Искате да подобрите стратегията си? Вижте как, с тази статистика!

Всеки мениджър на социални медии ще ви каже, че част от работата се учи как да се справя и да се адаптира към неочакваното. Само през 2020 г. социалните маркетолози трябваше да се отклонят от първоначалните си стратегии, за да се справят както с пандемия, така и с протести в цялата страна.Въпреки че има още няколко месеца до края на годината, никога не е рано да започнете да мислите как да подобрите маркетинговата си стратегия за 2021 г. И въпреки че търговците не могат да предвидят какво ще се случи през новата година, можем да използваме това, което научихме през последните девет месеца, за да подобрим маркетинговата си стратегия за 2021 г.Разглеждайки вашите социални данни от 2020 г., можете да определите какви типове съдържание ще резонират с тяхната аудитория и области за подобрение, когато става въпрос за социално обслужване на клиенти. Можете също така да определите от какво се нуждаете, за да направите по-голямо въздействие върху бизнеса с вашите стратегии. Тъй като екипът ви започва да гледа към бъдещето, ето 5 ключови статистически данни от социалния индекс на Sprout за 2020 г., които трябва да имате при маркетинга през тази година.

 

1. Хората следват марки в социалните мрежи, за да бъдат в крак с новите продукти и услуги!

Докато някои хора следват марки за хумор или вдъхновение, 57% от потребителите се надяват да научат за нови продукти и услуги от социалната емисия на марката. Според Индекса това е била причината номер едно, поради която потребителите са избрали защо следват марките, което означава, че нито едно издание не е твърде голямо или малко, за да се споделя в социалните мрежи.След няколко хълцания, включително неволно изтичане, Xbox се включи в Twitter, за да сподели със своите 14 милиона последователи информацията за освобождаването на дългоочакваната серия Xbox S. За малко повече от 24 часа съобщението събра над 184 000 харесвания и добави към нарастващото вълнение от геймъри от цял ​​свят. Освен стартирането на продукти, помислете какви типове актуализации са най-ценни за вашата аудитория, когато планирате социалното си съдържание. За марки в esports вашата аудитория вероятно търси социални публикации с информация за проблеми със сървъра и поправки. Поради пандемията, ресторантите се включиха в социалната мрежа, за да споделят важни актуализации за часовете на работа и промените в услугите за хранене. Докато мислите за типовете съдържание, които искате да споделите през 2021 г., не забравяйте да отделите място за навременните актуализации, от които се нуждае вашата аудитория.

 

2. Лошото обслужване на клиентите ще прогони вашите социални последователи!

Ако социалното обслужване на клиенти все още не беше основен приоритет, то трябва да бъде на вашия радар, насочено към 2021 г. С 49% от потребителите, които казват, че ще прекратят следенето на марки поради лошо обслужване на клиентите, търговците не могат да си позволят да игнорират всички въпроси, които те получавайте от последователи онлайн.Докато обмисляте как да подобрите маркетинга си през 2021 г., отделете малко време, за да прецените как се обработват запитванията на клиентите и къде вашият екип може да ви помогне най-добре. Потърсете възможности за директен отговор на прости въпроси и използвайте инструменти като социалното слушане, за да сте сигурни, че няма да остане съобщение. Дори насочването на някого в правилната посока изминава дълъг път, например когато екипът на социалните медии на Riot Fest не е успял да разреши проблем с клиент на място.Също толкова важно е ускоряването на времето за реакция на вашата марка, тъй като 79% от потребителите очакват марките да отговорят в рамките на първите 24 часа след достигане. Бързото време за реакция не само помага за по-бързото разрешаване на проблемите, но и може да допринесе за лоялността на клиентите. Едно проучване на Gartner установи, че клиентите са по-склонни да се придържат към марки в дългосрочен план, когато очакванията им за услуги са изпълнени.

 

3. За да намерят нови акаунти, които да харесват и следват, потребителите разглеждат предложенията в тяхната емисия!

Изграждането на вашата аудитория онлайн е трудно. Не само се състезавате с най-близките си конкуренти, но също така се борите за обсега на вниманието на вашата аудитория и обмисляте начини да забележите съдържанието си.Погледът към социалните ви профили започва с това как потребителите търсят акаунти, които да следват онлайн. Според индекса 45% от потребителите разчитат на предложения в своите емисии или инструменти за откриване, за да намерят нови акаунти, които да харесат. Докато мислите за маркетинга през 2021 г., помислете за насочване към потребители, които проявяват интерес към индустрии, допирни до вашата. Например: поради пандемията феновете на традиционни спортове като баскетбол и футбол все повече се обръщат към еспорт за забавление. Имайки това предвид, търговците на esports могат да коригират своето социално съдържание, за да говорят директно със спортните фенове, които очевидно имат апетит за игрални събития, но може да не знаят откъде да започнат.

 

4. Изображенията и видеоклиповете са задължителни за ангажирането на социални последователи!

Същността на съдържанието ви не само трябва да е подходящо за вашата аудитория, но и как предоставяте съдържание по социални въпроси. Изследванията от Индекса разкриват, че 68% от потребителите искат да се ангажират с изображения, докато 50% искат да се ангажират с видео съдържание. Докато преглеждате цялото съдържание, което сте създали през  последната година, помислете за маркиране на текстови публикации, които са получили голям ангажимент, и премислете как можете да превърнете тези теми във визуално или видео съдържание.Публикувате за нова версия на заглавието на видеоиграта? Използвайте видео за споделяне на клипове от геймплея и включете информация за изданието в самия край. Провеждане на интервю? Вместо това опитайте да го превърнете във видео.

 

5. Времето и честотната лента все още са в недостиг!

Всички тези разговори за стратегия са напразни, но ако търговците нямат време да изпълнят действително плановете си. С 41% от търговците, които казват, че им липсва честотната лента, която им е необходима, за да окажат най-голямо въздействие върху бизнеса със своите стратегии, сега е подходящ момент, колкото всеки да поиска инструменти за увеличаване на вашата честотна лента всеки ден.Инструменти като Sprout Social могат да ви помогнат да автоматизирате ежедневните задачи като планиране на съдържание и да опростите работните потоци, за да сте сигурни, че съобщенията се одобряват бързо от правилните хора. Това ви освобождава време, за да се съсредоточите върху по-важна работа, като разкриване на ключови прозрения, които могат да подкрепят екипи извън маркетинга. Както при всяка голяма инвестиция, бъдете готови да оправдаете защо си струва да се разгледа платформата за социално управление и какви възможности тя отваря за вас и вашия екип, когато не е нужно да се притеснявате за по-обикновените задачи.

Препоръчваме още:

Кратко ръководство, за планиране на вашето приложение! Кратко ръководство, за планиране на вашето приложение! Прочети повече
#Хаштагове на някои платформи и защо са толкова важни? #Хаштагове на някои платформи и защо са толкова важни? Прочети повече
Популяризиране на вашия бизнес с игри в социални публикации Популяризиране на вашия бизнес с игри в социални публикации Прочети повече
нагоре