Мобилнo предизвикателство и как да го измерим?

Вашият мобилен уебсайт има ли по-нисък процент на конверсия от настолната ви версия? Тъй като някои хора прекарват до 70% от времето си за мобилни устройства, представете си колко допълнителни приходи бихте могли да спечелите, ако нивата на конверсия са еднакви.Неотдавнашен доклад показа, че процентите на мобилна конверсия са 47 процента от нивата, постигнати на настолни компютри. Тъй като все повече и повече от вашите клиенти използват мобилни устройства, трябва да се уверите, че процентът на конверсия на мобилните Ви устройства се поддържа и да поддържате приходите си.Един от начините да наблюдавате ефективността на мобилния си уебсайт е чрез преглед на относителния процент на мобилна конверсия (Rel mCvR), който се изчислява чрез разделяне на скоростта на мобилна конверсия с процента на конверсия на работния плот.Коефициентите на конверсия за мобилни устройства и настолни компютри се влияят от два основни параметъра. Първото е влиянието на трафика - това могат да бъдат неща като комбинация от канали, маркетингова кампания, сезонност. Втората е производителността на уебсайта, например UX и скоростта на сайта. Всяко от тях може да доведе до повишаване или понижаване на процента на конверсия за мобилни или настолни компютри.Ползата от използването на Rel mCvR за оценка на мобилната ви ефективност е, че факторите, влияещи на трафика, обикновено не влияят на показателя. Защо? Тъй като едни и същи кампании и сезонности ще достигнат както мобилни, така и настолни версии на вашия уебсайт, добрата маркетингова кампания ще повиши процента на конверсия както за мобилни устройства, така и за настолни компютри, но ще остави Rel mCvR стабилен. Когато оцените показателя с течение на времето, той ще ни покаже дали сме подобрили нашия мобилен уебсайт.

 

Неща, които трябва да имате предвид, когато оценявате Rel mCvR:

Винаги следете процента на конверсия на работния плот. Ако Rel mCvR има необичаен пик, проверете дали това се дължи на технически проблем на работния плот, поради който процентът на преобразуване на работния плот намалява.Проследявайте вашите Rel mCvR седмично. Тъй като показателят се основава на ефективността на целия ви уебсайт, подобряването на шофирането ще отнеме време. Ежедневният преглед на данните ви може да бъде твърде нестабилен, вместо това потърсете големите движения във времето.Имайте предвид, че компаниите с физически магазини може никога да не достигнат 100 процента в Rel mCvR, тъй като мобилният телефон често се използва за извършване на изследвания преди или по време на посещение на магазин. 70 процента е добра цел, с която да започнете.

 

Как да подобрите своя мобилен сайт и Rel mCvR?

По-доброто потребителско изживяване на вашия мобилен сайт води до увеличени приходи и по-добър Rel mCvR. За да стигнете до там, препоръчвам ви да започнете A / B тестване на мобилния си сайт, за да подобрите процента на мобилна конверсия. Чрез A / B тестове ставате ръководени от клиентите си и предоставяте това, от което се нуждаят.

Започнете с тези три стъпки:

  • Прегледайте процеса на оптимизация на преобразуването в центъра за оптимизиране на ресурсите.
  • Вдъхновете се от това, което други компании са направили.
  • Настройте първия си тест - безплатно - в Google Optimize.

Когато сте фокусирани върху подобряването на вашия мобилен сайт с оптимизация на конвертирането и A / B тестове - вашият Rel mCvR ще започне да показва вашия напредък.

Препоръчваме още:

Вижте тези нови функции на Google Maps Вижте тези нови функции на Google Maps Прочети повече
4 тенденции в дигиталния маркетинг ! 4 тенденции в дигиталния маркетинг ! Прочети повече
5 начина, по които дигиталният маркетинг помага на бизнеса да расте през 2021 година 5 начина, по които дигиталният маркетинг помага на бизнеса да расте през 2021 година Прочети повече
нагоре