6 начина за избягване на спам филтри при изпращане на имейли

   Спам имейл се счита за непоискан, неподходящ имейл, изпратен групово до списък с хора. Филтрите за нежелана поща са програми, създадени и използвани за идентифициране на нежелани или непоискани имейли и предотвратяването им да достигнат до пощенските кутии. Основни доставчици на интернет услуги като Google и Yahoo! имат вградени филтри за нежелана поща и процеси за филтриране, за да гарантират, че техните потребители са защитени от нежелана поща.

Войната между доставчиците на интернет услуги и спамерите също може да навреди на компаниите и техните маркетингови дейности под формата на „фалшиви положителни резултати“. С други думи, легитимни търговски имейли, които погрешно се пренасочват от филтри за нежелана поща към групирани папки. Според ReturnPath около 21% от имейлите, базирани на разрешения, изпратени от легитимни търговци на електронна поща, попадат в нежелани папки. И така, какво може да се направи? Как можете да избегнете филтри за нежелана поща?

За щастие има някои насоки и съвети, които да спазвате, за да предпазите имейлите си от спам.

  • Оптимизирайте темата си

Да накарате някой да отвори имейла е повече от 50% от вашата работа, затова солидният копирайтинг е от съществено значение. Добре е да запазите общия ред на темата, вместо да обещавате много, което може да изглежда твърде пресилено.

Уверете се, че темата ви отговаря на целта и съдържанието на вашия имейл. Не се опитвайте твърде много, за да създадете усещане за спешност или оферта.

Не използвайте „спам“ думи или фрази, главни думи и прекомерна пунктуация. Използването им в имейла ви може да задейства филтър за нежелана поща, особено ако са намерени в темата на имейла. Проверете следните примери за теми, които могат да създадат нежелана същност на вашия имейл:

- „Това е спешно!“

- „Изключителна оферта ...“

- „... супер оферта СЕГА!“

- „Получете резултати в рамките на 24 часа“

- "Раздавам…."

- „Вълнуващи новини !!“

- „БЕЗПЛАТНА електронна книга“

Освен това избягвайте измамни теми и подвеждащи твърдения, тъй като това също е валидна тактика за спам. Излишно е да споменавам, че създава лошо потребителско изживяване по някакъв начин! Например избягвайте да използвате трика, за да започнете темата с „Re:“ или „Fwd:“, за да предложите непрекъсната комуникация с подателя. Тъй като това е автоматизиран имейл, той лесно се разпознава като не ръчен, персонализиран отговор.

  • Внимавайте със съдържанието

Филтрите за нежелана поща могат да анализират съдържанието на имейл. Това, означава, че трябва да внимавате, когато пишете бюлетин.

Същите принципи, които се прилагат за тема на имейл, важат и за съдържанието. Копирайтингът, който кара читателите да искат да предприемат действия, трябва да бъде едновременно опростен и завладяващ . За да направите писането си по-приятно и свързано, използвайте непринуден език, разговорни изрази и дори лични анекдоти. Ето какво трябва да имате предвид, когато пишете съдържанието си:

- внимавайте да не използвате прекомерно ключовите си думи. В противен случай прекаленото оптимизиране на имейла ви с ключови думи може да навреди на потребителския опит и да предизвика филтър за нежелана поща.

- не включвайте прекалено много връзки към вашите дестинации за кацане и само към легитимни сайтове с реномирани домейни. Връзката със спам уебсайт е гарантиран начин за получаване на лоша репутация.

- балансирайте съотношението изображение към текст. Комуникацията на вашето съобщени,е чрез едно голямо изображение в тялото като целия ви имейл или като се използват твърде много изображения като цяло, има тенденция да попада в папките за нежелана поща на получателите. Когато решите да използвате изображения в имейла си, не забравяйте да хоствате изображенията си само в надеждни услуги.

- бъдете кратки и точни: Никой няма да прочете дълъг имейл. Съдържанието трябва да е кратко и ясно. Твърде много текст е друг червен флаг за филтри за нежелана поща.

- преди да изпратите имейла, винаги правете окончателна корекция. Правописните грешки не са просто непрофесионални - те всъщност са и спусък за спам.

- нередовен имейл формат

Не се опитвайте да бъдете твърде креативни с различно форматиране във всеки бюлетин или във всеки раздел на бюлетина.

Изследване, проведено от The Radicati Group (2014), показва, че над 60% от анкетираните смятат, че е неприемливо търговците на електронна поща да използват различни размери на шрифта, неправилни шрифтове и различни цветове на шрифтовете.

Близо 70% от анкетираните предпочитат шрифтовете да бъдат едноразмерни. И така, например, червеният текст в имейла или прекомерното използване на подчертаване и удебеляване са забрана. Освен това шрифтовете, които са твърде големи или твърде малки, могат да задействат филтър за нежелана поща. Причината е, че много спамери или се опитват да скрият текст в имейл с малки размери на шрифта, или използват огромни размери на шрифта, за да направят оферта. Използвайте стандартен размер на шрифта, за да избегнете филтри за нежелана поща.

Също така, не забравяйте да се въздържате от сенчести тактики като използването на невидим текст, т.е. бял шрифт върху бял фон. Този вид тактики са мигновено червено знаме за филтри за спам!

  • Използвайте името на подателя

Доставчиците на пощенска кутия оценяват не само IP, домейн и съдържание на подателя. Освен това, ако абонатите не успеят да разпознаят полето „От“, те могат да изтрият имейла, без да го прочетат. Може да са забравили за вашата марка или да сте използвали имейл, различен от обичайния. Няма значение; ако не знаят кой им е изпратил бюлетина, вероятно ще го игнорират. Като начало отсъствието на познат подател ще навреди на коефициента ви на отваряне. Още по-лошо е, че това въздействие може също да повлияе на вашия списък и да генерира отрицателна обратна връзка, като маркира съобщенията като спам.

Така че, опитайте се да не използвате общи имейли като noreply @ / newsletter @ / marketing @. За предпочитане е да изпращате имейлите от подателя, например [email protected] Този имейл може да принадлежи на реалното лице, което се занимава с продажбите/развитието на бизнеса, или може да е фалшива персона, играеща ролята на бизнес разработчик.

Анализаторите на Kissmetrics дори забелязват вариации в резултатите за доставяне от използването на адреса [email protected] спрямо [email protected]

След като намерите предпочитаната информация за подателя, придържайте се към ограничен брой проверени, разпознаваеми имена на полето. Изградете добра репутация за тези адреси, като изпращате само ангажиращи, поискани имейли и ще забележите разликата.

  • Поддържайте имейл списъците си актуални и чисти

От само себе си се разбира, че трябва да избягвате закупените списъци на всяка цена. Не само е незаконно в повечето страни, но също така може да смаже вашата програма за имейл маркетинг и да нанесе дългосрочна вреда на вашия бизнес. В най-добрия случай съобщенията ви могат да попаднат в нежелани папки.

Отлична практика за избягване на филтри за нежелана поща е също да се изиска изрично съгласие за изпращане на всеки тип съдържание (напр. Оферти, фирмени новини, оферти на партньори), така че вашият абонат да не ви маркира за нежелана поща или дори по-лошо, да ви докладва за злоупотреба .

Преди да започнете процеса на оценка на вашите абонати и да премахнете неактивните, опитайте кампания за повторно ангажиране, за да им възвърнете интереса. Бихте могли да предложите специална оферта, съобщение „пропуснахме ви“ или „все още ли се интересувате от ...?“ имейл, за да привлече вниманието им. Ако това не помогне, просто ги попитайте дали желаят да останат във вашия списък и включете лесен начин за отказване. Ако абонатът остане неактивен, премахнете ги от списъка си.

  • Използвайте двойно включване във вашия списък с бюлетини

Друг доказан начин за избягване на филтри за нежелана поща затруднява потребителите да се абонират за вашия бюлетин.

Процесът на „двойно включване“ означава, че потребителят ще се абонира за вашия бюлетин на 2 фази. Във фаза 1 потенциален абонат попълва и изпраща във вашия онлайн формуляр за регистрация. В стъпка 2 те ще получат имейл за потвърждение и щракнат върху връзка, за да потвърдят имейла си. Едва когато потребителят премине през двете фази, неговият имейл влиза в списъка ви. От друга страна, „Single opt-in“ означава процес на регистрация, при който потребителят не трябва да потвърждава, че се е регистрирал.

Използването на една опция за включване може да доведе до по-висок риск. Когато не използвате система за двойно включване, няколко лоши адреса могат да влязат в списъка ви с имейли. Процесът на двойно включване елиминира много от „лошите“ имейл адреси, например имейли с грешки в печата или нереални имейл адреси. Неправилно написаните имейл адреси могат да повлияят на репутацията на подателя ви, като се добавят към статистиката на недостижимите адреси, на които се опитвате да изпратите поща.

Двойното включване предпазва от случаи, когато някой може да използва имейли, които не притежават (напр. На приятелите или семейството си), и ги добавя към своя пощенски списък без тяхното одобрение. След това, когато истинският собственик на този имейл адрес получи вашия имейл, вероятно може да ви маркират като спам. В резултат това действие ще се отрази негативно на репутацията.

Имейл маркетингът непрекъснато се развива и трябва да сте сигурни, че винаги следвате най-добрите практики, които също са 100% легитимни. Опитайте се да сте в крак с възможните промени в правилата за имейли, поведението на доставчика на интернет услуги и технологията за филтриране на нежелана поща.

Изпращайте полезни имейли, които осигуряват стойност за вашата аудитория, като използвате реномирана услуга за хостинг на имейли и доставчик на имейл услуги.

И по този начин избягвате спам филтрите като професионалист!

Свържете се с нас, ако имате нужда от имейл маркетинг!

Препоръчваме още:

2 причини рекламата ви да се нуждае от целева страница 2 причини рекламата ви да се нуждае от целева страница Прочети повече
Главните функции, които трябва да включва вашето мобилно приложение за електронна търговия Главните функции, които трябва да включва вашето мобилно приложение за електронна търговия Прочети повече
Изпращайте успешни имейли като включвате тези 5 най - важни елемента Изпращайте успешни имейли като включвате тези 5 най - важни елемента Прочети повече
нагоре