Какво е Push Notification?

   Push известията са основен маркетингов инструмент за всеки, който има мобилно приложение. Това е най-добрият начин да се свържете с вашите потребители, доставяйки важни и чувствителни към времето съобщения директно на техните мобилни устройства.

Можете да използвате насочени известия, за да стимулирате ангажираността, да увеличите използването на приложението, да повлияете на реализациите и много повече. Възможностите са наистина безкрайни.

Но определено има правилен и грешен начин за използване на насочени известия, поради което създадох това ръководство. Продължете по-долу, за да научите повече за това как работят насочените известия, защо трябва да ги използвате, кога да използвате насочени известия и как да ги използвате ефективно.

Нека започнем с основите и дефинициите, преди да преминем към стратегиите на високо ниво за насочени известия.

Елементи на Push Notification

Насоченото известие е съобщение, което се доставя директно на началния екран на мобилно устройство.

Насочените известия са по-добри от имейла и други методи за комуникация с клиенти поради доставката. Подобно на текстовото SMS съобщение, натисканията отиват направо до потребителя на смартфона. Това почти гарантира, че ще го видят следващия път, когато проверят телефона или таблета си. Когато потребителите изтеглят приложение, те обикновено ще се включат за тези съобщения по подразбиране. Но в крайна сметка потребителят има повече контрол върху това как се доставя всяко известие. Докато насочените съобщения са подобни на текстовете, има и някои съществени разлики, които трябва да знаете. Когато потребителите отворят насочено съобщение, те се отвеждат направо в приложението. Те не попадат на екран, където могат да прочетат останалата част от съобщението. Това означава, че съобщението трябва да е кратко, което гарантира, че потребителите могат да прочетат всичко в неговата цялост директно от заключения екран. Това е една от причините, поради които насочените съобщения с по-малко думи имат по-висок процент на кликване. За разлика от имейлите и текстовите съобщения, насочените известия могат да се изпращат, без потребителят да споделя информация за контакт. Ако приемем, че потребителят има активирани известия на своето устройство, издателите на приложения могат да ги изпращат по всяко време.

Защо приложенията използват насочени известия

Има безброй предимства на насочените известия. Те увеличават процентите на отваряне, поддържат ангажираността на потребителите, стимулират задържането на потребителите и в крайна сметка подобряват потребителското изживяване.

Помислете за огромното количество съобщения, които обикновеният човек вижда ежедневно. Постоянно сме бомбардирани с телевизионни реклами, радиореклами, билбордове, реклами в социалните медии, реклами по имейл – това няма край. Повечето от тези съобщения не представляват голям интерес за нас. Но насочените съобщения са различни. Потребителите вече са изразили интерес, като са изтеглили мобилно приложение. Този интерес прави насочените известия изключително активни. Това е една от причините, поради които насочените известия се представят по-добре от имейл маркетинга. Насочените известия не са за придобиване на потребители. Не забравяйте, че потребителят вече е изтеглил приложението. Така че кампаниите, свързани с придобиването, няма да са свързани с насочени известия. Прочетете това ръководство, ако се опитвате да накарате повече хора да изтеглят приложението ви. Страхотната част от насочените известия е възможността за насочване към различни потребители въз основа на интереси и намерения. Можете да използвате автоматизацията, за да изпращате насочени съобщения до правилните хора в точното време.

Например, потребител, който току-що е изтеглил приложението ви, не трябва да получава същото съобщение като съществуващ потребител, който не е използвал приложението ви от месец. Първият се нуждае от приветствено съобщение, а вторият се нуждае от побутване, за да се върне.

Ето някои често срещани типове насочени известия за различни приложения:

  1. Промоционални кодове за отстъпки при следваща покупка

  2. Актуализации на спортни резултати

  3. Съобщения за изоставена количка

  4. Изпратете сигнал за споделен шофьор по пътя

  5. Изпратете автоматизиран сигнал за пристигане на доставка на храна

  6. Задействани съобщения въз основа на местоположение или действие

  7. Напомнящи съобщения

  8. Извънредни новини

  9. Включване на нов потребител

Както можете да видите, насочените известия са наистина гъвкави. Като собственик на приложение вие ​​също ще имате възможността да виждате данни за вашите насочени съобщения. Можете да използвате тази информация, за да подобрите кампаниите си напред. Проследяването на посещения на популяризираната страница, реализации, отваряния и други KPI ще ви покаже кои кампании работят и кои се нуждаят от подобрение.

 

Push известията са страхотни, когато се използват правилно. Но те могат да причинят повече вреда, отколкото полза, ако не сте внимателни. Не изпращайте съобщения безразборно, за да получите нещо там. Всяко съобщение трябва да има валидно намерение. В противен случай потребителите ще се отпишат от приложението ви!

Препоръчваме още:

Лесни начини да намерите ментор за вашия бизнес Лесни начини да намерите ментор за вашия бизнес Прочети повече
Топ 7 безплатни инструменти, с които да тествате скоростта на уебсайта Топ 7 безплатни инструменти, с които да тествате скоростта на уебсайта Прочети повече
Съвети за организиране на виртуални работни конференции Съвети за организиране на виртуални работни конференции Прочети повече
нагоре