7 начина, с които можете да намерите нови идеи за съдържание във вашия блог

   Ако имате фирмен блог на уебсайта си, важно е да добавяте редовно свежо, висококачествено съдържание, защото често актуализираното съдържание повишава ранга на търсене в Google на вашия уебсайт и поддържа клиентите Ви ангажирани с Вашата марка. Когато се опитвате да поддържате вашия блог интересен, може да ви е трудно да измислите нови теми, по които да пишете. Следващия път, когато загубите идеи, опитайте тези методи.

  • Поставете се на мястото на вашите клиенти

Помислете за вашите целеви клиенти - какви са техните притеснения, проблеми, интереси, приоритети? Използвайте персонала на купувача или знанията си за него, за да създадете съдържание, предназначено да реши техните проблеми и да им помогне на всеки етап от потребителското пътуване до покупката.

  • Консултирайте се със служителите, ориентирани към клиентите

Попитайте хората, които са на първа линия с вашите клиенти - вашите продавачи и персонал за обслужване на клиенти. Научете какви общи опасения чуват от клиентите и използвайте тази информация за разработване на идеи за съдържание.

  • Попитайте клиентите си

Искате ли да знаете кои теми биха искали да видят вашите клиенти в блога? Попитай ги! Можете да попитате клиентите лично, когато възникне възможност, да насрочите интервю с ключов клиент, да зададете въпроса в публикация в социалната мрежа или имейл бюлетин или да поискате обратна връзка по по-структуриран начин, като изпратите анкета на аудиторията си.

  • Наблюдавайте социалните си медии

Трябва да проверявате всичките си страници в социалните медии и да отговаряте незабавно на коментари или въпроси. Докато разглеждате коментарите, дръжте под око всички, които биха би полезно, за да напишете пълна публикация в блога.

  • Прочетете новините и тенденциите в бранша

Знанието какво се случва във вашата индустрия е важно не само за вашия бизнес, но това е идеалният начин да излезете със своевременни идеи за съдържание, което може да бъде полезно за вашата целева аудитория. За да сте в крак с новините във вашия бранш, настройте Google Alerts за думите за търсене, които искате да проследявате.

  • Проверете търсенето във вашия сайт

Ако имате функция за вътрешно търсене на уебсайта си, е лесно да разберете какво търсят клиентите на уебсайта ви и да използвате тази информация, за да създадете съдържание, което отговаря на техните въпроси. Можете да проверите данните от вътрешното си търсене в сайта, като посетите Google Analytics и проверите в "Поведение" > "Търсене в сайта" > "Условия за търсене".

  • Опитайте генератор на заглавия

Няколко безплатни инструмента, като Content Idea Generator , Tweak Your Biz Title Generator , Blog Title Generator и Linkbait Headline Generator, ще ви дадат стотици предложения за заглавия на блога въз основа на ключови думи или теми, които въвеждате.

 

Ако се нуждаете от разработването на блог, ние сме на среща!

Препоръчваме още:

Елементи на успешната стратегия за дигитален маркетинг Елементи на успешната стратегия за дигитален маркетинг Прочети повече
5 техники за подобряване на имейл маркетинга 5 техники за подобряване на имейл маркетинга Прочети повече
3 вида връзки, които ще повишат класирането на вашия сайт в търсачките 3 вида връзки, които ще повишат класирането на вашия сайт в търсачките Прочети повече
нагоре