Откриването на нови приложения се увеличава през 2021 г.

COVID-19 пренаписа правилата на кампаниите за придобиване на потребители за разработчици на приложения, благоприятствайки конкретни категории приложения и стимулирайки огромно увеличение на мобилната употреба и обема на инсталиране. Маркетолозите на приложения трябваше да се въртят в сърцето, като оптимизират маркетинговия си микс и реагират на нестабилността с много малко насоки. Тази нестабилност няма да изчезне през 2021 г. и търговците на приложения ще трябва да вземат предвид тези 5 тенденции, за да гарантират успеха на кампаниите си в UA през следващата година:

Значително увеличение на откриването на приложения!

Тенденцията на собствениците на нови устройства да инсталират нови приложения заедно с натрупаното търсене на 5G устройства ще доведе до повишен интерес към откриването на приложения.

Приложения при поискване остават в голямото търсене!

Приложенията при поискване позволяват на потребителите да поръчват на практика всичко, от което се нуждаят, от приложение, предлагайки на потребителите лекота и удобство.Потребителите все по-често показват „Appnostic“ поведениеХората често вдигат телефоните си, без да имат предвид конкретно приложение, за моментно разсейване, предоставяйки възможност на търговците на приложения да достигнат и да ангажират потребителите.

Намаляване на броя потребители, които инсталират нови приложения!

Въпреки че броят на инсталираните приложения може да се покачи сега, след като пандемията отшуми, маркетолозите ще трябва да намерят други начини за привличане на потребители, като например чрез нови собствености на устройства.

Очаквания, без триене на приложения! 

Интелигентните търговци на приложения могат да надградят това очакване, като включат функции като възпроизвеждащи се реклами и незабавни реклами в своите UA кампании.

Кой е Мат Тюберген?

Мат Тюберген е изпълнителен вицепрезидент на Digital Turbine Media, където е отговорен за надзора на всички мобилни медии и разработване на кампании, управление и стратегия за нейните 300 водещи марки и клиенти на приложения. С повече от 20 години опит в екосистемата за мобилни приложения, той е пионер в мобилните стратегии за 100-те от най-добрите мобилни свойства. Преди това той ръководеше стратегията за мобилно търсене като SVP и генерален мениджър в Taptica. Той е заемал висши ръководни позиции в American Greetings, THQ и Native X, заедно с подкрепата на множество успешни стартиращи компании, които той основава или съосновава. Неговият опит включва придобиване на медии, мобилен маркетинг и стратегии за осигуряване на приходи, управление на продукти и развитие на бизнеса с водещи партньори.

Препоръчваме още:

Стартъпите, трябва да имат предвид тези 3 стратегии! Стартъпите, трябва да имат предвид тези 3 стратегии! Прочети повече
Какво е пазарен дял и как може да повлияе на бизнеса ви? Какво е пазарен дял и как може да повлияе на бизнеса ви? Прочети повече
По какво се различават криптовалутите? По какво се различават криптовалутите? Прочети повече
нагоре