Онлайн ревюта срещу офлайн препоръки

   В днешно време хората търсят онлайн местни фирми повече от всякога. Всъщност 97 процента от хората казват, че проучват бизнеса онлайн.

Но когато става въпрос за избор на местен бизнес, кое е по-важно: онлайн ревюта или офлайн препоръки от уста на уста?

В тази статия ще разгледаме важността както на онлайн репутацията на вашия бизнес, така и на маркетинга от уста на уста, като ви даваме по-добра представа кой е подходящ за вашия бизнес.

Офлайн маркетингът от уста на уста по-добър ли е от мненията в онлайн маркетинга

Е, нека да разгледаме числата и пътя на потребителите към покупка. Офлайн от уста на уста един от начините, по които новите клиенти са чували за бизнес (освен ако не се намирате на главната улица). Още през 2008 г. проучване установи, че офлайн устната информация е много по-доверена за потребителите, отколкото нейния онлайн аналог. Безопасно е да се каже, че много собственици на бизнес все още се чувстват така; онлайн ревютата не са толкова важни, колкото къде отива братовчед ви да се подстриже, нали?

Много фирми смятат, че получават по-голямата част от бизнеса си от препоръки. И докато значителна част от вашите клиенти просто може да разказват на приятелите си за вашия бизнес, процесът, след като този нов потенциален клиент чуе за вашия бизнес, се е променил - благодарение на интернет.

Ето как става това!

Онлайн отзиви и пътят на клиента към покупка

Дори когато клиент чуе за вашия бизнес от приятел или семейство, едно от първите неща, които ще направят, е да проучат бизнеса ви онлайн, за да видят какво казват другите за вас. Те обаче не просто търсят нещо. Те искат да видят рецензии. Всъщност онлайн прегледите са втората най-важна информация, която потребителите търсят, когато проучват бизнес онлайн. И 85 процента от хората се доверяват на тези отзиви толкова, колкото на препоръките от приятели и семейство. Начинът, по който хората търсят препоръки, също се е променил. Хората могат да поискат препоръки за местен бизнес във Facebook или да потърсят съвет от Reddit. Ние не просто се обаждаме на майките си, за да видим коя е най-добрата химическа чистачка в града. Търсим онлайн и правим нашето проучване.

Колко важни са онлайн прегледите

Е, онлайн прегледите могат да допринесат за офлайн продажбите . Всъщност все повече хора ще се обадят или ще посетят бизнес, след като прочетат положителни отзиви.

Няколко причини за това:

  1. През 2017 г. 37% от хората казаха, че ще посетят уебсайта на бизнеса, след като прочетат онлайн преглед. През 2018 г. този брой се е увеличил до 50 процента.

  2. През 2017 г. само 17 процента казаха, че ще посетят физически вашия бизнес, след като прочетат отзиви. Този брой намаля с 2 процента до 15 процента през 2018 г.

  3. През 2017 г. 10% от хората казаха, че ще се свържат с вашия бизнес, след като прочетат положителен отзив. Този брой нарасна до 13 процента през 2018 г.

В моето изследване открих някои завладяващи статистически данни, които изграждат обосновка за онлайн маркетинг с прегледи:

  1. 73 процента от потребителите се доверяват повече на местен бизнес, ако има положителни онлайн отзиви.

  2. Дори ако маркетингът от уста на уста е мощен маркетингов метод, той все пак изисква известна дигитална помощ. Маркетолозите, които използват инструменти за захранване на програмите си за препоръки, са три пъти по-склонни да получат повече реферали.

  3. Когато потребителите се нуждаят от информация за даден бизнес, те ще се обърнат към интернет, а не към препоръки от уста на уста.

 

Няма съмнение за това. Онлайн прегледите карат хората да предприемат действия. Те или ще се свържат с вас, или ще посетят физически вашия бизнес. Този брой вероятно ще продължи да се увеличава, така че сега е моментът да се изгради по-добра маркетингова стратегия за преглед.

И докато от маркетингът уста на уста може да бъде чудесен начин да накарате новите клиенти да разберат за вашия бизнес, все пак ще ви е необходима добра онлайн репутация, за да ги привлечете и да ги превърнете в клиент!

Препоръчваме още:

Плюсове и минуси на биткойн Плюсове и минуси на биткойн Прочети повече
Следвайте тези съвети, за да оптимизирате страницата си в Instagram Следвайте тези съвети, за да оптимизирате страницата си в Instagram Прочети повече
7 LinkedIn маркетингови стратегии 7 LinkedIn маркетингови стратегии Прочети повече
нагоре