Полезни тенденции в маркетинга на електронната търговия!

1.Мобилна оптимизация!
Онлайн поръчките са се увеличили на мобилни устройства през последните няколко години и се изчислява, че мобилната търговия ще представлява 50% от продажбите на електронна търговия до 2022 г. Това означава, че оптимизирането на платформата ви за електронна търговия за първоначални потребители на мобилни устройства ще бъде важно, за да се ангажират тези клиенти и щастлив. Съсредоточете се върху създаването на мобилен дизайн на първо място, отчетете мобилните купувачи във вашите маркетингови фунии и обмислете различни шлюзове за плащания, които позволяват на купувачите да използват неща като Google Wallet и Apple Pay.

 

2.Oпит при закупуване!
Eлектронната търговия означава, че клиентите ще имат безпроблемно пазаруване, независимо къде пазаруват - телефон, мобилно устройство, компютър, лично. Това може да означава използване на бисквитки, за да проследите какво гледат посетителите на вашия уебсайт и след това да използвате кампании за пренасочване, за да ги върнете обратно във вашия онлайн магазин или използване на поведение при минали покупки, за да информирате за рекламите и промоциите, които виждат клиентите ви. Предоставянето на тези персонализирани, безпроблемни преживявания изминава дълъг път към увеличаване на лоялността на клиентите.

 

3.Персонализация!
Както вероятно можете да разберете от първите две тенденции, персонализирането е ключовата дума. Вашите клиенти са физически лица и искат да бъдат третирани като такива. Бизнесът ще трябва да намери нови начини за проследяване на поведението на клиентите, за да ги разбере по-добре и да им предложи по-добро, персонализирано преживяване. Това може да означава използване на динамично съдържание за персонализиране на съдържанието на уебсайтове и имейли, за да можете да показвате информация на купувачите, персонализирана според тяхното поведение и интереси.

 

4.Съдържателен маркетинг и социални медии!
Маркетингът на съдържание и маркетингът в социалните медии не отиват никъде. Бизнесът за електронна търговия ще продължи да използва съдържание за привличане на трафик, както и да ангажира, обучава и забавлява своите клиенти, като същевременно отправя мощни призиви за действие, които ще ги тласнат да направят покупка. Социалните медии ще продължат да се развиват като начин марките да се свързват със своите клиенти и да развиват отношения. Все повече марки ще се насочат към влиятелните на социалните медии, за да се възползват от взаимоотношенията с потребителите и да стимулират повече продажби.

Препоръчваме още:

Защо вашият бизнес трябва да изгражда добри взаимоотношения с клиентите, служителите и общността? Защо вашият бизнес трябва да изгражда добри взаимоотношения с клиентите, служителите и общността? Прочети повече
Как да популяризирате бизнеса си с предаване на живо в социалните медии? Как да популяризирате бизнеса си с предаване на живо в социалните медии? Прочети повече
Съвети за отваряне на вашия бизнес по време на COvid 19 Съвети за отваряне на вашия бизнес по време на COvid 19 Прочети повече
нагоре