Какво представлява дигиталният маркетинг за ресторанти?

    Вашият ресторант предлага чудесна храна и перфектно обслужване на клиентите, но все още има много празни маси по време на вечеря? Ако търсите нови методи за привличане на клиенти, продължавайте да четете!

Планирането на ресторантьорския маркетинг е много важно действие, защото това е ключът към процъфтяващия бизнес. Успешните собственици и мениджъри на ресторанти създават маркетингов план предварително за цялата година и в съответствие с него формират годишния си бюджет. Все повече клиенти използват интернет за да се информират за ресторантите. Затова е от необходимо вашият ресторант да има активн онлайн присъствие.

Какво ви трябва, за да изградите вашия ресторант в дигиталното пространство?

  • Привлечете нови клиенти с функционален уебсайт.

Уебсайтът представя вашия ресторант в търсачката, а също е и маркетингов инструмент за установяване на комуникация с клиентите, популяризиране на ресторанта, предоставяне на информация за ежедневни оферти, цени, промени в менюто и съобщения за събития във вашия ресторант.

  • Мобилни приложения за ресторанти

Според направени проучвания 75% от потребителите на смартфони търсят информация за ресторантите, когато са навън, а 50% от тях, когато са в колата. Потребителите се превърнаха в мобилни, затова и вашия ресторант трябва да е мобилен. Ето защо е необходимо ресторантът ви да има изградено мобилно приложение, така лесно и бързо, клиентът ще влезне, ще разгледа менюто ви, и ще се насочи към вашия ресторант.

  • SEO - Оптимизация за търсачки

Добре, имате красиво проектиран уебсайт с цялата необходима информация, атрактивни статии и снимки за вашите гости, но ако просто въведете в Google „името на вашия град“ и „ресторанти“, вашият уебсайт не се показва в началните страници с резултатите. Това е така, защото вашият сайт трябва да бъде правилно оптимизиран, което означава, че трябва да отговаря на определени критерии, според които търсачките класират страниците на първите страници. За тази цел се включват в съдържанието на сайта и рекламите към него най- търсените ключови думи в тази сфера.Тази работа е трудна, но в резултат на това ще получите по-добро позициониране в търсачките и следователно по-голям трафик към уебсайта, което ще увеличи броя на

потенциалните ви клиенти.

  • Онлайн Маркетинг в социалните медии

Присъствието в социални мрежи като Facebook, Twitter, Google, Pinterest или Instagram е много важно. Използвайте тези канали, за да информирате своите редовни и бъдещи клиенти за всичко, което се случва във вашия ресторант. Ако успеете да ги разработите както трябва, определено ще подобрите бизнеса си и ще увеличите печалбите.

  • Имейл маркетинг

Електронната поща все още е един от най-надеждните методи за изграждане на лоялност на клиентите. Малкият бизнес харчи 15% от маркетинговия си бюджет за електронна поща.Тайната на ефективния имейл маркетинг е да има ясно и точно послание.

  • Google Ads

Google Ads е платформа, която ви позволява да пускате платени реклами за вашия ресторант в Google търсачката и партньорските сайтове. Той ви дава свободата да решавате бюджета и ключовите думи, за които искате да показвате рекламите. Ресторантите са сред най-търсената индустрия в интернет, затова е задължително да се показвате в търсенето с Google.

По-голямата част от клиентите търсят информация за ресторанта онлайн. Поради тази причина ще достигнете до много потенциални посетители, ако ресторантът ви се появи на първата страница с резултатите от търсенето с Google. С рекламирането в Google ще достигнете до желаната целева група потребители, които наистина се интересуват от вашия ресторант, или които търсят подобен ресторант.

Разбира се, това е кратко описание на дигиталния маркетинг за ресторанти, но ние от StudioWeb ще се заемем със задачата, да създадем за вас онлайн рекламирането, от което се нуждаете!

Всичко, което трябва да направите, е да се свържите с нас!

Препоръчваме още:

Електронната търговия и потребителското преживяване (UX): 4 лесни стъпки за увеличаване на продажбите на вашия онлайн магазин Електронната търговия и потребителското преживяване (UX): 4 лесни стъпки за увеличаване на продажбите на вашия онлайн магазин Прочети повече
5 причини, поради които хората купуват продукти онлайн 5 причини, поради които хората купуват продукти онлайн Прочети повече
Как да финансирате своите проекти чрез СтудиоУЕБ.БГ без пари в наличност? Как да финансирате своите проекти чрез СтудиоУЕБ.БГ без пари в наличност? Прочети повече
нагоре