Портфолиата за актьори, художници, фотографи, кодери и дизайнери имат много прилики, но имат и много разлики. Отделен подход за всеки вид портфолио може да бъде по-добра алтернатива. Интернет и технологиите се развиват, така че актуална публикация с нови идеи може да ви донесе повече клиенти.
Как да създадете портфолио
Едно просто портфолио изглежда, че трябва да е лесен проект. Реалността е съвсем различна. Можете да сравнявате портфолиата с коли от Формула 1 и други видове сайтове с обикновени автомобили. Автомобилите от Формула 1 внедряват и тестват най-новите технологии. По подобен начин портфейлите трябва да се изграждат с помощта на най-новите технологии и най-новите тенденции.
Отминаха дните, когато потенциалните клиенти търсеха портфолио за дизайн на настолен компютър. Шансовете са повечето посетители да посещават портфолиото ви чрез мобилно устройство. Оставяте много пари на масата, ако не оптимизирате сайта си за мобилни потребители.
Използването на адаптивен шаблон или тема на уебсайт не е достатъчно. Вашето портфолио трябва да бъде отзивчиво, готово за окото и оптимизирано за скорост. Мобилните потребители са най-нетърпеливите хора и няма да чакат дълго, докато сайтът ви се зареди. Уверете се, че вашето портфолио отговаря на тези стандарти. В противен случай никой няма да посети вашата галерия.
Налични са изобилие от добри решения за вашето просто портфолио за дизайн. Въпреки това, изборът на най-добрата алтернатива 100% зависи от вашите предпочитания.Надеждна алтернатива е използването на система за управление на съдържанието (CMS). Предимствата са стабилността и големият брой портфейли, базирани на CMS. Недостатъците са сложността на управлението, актуализациите и несигурността. Използването на HTML шаблон е друга алтернатива. Можете да закупите шаблон, да го персонализирате и да го качите на вашия сайт. Най - сигурният вариант е да изберете софтуерна фирма, която ще разработи вашето бизнес портфолио!
Можете да разгледате нашето портфолио!
Смятате ли, че покриването на много дизайнерски области ще привлече повече клиенти?
Това е огромна грешка!
Не се показвайте като майстор на всички занаяти, защото е практически невъзможно да бъдете експерт в толкова много сложни области. По-продуктивен подход е да се специализирате в две или три области и съответно да изградите своето портфолио с други специалисти!
Не искате да губите времето си с тонове имейли и съобщения от потенциални клиенти. Спестете време, като подобрите портфолиото си. Започнете, като изясните дали сте на разположение. Прост превключвател на вашия сайт, който информира хората, че сте на разположение или не, е истинско спестяване на време. След това се уверете, че зрителите забелязват вашия списък с услуги. Например, уведомете ги, че проектирате блогове и бизнес сайтове, но не прилагате решения за електронна търговия. Помогнете на хората, като представите вашите методи на работа. Покажете как сте работили с минали клиенти, уведомете хората, ако предоставяте безплатно обучение и ревизии на дизайна и т.н. Създайте страница с често задавани въпроси, ако сте се сблъсквали с много подобни проблеми.
Удовлетворяването на клиентите означава повече от притежаване на звездни дизайнерски умения - въпреки че те са капитал. Опитен уеб дизайнер знае как да комуникира и образова клиенти, да се справя със стресови ситуации, да спазва кратки срокове и да се адаптира към конкретни ситуации. Няма по-добро доказателство за тези черти от мненията на минали клиенти. Добавете връзки към профили и уебсайтове в социалните медии на предишни клиенти. Профилната снимка работи като магнит, а видеото определено е красноречив метод за доказване, че клиентът е реален.
Невъзможно е да се обхване всичко за това как да създадете портфолио. Въпреки това, горните съвети и добрата колекция от предишна работа трябва да са достатъчни, за да създадете примамливо портфолио.
Вие сте дизайнер?
Моля, споделете вашето портфолио и ни уведомете кои от горните съвети сте приложили!
Ако желаете да работите в екип от дизайнерски специалисти, се свържете с нас!