Актуален ли е маркетингът по имейл?

   Служител на Digital Equipment Corp, Гари Туерк, изпраща първия взрив по имейл маркетинг през 1978 г. Той изпратил имейл, популяризиращ компютрите на компанията му, до 400 получатели и реализирал 13 милиона долара продажби - около 78,8 милиона долара днес.

Добре изработените имейли, които са правилно насочени, могат да бъдат един от най-ефективните маркетингови методи за свързване с вашата аудитория на всеки етап от пътуването на купувача.

Ползи от имeйл маркетинга

Ако искате да развиете взаимоотношенията с клиентите и да увеличите печалбите, нюансирана маркетингова кампания по имейл отбелязва всичките следни полета:

  • Далекообхватен - Към ноември 2019 г. статистическите данни показват, че 90,1% от потребителите на интернет в САЩ използват имейл. Както B2B, така и B2C бизнесът счита електронната поща за един от най-надеждните методи за насърчаване на маркетинга на съдържание.

  • Рентабилен - Не само минимален разход, но възвръщаемост на инвестицията от $ 38, генерирана за всеки похарчен $ 1.

  • Подходящ за мобилни устройства - Около две трети имейли се четат на мобилни устройства. Достигнете до клиентите в точното време, използвайки мобилен дизайн.

  • Автоматичен - Използването на автоматизация на имейли гарантира, че всеки получател получава индивидуален имейл в точното време, в зависимост от това къде в пътуването на клиента се намира.

  • Персонализиран - Софтуерът за имейл маркетинг улеснява изпращането на различни съобщения до всеки сегмент от вашата аудитория.

Имейл маркетингова стратегия за вашия бизнес

Спазвайте съответните разпоредби за защита от нежелана поща и защита на поверителността:

-САЩ: Закон за CAN-SPAM

- Канада: CASL

- Европейски съюз: GDPR

- Австралия: Закон за спама от 2003 г.

- Създайте висококачествен списък с имейли, като използвате формуляр за регистрация.

- Сегментирайте своя имейл списък, като го организирате в групи (възраст, пол, предпочитания, географско местоположение), така че съобщенията да бъдат персонализирани , което кара получателите да се чувстват специални.

- Персонализирайте имейлите си, за да доставяте съдържание, което е свръхрелевантно на вашите клиенти и увеличете шансовете за отваряне с 26%. Опитайте неща като включване на името им в темата и изпращане на имейлите ви в зависимост от часовите зони.

- Създавайте динамично съдържание, което кара читателите ви да искат повече! Включете привличаща вниманието тема, която ги примамва да отворят пощата ви. Проверете всеки детайл от имейла си, за да се уверите, че е безупречен, преди да натиснете изпращане.

- Автоматизирайте изпращането на поредица от силно насочени имейли, които се задействат от действията на абоната.

- Тествайте и измервайте . Можете да използвате аналитични s, за да измервате успеха на вашите маркетингови усилия по имейл, според цените на отваряне, ангажираност и/или генериране на потенциални клиенти. Използвайте тази информация, за да подобрите рекламните кампании.

- A/B тестването сравнява различни версии на един имейл, за да измери въздействието на незначителни промени.

„ Въпреки растежа и популярността на мобилните съобщения и приложенията за чат, имейлите са неразделна част от ежедневния онлайн живот. През 2020 г. броят на глобалните потребители на електронна поща възлиза на 4 милиарда и се очаква да нарасне до 4,6 милиарда потребители през 2025 г. "

Свържете се с нашите специалисти, които ще ви разработят стратегия за имейл маркетинг!

Препоръчваме още:

Ефективни умения, които трябва да имате, за да бъдете страхотен QA! Ефективни умения, които трябва да имате, за да бъдете страхотен QA! Прочети повече
10 често срещани SEO митове, развенчани! 10 често срещани SEO митове, развенчани! Прочети повече
Как клиентите търсят вашия бизнес? Как клиентите търсят вашия бизнес? Прочети повече
нагоре