Фактори, които влияят отрицателно на потребителския опит с уебсайта

   Уебсайтът ви е лицето на вашия бизнес и казва на хората какво могат да очакват от вашата компания. За да сте сигурни, че това първо впечатление е впечатляващо, трябва да избягвате негативните аспекти на уебсайта, които оказват влияние върху опита на потребителя.

Отрицателните аспекти на уебсайта са разделени на две категории: визуални и задкулисни.

Визуални

Това са аспектите, които засягат потребителското изживяване в уебсайт на сензорно ниво и включват зрение и идентичност​.

 

  • Изглед

На пръв поглед вашият уебсайт трябва да изглежда организиран, изчистен и структуриран. Не трябва да имате връзки, които водят до задънени улици. Уверете се, че е лесно да се ориентирате , особено в сектора „свържете се с нас“ или в страниците за закупуване. Също така трябва да избягвате твърде много текст на всяка страница. Бъдете полезни и информативни за посетителите в уебсайта.

  • Самоличност

Целта на създаването на положителна практическа работа на уебсайта е бързо да установите идентичността на вашата марка и да помогнете на потребителя да се свърже с вас. Вашият уебсайт трябва ясно да посочва кой сте, с какво се откроявате и какво целите. Задайте си въпроса защо потребителят трябва да избере вашия продукт или услуга пред конкурентен. Ако отговорът е "по - ниски цени", "опит в бранша", "по - висококачествени продукти/услуги", подчертайте го. Принуждаването на клиента да търси информация, която е скрита на три страници надолу в дълго меню, допринася за отрицателно изживяване на потребителя на уебсайта. Направете вашата визия лесно видима.

Задкулисни

Тези аспекти засягат потребителското изживяване, въпреки че нямат нищо общо с това, което се вижда на екрана. Тези аспекти често се пренебрегват, но те са от съществено значение. Елементите зад кадър включват съвместимост с мобилни устройства и вашия хостинг или домейн.

  • Съвместимост

Вашият уебсайт трябва да е удобен за смартфони. Разчитането на смартфони, вместо на широколентов достъп до интернет, нараства. Ако вашият сайт не е съвместим със смартфон, вие разочаровате значителен сегмент от целевия си пазар.

Времето за хостинг и имената на домейни изтичат; това е урок, който твърде много собственици на бизнес научиха.Представете си потенциален клиент, който пише на вашия уеб адрес само, за да открие, че името на домейна е поето от по-малко уважаван бизнес или е изкупено от конкурентни. Следвайте хостинга и домейна си и не ги копирайте от други сайтове, а бъдете оригинални!

Собствениците на малкия бизнес често са подтиквани от реклами за безплатни шаблони на уебсайтове, но без да знаят правилното количество текст на дадена страница, как да структурират менютата, начини за оптимизиране на съдържанието с ключови думи, как да регистрират имена на домейни и други, те не проектират качествен уебсайт.

 

Доверете се на StudioWeb и нашия дългогодишен опит в разработването на уебсайтове. Ние можем да създадем уебсайт, с който ще бъдете една крачка пред конкурентите си.

Препоръчваме още:

Как да засилите взаимоотношенията си с вашата маркетингова агенция? Как да засилите взаимоотношенията си с вашата маркетингова агенция? Прочети повече
9 онлайн стратегии как да рекламирате фитнес залата си и да увеличите посетителите 9 онлайн стратегии как да рекламирате фитнес залата си и да увеличите посетителите Прочети повече
5 ключови фактора за успешно маркетингово съдържание 5 ключови фактора за успешно маркетингово съдържание Прочети повече
нагоре