Кои са ключовите елементи на добрия уебдизайн?

   Колко важен е дизайнът на уебсайта? Е, проучване установи, че 94% от отрицателните отзиви за уебсайтове са свързани с дизайна. Ефективният уебдизайн ще впечатли вашите потенциални клиенти и ще ги насърчи да разглеждат вашите продукти или услуги. Лошо проектираният дизайн ще навреди на доверието ви и ще ви струва водещи оплаквания. Тези 5 идеи за дизайн на уебсайта са от съществено значение за процъфтяването в дигиталния свят.

  • Простота

Вашите клиенти искат информацията ви да им бъде представена организирано. Не забравяйте, че празното пространство е ваш приятел. Опитайте се да допълвате текста си с възможно най-малко думи и да го направите кратък. Използвайте големи заглавия , удебелени подзаглавия и точки , за да можете лесно да сканирате съдържанието си.

Знаете ли, че 70% от уебсайтовете на малкия бизнес нямат призив за действие (CTA) на началната си страница? Потребителите искат да видят какво се опитвате да им продадете и какво да направят, за да направят покупка. Ако нямате различни, видими начини те да се свържат с вас, вашият клиент няма да отдели време, за да се върне обратно и да намери вашите контакти. Затова контактните връзки трябва да са достъпни на всяка страница.

  • Достъпност

Потребителите трябва да могат да се придвижват безупречно през вашия уебсайт. Помислете за вашия сайт като за история на вашата компания. Грешките в използваемостта са като разказвачът, който заеква, спира и е неясен. Уверете се, че нямате прекъснати връзки или дълго време за зареждане . От потребителите на интернет 47% очакват максимум 2 секунди за време за зареждане на уебсайт. Ако дългото време на зареждане влияе върху поведението на потребителя, той ще щракне „затвори“ за нула време.

  • Последователност

Компонентите на дизайна трябва да останат последователни на страниците на вашия уебсайт. Уверете се, че шрифтовете, размерите и разположението на заглавията са еднакви. Същото важи и за поставянето на изображения. Вашите CTA ще бъдат по-ефективни, ако всички са формулирани еднакво и имат еднакъв цвят, размер и стил на бутоните. Последователността на елементите на страницата допринася за доверието и професионалната привлекателност на вашата компания.

  • Мобилност

Вашият уебсайт трябва да е мобилен и това означава, че ще се адаптира към всеки размер екран. Но също така трябва да разполагате с елементите, които правят добрия дизайн на мобилния уебсайт. Ако нямате реагиращ уебсайт с функции, които потребителят търси, има голяма вероятност те да отидат на уебсайта на вашия конкурент. За наистина добър дизайн трябва мобилният ви уебсайт да отговаря на нуждите на вашите потребители, които употребяват мобилни устройства.

  • Естетика

Този елемент е може би най-критичен за добрия дизайн на уебсайта. Този елемент е може би най-критичен за добрия дизайн на уебсайта . Искате уникални шрифтове и запомнящи се изображения, които се вписват във вашата марка и спомагат за изграждането на вашата разпознаваемост.? Изборът на вашата цветова палитра, изображения и типография може да изглежда незначителен, но всички те са изключително важни за цялостния дизайн на уебсайта ви. Избраните от вас изображения привличат значително внимание от страна на потребителите, така че ги избирайте разумно и се уверете, че те изразяват вашия бизнес и марка. Опитайте да изберете палитри и дизайни, които представляват вашата компания.

Комбинирането на тези съвети за дизайн на уебсайтове ще ви помогне да създадете красив и лесен за използване уебсайт. Повечето хора учат визуално, така че им помогнете да се ориентират в информацията на вашия сайт чрез анимации, изображения или инфографика, като същевременно имате предвид естетиката, простотата и последователността на уебсайта ви.

Свържете се с нас, за да изградим невероятен уебдизайн, който е индивидуален за вашия бизнес!

Препоръчваме още:

Дигитален маркетинг в модната индустрия Дигитален маркетинг в модната индустрия Прочети повече
6-те най- добри стратегии за дигитален маркетинг 6-те най- добри стратегии за дигитален маркетинг Прочети повече
4 най - ефективни стратегия за имейл маркетинг 4 най - ефективни стратегия за имейл маркетинг Прочети повече
нагоре