Ако все още не сте се присъединили към TikTok, може да пропускате огромен потенциал за продажби. Това е така, защото популярното приложение за социални медии вече достига невероятна база от един милиард потребители.
Въпреки че TikTok все още е мястото за кратки, странни видеоклипове и вирусни предизвикателства, това е и мястото, където много потребители отиват да търсят най-новите тенденции и най-новите продукти. Всъщност 58% от потребителите дори се насочват направо към приложението за вдъхновение за пазаруване. С толкова голяма видимост и толкова много ангажирани потребители, не е лесно да рекламирате в най-бързо развиващата се платформа за социални медии в света.
Докато аудиторията на TikTok е все по-млада (почти половината от нейната база е Gen Z), социалната медийна платформа също привлича милениали, Gen X и бейби бумъри. Жените във възрастовата категория 18-24 представляват близо една четвърт (24,7%) от рекламната аудитория на TikTok.
TikTok е третата по големина платформа за социални медии в САЩ с 94,1 милиона потребители месечно. Базираното в Китай приложение също има голяма потребителска база в страни като Индонезия, Тайланд и Виетнам, което го прави силен избор за рекламодатели, които искат да привлекат глобална аудитория.
Малки и големи предприятия могат да рекламират в TikTok, но приложението е най-подходящо за марки, които търсят голяма, ангажирана аудитория. Марките, насочени към клиенти на 35 и по-млади години (особено жени) и надяващи се да изградят силно присъствие в Азия и Близкия изток, ще имат най-добри шансове за успешна реклама в TikTok.
Типове реклами в TikTok
Рекламите в TikTok са толкова ефективни, че 92% от потребителите в световен мащаб са предприели действие, след като са гледали TikTok. TikTok предлага пет основни типа реклами:
Рекламите в емисия са видеореклами с дължина до 60 секунди, които се показват в новинарската емисия на потребителите „За вас“. Тъй като са интегрирани в родния канал за новини, те се смесват добре с генерирано от потребителите съдържание, което прави по-малко вероятно потребителите да го избягват. Вашето съдържание обаче трябва да привлича вниманието и да е достатъчно ангажиращо, за да не позволява на публиката да превърта покрай него. След това потребителите могат да харесват, коментират, взаимодействат и споделят вашите рекламни видеоклипове.
Примерите за реклами в емисия могат да включват:
Марки за красота, включващи бърз урок
Марки храни, предлагащи бързи рецепти или идеи за приготвяне
Спортни марки, представящи упражнения, които да опитате
Колко ефективен е той?
TikTok твърди, че рекламите се възприемат като естествено съдържание, което кара 72% от потребителите да кажат, че рекламите в платформата са вдъхновяващи. Проучване на проучване на Neuro-Insight установи, че рекламите в емисия на TikTok постигат 23% по-висока детайлна памет от телевизионните реклами.
Реклама за поглъщане на марката се появява точно когато потребителите на TikTok отворят приложението, „превзема“ екрана за няколко секунди и завършва като видеоклип във фийд. Рекламите са изключително ексклузивни, предлагат позиции само на една марка за категория и държава на ден и са по-скъпи от другите рекламни опции. Типът реклама обаче стимулира масовата информираност и продажбите, тъй като поставя вашата марка директно в полезрението на вашата целева аудитория.
Колко ефективен е той?
Рекламите за поглъщане на марката са много ефективни, защото доминират на екраните на потребителите, без да се притесняват от конкурентни реклами. Всяко рекламно ангажиране продължава 24 часа.
Рекламите TopView са подобни на поглъщането на марката, но са малко забавени. Те се появяват в емисията на потребителя за вас след три секунди и заемат целия екран с до 60 секунди видео с автоматично пускане и звук.
Колко ефективен е той?
Според TikTok 71% от потребителите казват, че TopView грабва вниманието им. За CPG марки рекламите в TikTok постигат 67% по-висока ефективност на продажбите в сравнение с общо платените TikTok. Когато се комбинира с реклами в емисия, TopView се оказа най-ефективният тип реклама на TikTok за стимулиране на въздействието върху продажбите.
Branded Hashtag Challenges са изключителни за TikTok. Те насърчават потребителите да генерират съдържание, включващо спонсорирани хаштагове, които предизвикват нови тенденции и културни движения чрез издаване на предизвикателства за участие.
Колко ефективен е той?
TikTok твърди, че Branded Hashtag Challenges имат среден процент на ангажираност от 17,5% и повече от половината реклами са постигнали ROAS над $5 за CPG индустрията. Скорошно проучване на Nielsen MMx също така разкри, че органичната ангажираност удвоява ROAS за CPG индустрията, когато се измерва с Branded Hashtag Challenge.
Брандираните ефекти или филтри са персонализирани видео обективи с добавена реалност, които потребителите могат да активират, за да генерират уникално, споделяемо съдържание. Те позволяват на марките да добавят персонализирани игри, стикери, филтри и специални ефекти към видео съдържанието на потребителите и могат да бъдат активни до 10 дни.
Колко ефективен е той?
Най-ефективните брандирани ефекти са забавни и ангажиращи, предизвикващи вирусно и споделяемо съдържание, което повишава осведомеността за марката.
TikTok също така предлага на търговците набор от търговски решения за увеличаване на продажбите, включително витрини в приложенията, продуктови връзки, колекционни реклами, динамични витрини и пазаруване на живо. Приложението също така обяви повече възможности за пазаруване на живо в САЩ през 2022 г. Възрастните американски купувачи оцениха гледането на предавания на живо като най-добрата функция за социална търговия, която използват в момента и планират да използват повече тази година.
TikTok for Business предлага на марките възможността да пускат реклами, да се свързват с влиятелни хора, да анализират данни от кампании и др. Можете да започнете да рекламирате в TikTok с няколко прости стъпки:
Стартирайте TikTok Ads акаунт . Ако имате съществуващ акаунт, можете да го използвате, за да се регистрирате за TikTok Ads.
Инсталирайте TikTok Pixel . Пикселът е код, който инсталирате на уебсайта си, за да ви помогне да наблюдавате активността на посетителите, продажбите и други събития, за да ви помогне да намерите правилната аудитория за вашите реклами в TikTok. По този начин можете да се насочите към потребителите, които ще реагират най-добре на вашите реклами.
Настройте кампания. Влезте в TikTok Ads Manager и посочете целите на вашата кампания, име и бюджет.
Създайте рекламна група, за да започнете да избирате своите рекламни разположения, аудитории, цели, цели, график и оферти.
Започнете да създавате съдържание. Качете изображения или видеоклипове, за да започнете да привличате вниманието и да привличате клиенти.
Не забравяйте да проверите насоките за реклами и спецификациите на TikTok, за да гарантирате пълно съответствие!