3 начина, с които да подобрите своя имейл маркетинг

   Когато изпращате имейли, се стремите да ангажирате аудиторията си по някакъв начин и да я накарате да взаимодейства с вашето съобщение. Хората използват всякакви показатели и анализи, за да оценят въздействието, което са направили в опит да измерват стойността на своите усилия.

Кликванията са един от най-важните показатели за оценка ефективността на маркетинг имейла. Това е важен показател, тъй като показва колко хора са прочели имейла ви и са били вдъхновени да разберат повече информация, чрез връзките, вградени в него. Той също така показва колко хора са били насочени към уебсайта на вашата компания. Няма обаче нищо по-разочароващо от изпращане на имейл кампания и установяване, че никой не е щракнал на нито една връзка. Може да сте прекарали часове в изработването на идеалния имейл, за да разберете, че никой дори не му е хвърлил поглед. За съжаление, това е реалност за огромна част от неуспешния маркетинг по имейл.

Да приемем, че прилична част от абонатите ви отварят имейлите ви. Това би означавало, че вероятно сте разбрали как да създадете тема, която кара хората да отворят вашия имейл маркетинг. Ако обаче все още установявате, че никой не кликва върху връзките във вашето съдържание, може да пропускате нещо.

3 метода за повишаване на честотата на кликване

  • Не е достатъчно просто да помолите някой да кликне върху някоя от вашите връзки. Трябва ясно да изразите защо е важно или полезно за тях да го правят.

„Знанието защо искате някой да се ангажира с вашето съдържание е най-важната стъпка при разработването на вашата имейл кампания и единственият начин да избегнете спам на хора“, казва Оливия Савидж от Business2Community . „Каква е целта на това съдържание и защо читателите трябва да се ангажират? Дали изтеглянето на вашата безплатна книга ще им помогне да решат често срещан проблем?"

  • Keep It Human - Повечето хора игнорират съдържание, което е изпълнено с условия за продажба. Ако вашият имейл се чете като реклама, тогава хората вероятно просто ще отхвърлят съобщението ви.

„Ако искате вашият имейл да доведе до кликвания, дори не си помисляйте да използвате какъвто и да е маркетингов жаргон, особено вида на модните думи, които бихте използвали в терена на продажбите, като„ авангарден “и„ революционен." Имейлът трябва да идва директно от имейл акаунт, свързан с разпознаваем човек, и да звучи като него “, препоръчва Savage. „Независимо дали става въпрос за главен изпълнителен директор или за вашия търговски представител, уверете се, че текстът не звучи твърде корпоративно или роботизирано. Нека бъде кратък, прост и искрен.“

  • Бъдете разбираеми - хората са заети. Те нямат време да изслушат разяснено обяснение защо трябва да купят вашия продукт или услуга. Ако те не виждат незабавна стойност, ще продължат към конкуретния имейл.

„Общо самата електронна поща също трябва да съдържа по-малко от 200 думи, с един ясен призив за действие (CTA). Никой няма да прочете изчерпателни имейли за това защо трябва да се регистрира за вашия бюлетин или да разгледа вашия уеб семинар. Но ако успеете да предадете съобщението си с няколко изречения, има голяма вероятност да видите, че честотата на кликване се увеличава.

Ние ще засилим ефективността на вашия имейл маркетинг!

Препоръчваме още:

5 начина, по които дигиталният маркетинг помага на бизнеса да расте през 2021 година 5 начина, по които дигиталният маркетинг помага на бизнеса да расте през 2021 година Прочети повече
Стратегия за видео маркетинг: Как да използвате видео за популяризиране на вашият бранд! Стратегия за видео маркетинг: Как да използвате видео за популяризиране на вашият бранд! Прочети повече
Проучвания показват какво очакват клиентите от бизнеса по време на пандемия Проучвания показват какво очакват клиентите от бизнеса по време на пандемия Прочети повече
нагоре