на час в салона за красота

Сигурно отделяте време, опитвайки се ръчно да администрирате запазените часове. но повече от 65% от хората предпочитат да резервират онлайн. За удобство на вас и вашите клиенти, може да използвате софтуер за онлайн графици, който ще ви помогне да следите запазените часове и да автоматизирате напомняния. Междувременно може да запазвате часове и по телефона.

  • Настройте профилът на салонът ви за красота в социалните медии

Социалните платформи се използват масово от потребителите. Затова е добре да създадете акаунти във всички тях. Използвайте Facebook и Instagram, за да публикувате снимки от свършената ви работа, качвайте снимки на вашето студио, качвайте видеоклипове, с които да показвате как вършите работата си, стимулирайте хората да ви харесват, коментират, споделят и да се отбелязват във вашия салон за красота. Използвайте Youtube, за да показвате интересни и полезни видеа, свързани с вашата работа. Препоръчва се използването на Pinterest, където може да публикувате вашите прически, гримове, маникюр и идеи за красота.

Пускайте платени реклами, за да достигнете до нови клиенти, които се намират около вас. Рекламите във Facebook са подходящи, за да информирате например за някаква промоция във вашия салон за красота, като може да ги настроите на кого, кога и къде да се показват. По този начин ще достигнете до потенциален кръг от хора, които ще посетят вашия салон за красота. Рекламирането с Google Ads ще показва рекламите ви в търсачките на Google, а в зависимост от вашите настройки, те ще се показват на потенциални и/или настоящи клиенти.

Ползите от това да използвате имейл маркетингът за вашия салон за красота са - увеличавате ангажираността с вашите потенциални клиенти, информирате вашите клиенти за настъпващи промоции или новости, създавате лоялност към вашия салон за красота сред потребителите.

  • Осигурете последователно брандиране на вашия салон за красота

Поддържайте един стил и тон в цветовата гама на вашето лого, работните дрехи на персонала ви, бюлетините ви, визитките ви, уебсайтът ви, профилът ви в социалните медии. Уверете се, че всички тези допирни точки отразяват кой сте, за какво се застъпвате и какво предлагате на клиентите си. Бъдете последователни и използвайте козметичните продукти на професионална и луксозна марка.

  • Вземайте предвид отзивите и мненията на клиентите ви

Над половината от клиентите на салоните за красота, споделят, че онлайн отзивите оказват влияние върху избора им. Положителните мнения са ключът към вашия бизнес успех, те изграждат доверие и привличат нови клиенти, затова те са препоръчителни.

  • Пишете маркетингово съдържание в блог с полезни статии

Маркетингът на съдържание се използва от салоните за красота и спа центровете, за да спечелят клиенти. Това става чрез писане на безплатни материали (блог статии) за услугите или продуктите, които предлагат, и техните предимства.

Ако имате салон за красота и се нуждаете от разработването на онлайн маркетинг, се свържете с нас!

Препоръчваме още:

Фактори, които влияят отрицателно на потребителския опит с уебсайта Фактори, които влияят отрицателно на потребителския опит с уебсайта Прочети повече
5 техники за подобряване на имейл маркетинга 5 техники за подобряване на имейл маркетинга Прочети повече
6-те най- добри стратегии за дигитален маркетинг 6-те най- добри стратегии за дигитален маркетинг Прочети повече
нагоре