Какво е Inbound маркетинг стратегия и защо е необходима за Вашия бизнес? - Изработка на сайт, мобилно приложение, онлайн магазин от СтудиоУЕБ.БГ

Какво е Inbound маркетинг стратегия и защо е необходима за Вашия бизнес?

Inbound маркетингът става все по-популярен в света на маркетинга и рекламата през последните няколко години. Докато традиционните рекламни кампании при “изходящия” се опитват да убедят аудиторията със съобщения, кампаниите при “входящия” се фокусират върху стойността, която могат да предоставят на потребителите. Това води до привличане на вниманието на целевата аудитория, когато възникне такава необходимост.

 

Входящите маркетингови стратегии притежават по-широк спектър от ползи и в дългосрочен план ще генерират по-висока възвращаемост.

Именно затова ви предлагаме следните входящи маркетингови стратегии, които са сред най-популярните и ефикасни.

 

 

1. Маркетинг на съдържанието

Маркетингът на съдържанието е полезен по много начини. Новото и добре структурирано съдържание не само ви печели нови читатели на сайта ви, но и запазва вече съществуващите, ангажирани с вашата марка, което ви позволява да изградите връзка с вашите клиенти. Съдържанието на сайта ви трябва да бъде предоставено много подробно, оригинално и полезно, за да извлечете максималните предимства.

Маркетинг на съдържанието осигурява и ефикасни текстове за вашите профили в социалните мрежи и кампании за електронна ви поща, а  освен това ще изведе бизнеса ви на предни класации в интернет търсачките.

В едно скорошно проучване, проведено от 357 анкетирани, 93% от учатниците заявиха, че планират да увеличат или запазят своите бюджети за маркетинг на съдържание.

2. Оптимизация за интернет търсачките (SEO)

Маркетингът на съдържанието на сайта ви осигурява значително добър старт за увеличаване на видимостта ви в търсенето. Съдържанието на сайта привлича входящи връзки, докато съдържанието извън сайта създава директно връзки към сайта ви. Колкото повече и по-висококачествени входящи връзки към уеб сайта ви имате, толкова на по-предни позиции ще се класирате в глобалните интернет търсачки. Отчет от Google отбеляза, че два от първите три класиращи фактора в алгоритъма са съдържателни и входящи връзки.

Но има и други, по-технически компоненти за SEO, които ще трябва да приложите, за да увеличите входящия трафик от търсачките. Те включват оптимизиране за мобилни устройства, подобряване на скоростта на сайта и насочване към стратегически ниша ключови думи и фрази. Тази стратегия отнема повече време, но възвръщаемостта й е в пъти по-голяма.

 

3. Маркетинг в социалните мрежи

Маркетингът на социалните мрежи остава една от най-ефективните стратегии за генериране на нова видимост и достигане до целевата аудитория, давайки възможност да се ангажирате с потребители от цял свят. С течение на времето постепенно ще изградите лоялна аудитория (стига да осигурявате интересни и полезни материали).

Цел на услугата:

  • Създаване на активна общност от ангажирани хора около Вашата марка, които ще превърнем във Ваши потенциални клиенти.

  • Подсилване на Вашето присъствие и разпознаваемост за по-голямо доверие на потребителите към Вашата марка.

  • Популяризиране на бранда.

  • Увеличаване на трафика и привличане на нова аудитория.

  • Ангажиране на потенциални клиенти и увеличаване на продажбите чрез Ремаркетинг.

  • Нов източник за печалба. Повече конверсии и продажби от маркетинговите ви усилия.

  • Диалог с Вашите клиенти, който води до лоялност и повторни покупки.

 

4.ORM - Създаване на позитивен имидж и устойчив бранд

Управлението на онлайн репутацията (ORM) се занимава с всичко свързано с марката на Вашата компания в онлайн общността. Тази общност включва всички уеб търсачки, форуми, блогове, новинарски сайтове, социални мрежи и др.

Позитивният имидж е основният инструмент за устойчив бранд.

Какво се пише за Вашия бранд в дигиталната общност и разпознават ли го потребителите? Откривате ли отрицателни отзиви, публикации или нещо, свързано с Вас, което не Ви харесва? По-известни ли са в интернет пространството конкурентните фирми от Вашата? Искате ли да ги изпреварите и да сте няколко крачки пред тях, за да бъдете най-популярни във Вашата сфера?

Това е напълно възможно, благодарение на решението, което можем да ви предложим.

 

5. Email маркетинг

Ключовата част от стратегията ни за запазване на клиенти е това да ги караме да се чувстват специални и да имаме персонален подход към всеки от тях.                                                                 

Цел на услугата:

  • Включване на ключови персонализирани подробности в имейлите.

  • Използване на динамично съдържание за доставяте на най-подходящите и високо персонализирани имейли, спрямо нуждите на всеки един клиент от целевата Ви аудитория.

  • Автоматизиране на изпращаните съобщения.

  • Сегментиране и насочване на списъците Ви с контакти.

  • Оптимизиране на доставката на изпращаните съобщения.

Ползи от услугата:

  • Проследяване на активността в реално време при получаване, отваряне и кликване върху Вашите съобщения.

  • Получаване на съобщенията Ви само във входящата поща, когато всеки контакт е най-активен.

  • Изпращане на имейли до всички контакти автоматично.

  • Изграждане на връзки и насърчаване на ангажираността.

 

6.Създаване и оптимизация на Google Adwords рекламна кампании

Google AdWords е рекламна платформа, чрез която може да се достига до силно фокусирани групи от хора на база думите за търсене, които са въвели в Google и на база съдържанието на конкретната страница, която разглеждат.

Също както SEO, Adwords рекламата предлага изключително добри възможности за насочване на рекламата, а това води до отлична възвращаемост на инвестицията, тъй като се достига до силно заинтересована от вашия продукт аудитория.

За разлика от SEO при използване на Google Adwords реклама вие получавате резултати незабавно!

Цел на услугата:

  • Разработване и изпълнение на ефективни Google Adwords кампании, спрямо Вашите комуникационни и продажбени цели.

  • Рекламни кампании при мобилни търсения на конкретни ключови думи. Съставяне на реклами с включени ваш телефон и местоположение, които могат да бъдат активирани от потребителя с един клик.

  • Дисплейна реклама в мобилните версии на популярни български сайтове.

  • Банери в инсталираните на телефона на потенциалния Ви клиент мобилни приложения.

  • Постоянен анализ на резултатите и оптимизиране ефективността на кампаниите.

Ползи от услугата:

  • Достигате до конкретните желания на Вашите клиенти.

  • Привличане на качествен и релевантен трафик от потенциални клиент.

  • Достигате до конкретните желания на Вашите клиенти.

  • Привличане на качествен и релевантен трафик от потенциални клиенти.

 

Ние от СтудиоУЕБ.БГ можем да изготвим за вашия бизнес както цялостна Inbound маркетинг стратегия, така и прилагане на някои от маркетинг инструментите, споменати по-горе. Повече информация може да получите, свързвайки се с нас на посочените контакти.

 

 

 

 

 

 

Препоръчваме още:

Разликата между уеб дизайн и уеб програмиране Разликата между уеб дизайн и уеб програмиране Прочети повече
Гласова технология: Какви са възможностите за марките? Гласова технология: Какви са възможностите за марките? Прочети повече
Дигитален маркетинг - основни стъпки и елементи (1-ва част) Дигитален маркетинг - основни стъпки и елементи (1-ва част) Прочети повече
нагоре