Как да рекламирате в TikTok?

   Ако все още не сте се присъединили към TikTok, може да пропускате огромен потенциал за продажби. Това е така, защото популярното приложение за социални медии вече достига невероятна база от един милиард потребители.

Въпреки че TikTok все още е мястото за кратки, странни видеоклипове и вирусни предизвикателства, това е и мястото, където много потребители отиват да търсят най-новите тенденции и най-новите продукти. Всъщност 58% от потребителите дори се насочват направо към приложението за вдъхновение за пазаруване. С толкова голяма видимост и толкова много ангажирани потребители, не е лесно да рекламирате в най-бързо развиващата се платформа за социални медии в света.

Докато аудиторията на TikTok е все по-млада (почти половината от нейната база е Gen Z), социалната медийна платформа също привлича милениали, Gen X и бейби бумъри. Жените във възрастовата категория 18-24 представляват близо една четвърт (24,7%) от рекламната аудитория на TikTok.

TikTok е третата по големина платформа за социални медии в САЩ с 94,1 милиона потребители месечно. Базираното в Китай приложение също има голяма потребителска база в страни като Индонезия, Тайланд и Виетнам, което го прави силен избор за рекламодатели, които искат да привлекат глобална аудитория.

Малки и големи предприятия могат да рекламират в TikTok, но приложението е най-подходящо за марки, които търсят голяма, ангажирана аудитория. Марките, насочени към клиенти на 35 и по-млади години (особено жени) и надяващи се да изградят силно присъствие в Азия и Близкия изток, ще имат най-добри шансове за успешна реклама в TikTok.

Типове реклами в TikTok

Рекламите в TikTok са толкова ефективни, че 92% от потребителите в световен мащаб са предприели действие, след като са гледали TikTok. TikTok предлага пет основни типа реклами:

  • Реклами в емисия

Рекламите в емисия са видеореклами с дължина до 60 секунди, които се показват в новинарската емисия на потребителите „За вас“. Тъй като са интегрирани в родния канал за новини, те се смесват добре с генерирано от потребителите съдържание, което прави по-малко вероятно потребителите да го избягват. Вашето съдържание обаче трябва да привлича вниманието и да е достатъчно ангажиращо, за да не позволява на публиката да превърта покрай него. След това потребителите могат да харесват, коментират, взаимодействат и споделят вашите рекламни видеоклипове.

Примерите за реклами в емисия могат да включват:

  1. Марки за красота, включващи бърз урок

  2. Марки храни, предлагащи бързи рецепти или идеи за приготвяне

  3. Спортни марки, представящи упражнения, които да опитате

Колко ефективен е той?

TikTok твърди, че рекламите се възприемат като естествено съдържание, което кара 72% от потребителите да кажат, че рекламите в платформата са вдъхновяващи. Проучване на проучване на Neuro-Insight установи, че рекламите в емисия на TikTok постигат 23% по-висока детайлна памет от телевизионните реклами.

  • Превземане на марката

Реклама за поглъщане на марката се появява точно когато потребителите на TikTok отворят приложението, „превзема“ екрана за няколко секунди и завършва като видеоклип във фийд. Рекламите са изключително ексклузивни, предлагат позиции само на една марка за категория и държава на ден и са по-скъпи от другите рекламни опции. Типът реклама обаче стимулира масовата информираност и продажбите, тъй като поставя вашата марка директно в полезрението на вашата целева аудитория.

Колко ефективен е той?

Рекламите за поглъщане на марката са много ефективни, защото доминират на екраните на потребителите, без да се притесняват от конкурентни реклами. Всяко рекламно ангажиране продължава 24 часа.

  • TopView

Рекламите TopView са подобни на поглъщането на марката, но са малко забавени. Те се появяват в емисията на потребителя за вас след три секунди и заемат целия екран с до 60 секунди видео с автоматично пускане и звук.

Колко ефективен е той?

Според TikTok 71% от потребителите казват, че TopView грабва вниманието им. За CPG марки рекламите в TikTok постигат 67% по-висока ефективност на продажбите в сравнение с общо платените TikTok. Когато се комбинира с реклами в емисия, TopView се оказа най-ефективният тип реклама на TikTok за стимулиране на въздействието върху продажбите.

  • Branded Hashtag Challenge

Branded Hashtag Challenges са изключителни за TikTok. Те насърчават потребителите да генерират съдържание, включващо спонсорирани хаштагове, които предизвикват нови тенденции и културни движения чрез издаване на предизвикателства за участие.

Колко ефективен е той?

TikTok твърди, че Branded Hashtag Challenges имат среден процент на ангажираност от 17,5% и повече от половината реклами са постигнали ROAS над $5 за CPG индустрията. Скорошно проучване на Nielsen MMx също така разкри, че органичната ангажираност удвоява ROAS за CPG индустрията, когато се измерва с Branded Hashtag Challenge.

  • Маркови ефекти

Брандираните ефекти или филтри са персонализирани видео обективи с добавена реалност, които потребителите могат да активират, за да генерират уникално, споделяемо съдържание. Те позволяват на марките да добавят персонализирани игри, стикери, филтри и специални ефекти към видео съдържанието на потребителите и могат да бъдат активни до 10 дни.

Колко ефективен е той?

Най-ефективните брандирани ефекти са забавни и ангажиращи, предизвикващи вирусно и споделяемо съдържание, което повишава осведомеността за марката.

TikTok също така предлага на търговците набор от търговски решения за увеличаване на продажбите, включително витрини в приложенията, продуктови връзки, колекционни реклами, динамични витрини и пазаруване на живо. Приложението също така обяви повече възможности за пазаруване на живо в САЩ през 2022 г. Възрастните американски купувачи оцениха гледането на предавания на живо като най-добрата функция за социална търговия, която използват в момента и планират да използват повече тази година.

TikTok for Business предлага на марките възможността да пускат реклами, да се свързват с влиятелни хора, да анализират данни от кампании и др. Можете да започнете да рекламирате в TikTok с няколко прости стъпки:

  1. Стартирайте TikTok Ads акаунт . Ако имате съществуващ акаунт, можете да го използвате, за да се регистрирате за TikTok Ads.

  2. Инсталирайте TikTok Pixel . Пикселът е код, който инсталирате на уебсайта си, за да ви помогне да наблюдавате активността на посетителите, продажбите и други събития, за да ви помогне да намерите правилната аудитория за вашите реклами в TikTok. По този начин можете да се насочите към потребителите, които ще реагират най-добре на вашите реклами.

  3. Настройте кампания. Влезте в TikTok Ads Manager и посочете целите на вашата кампания, име и бюджет.

  4. Създайте рекламна група, за да започнете да избирате своите рекламни разположения, аудитории, цели, цели, график и оферти.

  5. Започнете да създавате съдържание. Качете изображения или видеоклипове, за да започнете да привличате вниманието и да привличате клиенти.

 

Не забравяйте да проверите насоките за реклами и спецификациите на TikTok, за да гарантирате пълно съответствие!

Препоръчваме още:

Какво представлява автоматизацията в електронната търговия? Какво представлява автоматизацията в електронната търговия? Прочети повече
Как чатботите могат да помогнат на електронната търговия Как чатботите могат да помогнат на електронната търговия Прочети повече
Prime Hydration: Магията на ограничеността и маркетинга с влиятелни личности Prime Hydration: Магията на ограничеността и маркетинга с влиятелни личности Прочети повече
нагоре