Какво е лимитирана крипто поръчка

   Светът на финансите се променя със скокове и граници. Въвеждането на по-нови класове активи, като крипто, променя начина, по който търгуваме и инвестираме, в допълнение към класическите инвестиционни инструменти. Тъй като крипто е все още в начален стадий, присъщата на пазара нестабилност налага внимателно наблюдение от търговците, за да се възползват от колебанията в цените. Използването на лимитирани поръчки в крипто помага на човек да има повече контрол върху търговските дейности. За да изиграем нашите карти правилно, когато търгуваме, трябва да разберем различните типове налични поръчки. Но първо, нека поговорим за лимитирани поръчки.

Използвайки лимитирана поръчка, търговците могат да определят максимална цена, на която биха искали да купят или продадат монета. Методът на лимитираната поръчка работи с помощта на следния алгоритъм if-else:

  1. Ако пазарната цена на вашата инвестиция в крипто монета или друг дигитален актив достигне лимитната цена, вашата поръчка се изпълнява;

  2. Ако не, поръчката се анулира.

Основното предимство на използването на лимитирани поръчки е, че както купувачите, така и продавачите могат да избират желаната цена. Когато предпочитаната от тях криптовалута достигне целевата цена, те могат да направят сделка, дори ако не са в състояние непрекъснато да наблюдават пазара, оставайки една крачка пред другите търговци. Следователно лимитираната поръчка позволява на човек да закупи или продаде крипто на определена или по-висока цена.

Търговците използват лимитирана поръчка в различни ситуации. Някои от тях са:

  1. Монетата е монета с малък обем и не се търгува често на пазара.

  2. Търговецът е загрижен, че цената на крипто монета се колебае много.

  3. Търговецът не се отдава на търговия в рамките на деня, следователно няма време да наблюдава пазара.

  4. Някои инвеститори използват лимитирани поръчки само когато смятат, че цената на даден актив ще се повиши до желаното ниво.

  5. Търговецът търгува огромен обем монети наведнъж.

Недостатъци на лимитираната поръчка

Лимитираната поръчка улеснява търговците да инвестират в крипто, но те също имат няколко пречки. Ето някои недостатъци на използването на лимитирани поръчки:

  1. Поръчката няма да бъде изпълнена, ако желаещ купувач или продавач не изпълни лимитираната цена в рамките на определения период от време.

  2. Освен това времето е от решаващо значение при поставянето на лимитирани поръчки. Всяка поръчка, поставена в книгата с поръчки на борсата, има времеви печат. При една и съща цена, първата поръчка има предимство пред поръчките, приети по-късно.

Как работи лимитираната поръчка

Има два вида лимитирани поръчки: лимитирани поръчки за продажба и лимитирани поръчки за покупка.

  1. Лимитирана поръчка за продажба: Когато търговец постави лимитирана поръчка за продажба, той посочва най-ниската цена, която иска да достигне крипто монетата. Поръчката ще бъде активирана само когато цената на крипто е равна или по-висока от минималната цена.

  2. Купете ограничена поръчка: Тук търговец установява лимит, който е готов да изпълни, за да закупи акция. Поръчката ще бъде изпълнена само когато цената на крипто е по-ниска от предварително определената цена.

Инвеститорите трябва също така да вземат предвид датата на изтичане на поръчката, докато правят лимитирана поръчка. Да предположим, че търговецът няма време да следи отблизо пазара. В този случай те могат да се окажат, че купуват или продават на по-малко приемлива цена, тъй като лошата оценка на движението на пазарната цена в крайна сметка ще принуди инвеститора да подцени лимитираната поръчка. За да бъдат в течение с постоянно променящите се пазарни условия, търговците и инвеститорите трябва периодично да преглеждат своите отворени лимитирани поръчки.

 

Лимитираните поръчки са чудесен инструмент за търговия, когато търговецът иска да закупи или продаде монета на по-висока цена. Инвеститорът може да го използва, за да увеличи максимално нереализираните печалби или да намали риска от загуба. Това е чудесен вариант за инвеститори, които са търпеливи и търсят HODL. Лимитираната поръчка обаче не идва без риск. Може да загубите печеливша възможност, ако поръчката не бъде изпълнена. Следователно търговците трябва да са наясно с плюсовете и минусите на всички видове поръчки и внимателно да стратегизират ходовете си!

Препоръчваме още:

Как да намерите пазарна ниша за електронна търговия? Как да намерите пазарна ниша за електронна търговия? Прочети повече
5-те най-добри практики за A/B тестове в електронната търговия 5-те най-добри практики за A/B тестове в електронната търговия Прочети повече
Инструменти използвани за измерване на дигиталната маркетингова ефективност Инструменти използвани за измерване на дигиталната маркетингова ефективност Прочети повече
нагоре