Подходящо ли е използването на SaaS продукт за вашия бизнес?

   Установили ли сте, че плащате за SaaS програми, които не са персонализирани за нуждите на вашия местен бизнес? Дори не сте сигурни какво е SaaS програма?

Продължете да четете, за да научите всичко за тези програми, техните положителни и отрицателни страни и как вашият конкретен бизнес трябва да подхожда към използването им.

Какво е SaaS?

И така, какво е SaaS? Маркетинговите термини могат да изглеждат обезсърчителни за разбиране, но повярвайте ни, този е доста ясен.

SaaS означава софтуер като услуга. Този софтуер обикновено е ексклузивен за компанията, която го предоставя, и дава на потребителите възможности за услуги, които иначе не биха имали.

Все още сте объркани?

Вземете програмата като MailChimp, например. MailChimp е услуга за имейл маркетинг, която помага за създаване на оформления и дизайн на имейли. Те създадоха своя изключителна софтуерна услуга за електронна поща и я предлагат на потребители като местни фирми срещу заплащане, като по този начин дават на бизнеса програма, която да направи своя имейл маркетинг.

Ползите и проблемите със Saas

За местните фирми наличието на SaaS програми означава, че те могат да поддържат бизнес разходите си ниски, като намалят големите разходи за заплати, които идват с наемането на служители. Освен това, SaaS също така предоставя на бизнеса директен контрол върху функциите, които тези програми обслужват. Те имат личен достъп до SaaS програмите, които са закупили, и могат да ги използват в офиса, у дома или където намерят за добре.

Тези предимства обаче не идват без някои клопки.

Функцията „plug-and-play“ на SaaS спечели похвала за факта, че прави стартирането на проект едновременно бързо и лесно, но също така беше посрещнато с отвращение поради тази простота. Когато SaaS програма е настроена да въвежда само основна информация за потребителя, тя е ограничена в персонализирането си за всеки бизнес и защитата на бизнес информацията, която е получила, чрез plug-and-play.

LSA Insider наскоро разгледа проблема зад SaaS програмите за местни фирми и изглежда, че тяхното използване намалява.

Изследванията установиха, че 62% от малките и средни предприятия, които имат SaaS програми, не използват пълните си възможности.

След това участниците бяха проучени защо не се ангажират напълно с SaaS програми, а отговорилите най-често цитираха необходимост от внедряване на допълнителна технология за използване на софтуерната услуга или необходимост от задълбочено обучение или образование, за да помогнат за правилното използване на всички функции на софтуера.

На този етап трябва да е ясно, че това е огромен проблем!

Местните фирми използват големи части от бюджетите си, за да купуват различни Saas програми, и не получават възвръщаемостта си от тях.

Изглежда, че много местни фирми се чувстват необорудвани нито с технология, нито с обучение, за да поемат тези програми. В крайна сметка това води до загуба на бюджет, който може да се насочи към по-ефективни начини за предлагане на пазара или управление на техния бизнес.

Така че, докато бизнесът първоначално може да спестява, като избягва разходите за наемане, те компенсират това, като харчат пари за програми, които не се използват напълно. Когато възникнат проблеми, SaaS програмите могат да ви предложат помощ само, чрез центрове за обаждания, които са друга пречка за навременното получаване на директни решения.

Помислете какво купувате, преди да се потопите в дълбокото. Има много сложности, които идват със SaaS програмите, така че помислете за оценка на полезността и приложимостта на програмата за вашия бизнес и текущите ви възможности.

 

Не ни разбирайте погрешно. SaaS програмите могат да предложат много на местния бизнес, но понякога имате нужда от посредник, който да ви помогне да управлявате всичко.

Ние можем да се справим с техническите подробности на нашите ексклузивни маркетингови програми, като същевременно ви даваме принос към различните стратегии и оферти, които са възможни за вашия бизнес.

Препоръчваме още:

Съвети за изграждане на авторитет в SEO оптимизацията за търсене на отговори Съвети за изграждане на авторитет в SEO оптимизацията за търсене на отговори Прочети повече
Справяйте се с чувството на FOMO: Как да преодолеем страха от пропускане в света на социалните медии Справяйте се с чувството на FOMO: Как да преодолеем страха от пропускане в света на социалните медии Прочети повече
Създайте кратък заглавие, обхващащ основните моменти, използвайки максимум 20 думи. Създайте кратък заглавие, обхващащ основните моменти, използвайки максимум 20 думи. Прочети повече
нагоре