Маркетингови тактики в социални медии, които фирмите за почистване да използват

   От най-малкото студио до големи офис сгради, почистването е една задължителна дейност, обща за всички жилищни и работни помещения. И тъй като хората искат повече свободно време, което да прекарват със семейството и приятелите си, те търсят фирма за почистване. Независимо дали предлагате основно почистване на дома или разширени услуги за почистване, вие сте изправени пред голяма конкуренция. Тъй като повечето фирми използват едни и същи консумативи и почистващо оборудване, трябва да притежавате умението да популяризират своите услуги в социалните медии, като така ще увеличите потенциалните клиенти.

Да разгледаме най-ефективните маркетингови тактики в социалните медии, които вашата фирма за почистване може да приложи:

Социалните мрежи като Facebook, Instagram, Twitter или YouTube са мощни рекламни платформи за бизнеса. Много фирми за почистване като вашия вече използват маркетинг в социалните медии, за да намерят нови клиенти и да ги запазят като лоялни. По този начин и вие можете да го направите. Нека ви покажем как!

  • Изберете правилните социални платформи

Къде в социалните медии да разработите маркетинга за почистващия бизнес? Това зависи от вашата ниша и специализация. Например, ако сте специализирани в търговско почистване, определено трябва да използвате LinkedIn. За почистване на дома Facebook, YouTube и Instagram трябва да бъдат във вашия списък.

  • Представете своя опит

Освен да разказвате каква добра работа вършите, можете и да покажете работния процес. Можете да пишете статии за най-добрите си практики при почистване на апартаменти или офис площи, но е задължително да публикувате снимки преди и след почистването. Това е ценно за препоръката на клиента и позволява на хората да преценят сами дали искат да наемат вашата компания за почистване на сградата им.

  • Помолете клиентите си да оставят онлайн отзиви

Говорейки за препоръки, бъдете активни при получаването им. Не се страхувайте да помолите клиентите си да оставят мнение за вашите почистващи услуги. Когато потенциалните клиенти отидат на вашата страница във Facebook или канала ви в YouTube и видят, че техните приятели са доволни от вашите услуги, няма да се нуждаят от друго убеждение, за да ви потърсят. Те ще се доверят на вашия бизнес за почистване и ще се свържат с вас за оферта.

  • Бъдете полезни и ще получите нови клиенти

Основното правило за маркетинг в социалните медии е да дадете полезна информация преди да обхванете потенциалните клиенти. Например съвети по конкретна тема - как да извадите петна от вино / мазнини от покривка или как да почистите ламинат. Покажете на последователите си как се почиства в кратко видео. Тази форма на съдържание се представя много добре на социални платформи като Facebook, Instagram и YouTube, като ще генерирате висока ангажираност.

  • Направете вашето уникално предложение за продажба специално

Всеки бизнес за почистване обещава безупречни резултати. И те имат снимките и видеоклиповете, за да го докажат. Как можете да изградите уникален имидж на на вашата фирма за почистване, чрез вашата маркетингова стратегия в социалните медии?

Кажете на потенциалните си клиенти какво прави фирмата ви за почистване специална. Предлагате ли услугите си в удобни часове? Използвате ли екологично чисти консумативи? Можете ли да завършите работата по-бързо от вашите конкуренти? Всяко характеристика, която ви отличава от тях е ценно уникално предложение за стойност, която трябва активно да популяризирате в маркетинговата стратегия на социалните медии вашия бизнес за почистване.

Ние ще използваме тези тактики за и за вашия почистващ бизнес!

Препоръчваме още:

5 техники за подобряване на имейл маркетинга 5 техники за подобряване на имейл маркетинга Прочети повече
8 често срещани грешки при разработването на Android ! 8 често срещани грешки при разработването на Android ! Прочети повече
10 причини защо ви трябва блог 10 причини защо ви трябва блог Прочети повече
нагоре