Онлайн маркетингови идеи след настъпването на Covid 19

   COVID 19 обърна бизнеса на повечето собственици с главата надолу. Така че, вероятно търсите маркетингови идеи, които да прилагате в този период. За да бъдем ясни, все още сме в пандемия. Позоваването на „след“ означава, че трябва да работите, след като сте приели, че COVID 19 е новата реалност. И ако ще останете в бизнеса, трябва да създадете някои нови маркетингови идеи.

  • Сравнете ефективността на онлайн представянето си

Първата стъпка в изследването е да се направи сравнение точно къде се намирате в момента. Ако не сте направили промени във вашия онлайн маркетинг, го направете. Затова седнете и се уверете, че сте документирали това, което имате в момента, преди да направите някакви промени.

  • Придържайте се към следните препоръки

Ето само няколко от многото маркетингови препоръки:

- Преместете всичко, което можете, онлайн.

- Вашите клиенти (да, дори корпоративните B2B клиенти) имат повече свободно време и го прекарват онлайн, затова трябва да наблегнете на дигитализацията си

- Изяснете и количествено определете стойността си. Всички стягат портфейлите. Но това не означава, че търсят най-ниската цена.

- Направете съдържанието си в социалните медии по-забавно, защото потребителите все повече използват социалните медии като забавление.

- Помислете за рекламиране в социалните медии - потребителите казват, че рекламите в социалните медии ги доближават до марките.

  • Спечелете медийно покритие

Всяко предизвикателство или криза са склонни да заливат нови канали с негативни истории. В същото време кризата поражда копнеж за добри новини. Скорошна статия в Moz споделя техните съвети за това как да привлечете положително медийно внимание за вашия бизнес. Това не само ще позиционира вашия бизнес положително, но и ще спечелите ценни препратки към вашия уебсайт, а това ще изгражда доверие.

  • Подобрете уебсайта си, за да увеличите конверсиите

Вашият уебсайт е по-важен от всякога като маркетингов инструмент в ерата на COVID 19. Използвайте уебсайта си като търговски представител 24/7. Експертите от SiteTuners споделят своите съвети за оптимизиране на уебсайта Ви за превръщане на посетителите в клиенти. Някои от най-добрите съвети включват : Преглед на вашия сайт от гледна точка на посетителя. Отговаряте ли на всичките им въпроси? Улеснявате ли начина те да се свържат с вас, да ви се обадят, или да купят нещо?

  • Започнете работа в мрежа

Кога за последен път се свързахте с вашата професионална мрежа? Отделете време всяка седмица, за да се свържете с потенциални партньори, сътрудници и доставчици. Това е чудесно време да проверите вашите професионални контакти и да разкриете всички нови работни възможности, които могат да бъдат отворени.

  • Използвайте ограниченията на COVID, за да вдъхновите маркетингови идеи

Някои от най-успешните бизнеси са били започнати по време на икономически спад. Където има предизвикателство, има възможност. Нормално е да се чувствате обезумели и дезориентирани. Използвайте тези маркетингови идеи, за да ви преведат успешно по време на COVID 19. Ако не можете да се справите сами с маркетинга, ние ще ви помогнем!

Препоръчваме още:

7 най-ефективни онлайн маркетингови тактики за бизнеса с недвижими имоти 7 най-ефективни онлайн маркетингови тактики за бизнеса с недвижими имоти Прочети повече
 Дигитален маркетинг за хотелиерство Дигитален маркетинг за хотелиерство Прочети повече
4 съвета в избора на теми за маркетинг на съдържание 4 съвета в избора на теми за маркетинг на съдържание Прочети повече
нагоре