7 най-ефективни онлайн маркетингови тактики за бизнеса с недвижими имоти

   Както в много индустрии, така и в сектора за недвижимите имоти, интернет промени пазара. Намаля пускането на реклами в местни вестници, наемане на билбордове и раздаване на флаери. Разбира се, все още можете да използвате тези методи за реклама, но само тяхното използване няма да ви осигури измерими, регулируеми, базирани на данни резултати. Ако искате да постигнете истински успех като брокер и да сте в крак с конкуренцията, имате нужда от целенасочен дигитален маркетинг с няколко ясни тактики. Да разгледаме кои са те!

Хората обичат простотата, така че направете уебсайта си лесен за навигация и дизайнерски приятен. Включете списък с всички ваши нови обяви, описанието им, висококачествени снимки, съдържание, предназначено да им помогне в процеса на покупка на жилище, цени и контакти за обратна връзка с брокера. Най-важното е навигацията на вашия сайт да бъде лесна и бърза за използване, за да може потенциалният ви клиент да намери без да се лута, това което търси. Сайтът ви трябва да бъде мобилен, за да се отваря и на мобилни устройства.

В днешно време масово хората имат акаунт във Facebook, което го прави идеалното място за настройване на реклами. Местната реклама е особено важна, защото повечето от клиентите ви вероятно са хора, които се преместват от един град/район в друг град/район в държавата. Инструментът за геонасочване на Facebook може да ви помогне да сегментирате дадени градове, група хора и вашето съобщение да бъде персонализирано.

  • SEO тактики

SEO е водещ рекламен инструмент в маркетинга на недвижимите имоти . Първото нещо, което много хора правят, когато искат да се преместят в ново жилище, е да потърсят информация в Google търсачките. Затова вашият сайт/страница с недвижимите имоти трябва да се показва на първите страници в резултатите от търсенето. За да направите това, ще трябва да използвате най - търсените за вашия бизнес ключови думи. Добавете ги в заглавия, подзаглавия, препратки, онлайн директории, описания и страниците ви в социалните медии.

Провеждането на имейл кампания е една от най-полезните маркетингови тактики. Това е така, защото потенциалните клиенти по имейл най-вероятно са се регистрирали и са се включили да получават имейли от вас, което означава, че са готови да чуят маркетинговата ви стъпка. Този имейл трябва да насърчи потенциалните Ви купувачи да кликнат към вашия сайт, така че да попаднат на следващия етап към покупката. За да събирате имейли, помислете за публикуване на ръководство за закупуване на жилище или подобен PDF файл на вашия сайт. Предложете го безплатно в замяна на абониране. Така ще имате списък с потенциални клиенти, които се интересуват от недвижими имоти. С добре разработените имейли ще се свързвате с настоящи клиенти, както и ще генерирате нови такива.

  • Google Ads реклама с плащане на клик

Това са реклами, за които трябва да платите само когато някой кликне върху тях.

Можете да променяте, следите и анализирате тези реклами в рекламната платформа на Google Ads и да ги насочвате според различни критерии. Това е чудесен начин да си гарантирате, че получавате нови потенциални клиенти, които се интересуват от вашите услуги, тъй като те умишлено са кликнали на вашата реклама.

  • Виртуални обиколки

Виртуалните обиколки за недвижими имоти са чудесен начин да дадете на потенциалните купувачи пълна разходка из домовете. Ключът към създаването на успешна виртуална обиколка е да инвестирате в производството и да сте наясно с естетиката на постановката. Използвайте висококачествени камери, за да заснемете истински кадри. Направете видеото интерактивно във всички канали и достъпно както за мобилни устройства, така и за настолни компютри. Провеждането на обиколка, която е 3D, не само гарантира засилване на ангажираността, но и увеличаване на проджбите.

Бизнесът с недвижими имоти се развива, което означава, че трябва да направите същото, ако искате да продължите с успеха. Използвайки тези техники, гарантирано ще увеличените размера на вашата клиентела.

Ако не разбирате как да ги прилагате, ние ще ги приложим вместо вас!

Препоръчваме още:

5 онлайн тактики за увеличаване на резервациите във вашия хотел 5 онлайн тактики за увеличаване на резервациите във вашия хотел Прочети повече
7 стратегии за дигитален маркетинг, които повишават осведомеността на бранда 7 стратегии за дигитален маркетинг, които повишават осведомеността на бранда Прочети повече
5 информативни метрики, които трябва да се проследяват в онлайн маркетинга 5 информативни метрики, които трябва да се проследяват в онлайн маркетинга Прочети повече
нагоре