Съвети как да управлявате среден бизнес

   Никой от нас не се е родил с бизнес интелигентност или предприемаческа книга, предварително отпечатана в мозъка ни. Това са неща, които всички ние трябва да разберем по пътя, и с които повечето от нас допускат някаква ужасна грешка.

И особено, когато за първи път започваме в бизнеса и нямаме дългогодишен опит, който да ни помогне да правим интелигентни, обосновани предположения съветите за управление на бизнеса от могат да бъдат невероятно полезни.

Така че днес ще се съсредоточим върху съветите за управление – управление на хората, управление на времето, управление на парите.

  • Създайте LLC

Дори ако сте изцяло самостоятелно заето лице, никой друг не работи за вас и сте 100% самофинансирани от собствения си джоб, трябва да създадете бизнеса си като отделен данъчнозадължен субект от първия ден.

Някои професионалисти в областта на услугите като писатели, дизайнери и треньори се чувстват по-сигурни, ако пропуснат тази стъпка, докато все още увеличават клиентската си база, но тя обикновено струва $1000 или по-малко и почти незабавно защитава личните ви активи от всякакви правни проблеми, в които може да попадне вашият бизнес. Не казвам, че вашият бизнес ще има правни проблеми повечето малки фирми нямат. Но само в случай, че случайно сте използвали име, което е защитено с авторски права другаде във вашия град, или получите напълно ужасен клиент, който напълно ви прецаква, въпреки че имате договор... най-лошото нещо, което може да се случи, е вашият бизнес да се разпадне.

  • Разделете вашите лични и бизнес финанси

Да кажем, че по някаква причина създаването на юридическо лице не е опция. Или по някаква причина документите ви се задържат, но просто нямате търпение да разбиете бизнеса си. Моля по никакъв начин не приемайте плащане в личната си бизнес сметка и не поставяйте бизнес разходи на личната си кредитна карта. Повечето банки ще изискват официални бизнес документи, за да отворят нещо на името на вашия бизнес, но най-малкото можете да отворите отделни лични сметки, които са предназначени само за бизнес транзакции. Независимо от това, дори ако получаването на вашите документи за LLC е лесно, това е нещо, което трябва да направите. Тъй като вие и вашият бизнес сте отделни данъчнозадължени субекти, трябва да имате отделни финанси. В противен случай нещата просто се объркват и можете да приемете, че ще трябва да се справите с одит - дори и да нямате какво да криете.

  • Платете за счетоводен софтуер

Много съвсем нови собственици на бизнес постоянно търсят начини да спестят пари. Толкова много, че задачи като счетоводство са нещо, което те предполагат, че могат да направят сами. Но честно казано, няма нужда да се изчерпвате и да наемате счетоводител. Има толкова много възможности за добър, лесен за използване счетоводен софтуер, че е просто глупаво да не ги използвате. И честно казано, колкото и малко да струват, те почти винаги се изплащат със спестено време. Можете да получите основни версии, започващи от $10 до $20 на месец, и ако изпращането на фактури е нещо, което правите, те ще изглеждат много по-добре и ще отнемат много по-малко време за създаване, отколкото ако се опитате да се ровите в Excel.

  • Игнорирайте входящата си поща през първите 4 часа на всеки ден

Без съмнение сте чели статии за производителността, които са ви съветвали да не проверявате имейлите си първото нещо сутрин. Тъй като това е съвет, повтарян толкова често от хора, които не правят нищо друго, освен да се повтарят един друг, лесно може да бъде пренебрегнат. Работата е там, че когато активно преглеждате имейлите си, мозъкът ви се чувства зает. Всъщност е зает, но не с най-важните задачи за деня. И проучванията показват отново и отново, че умората от вземане на решения с напредването на деня и мозъците ни продължават да мислят е нещо много важно.  Което означава, че ако прекарате първите четири часа от деня си в пречистване на имейли от тези SEO спамери, вие изгаряте мозъка си за неща, които дори нямат значение. Което означава, че ви остава много по-малко мозъчна сила, за да мислите за важни бизнес решения и ситуации, които всъщност могат да ви направят по-успешни.

  • Инвестирайте в дигитален маркетинг

Знак „Отворено за бизнес“ на входната ви врата и/или уебсайт, който най-накрая е активен, не е достатъчно, за да получите клиенти. Би било хубаво, но това не е светът, в който живеем. Светът, в който живеем, изисква собствениците на малкия бизнес да си проправят път пред хората, да им покажат нещо ценно и по някакъв начин да ги накарат да слушат нашата реклама. Защото без това никой няма да бъде принуден неочаквано да купува от нас. Така че, за да инвестирате правилно в маркетинга, ще трябва да направите малко проучване, за да разберете какво работи най-добре за вашия бизнес модел и вашия пазар:

  1. Онлайн маркетинг на съдържание?

  2. PPC реклами в Google?

  3. Facebook реклами?

  4. Мрежов маркетинг и препоръки?

Каквото и да е, ще искате да започнете да го правите от първия ден. Или ако сте наистина умен, ще го използвате, за да започнете да създавате шум, лоялност и очакване преди първия ден.

  • Използвайте техниката Pomodoro

Да се уверите, че извличате най-много и най-продуктивната работа от времето, което имате, е от съществено значение за постигане на вашите цели. Начинът, по който правя това, е с помощта на техниката Pomodoro.  По принцип това е следното: работете 25 минути, почивка за пет минути и повтаряйте, докато не работите четири по 25 минути. След това направете по-дълга почивка. След това се върнете и го повторете отново. Всеки комплект от четири трае около два часа и бих се заклел, че ще свършите поне три часа или повече работа. Тъй като можете да работите „само“ 25 минути, преди да си вземете почивка, чувствате, че трябва да имате какво да покажете за това време, така че автоматично спирате да губите времето си във Facebook. Освен това, тъй като това е само 25-минутен работен сегмент, няма абсолютно нулев натиск да завършите проект на едно заседание, елиминирайки стреса от започването и улеснявайки постигането на напредък. Започнах да използвам тази техника преди месеци и не съм спрял. Свършвам повече работа, изпълнявам задълженията си и завършвам работния си ден по-рано, оставяйки повече време за себе си.

  • Бъдете стриктни относно правилото 80/20

Въпреки че това правило има 100% смисъл на теория, това е едно от най-трудните неща за прилагане от собствениците на малък бизнес.

От една страна, анализите никога не са забавни за настройване или разглеждане, така че това само по себе си е огромна бариера.

Но също така, ние се гордеем с работата си и не искаме да осъзнаем, че нещата, към които сме страстни, и върху които сме работили, не ни се изплащат.

Но работата е там, че ако губите нашето време в маркетинг на подкасти и никой от света на слушателите на подкасти никога не преобразува на вашия уебсайт, вероятно е време да изключите подкастинга от стратегията си за промоция.

И с времето, което спестявате от липсата на подкастинг, можете да го използвате за области, които всъщност увеличават крайния ви резултат и генерират печалба за вас като например публикуване на блогове или работа върху вашата рекламна стратегия във Facebook, например.

Защото работата е там, че когато прилагате правилото 80/20, губите по-малко време и печелите повече пари. И с повече пари и време винаги можете да изтласкате бизнеса си за към по-голям растеж.

 

Ако има нещо в този списък, което все още не сте направили или което не сте включили в стила си на управление, сега е моментът да го нааправите. Няма правило, което да казва, че трябва да овладеете всичко наведнъж. Така че поемете дълбоко дъх, изберете едно нещо от този списък, с което да се заемете, и продължете напред с увереността в себе си, че ще се придържате към другите елементи!

Препоръчваме още:

Токенизация на имоти в България Токенизация на имоти в България Прочети повече
Влиянието на ИИ в Google Ads: от оптимизация на кампании до създаване на автоматични активи Влиянието на ИИ в Google Ads: от оптимизация на кампании до създаване на автоматични активи Прочети повече
Цена за изграждане на FinTech приложение Цена за изграждане на FinTech приложение Прочети повече
нагоре