Дигитален маркетинг за хотелиерство

   В днешно време хората масово използват интернет за проучване на своите дестинации за пътуване и за резервиране на хотел.

Затова бранша на хотелиерството има нужда от използването на дигитален маркетинг. Това ще повиши информираността на вашия хотел, което ще доведе до повече резервации, висока организираност и удовлетворени клиенти. От социалните медии до търсенето в Google, всичко е важно за формиране решението при избора на хотел. Хотелите могат да бъдат от различен тип и с различен брой звезди - луксозен хотен, семеен хотел, мотел, къща за гости и т.н. Затова е добре да познавате аудиторията си, иначе ще похарчите маркетинговия си бюджет без резултати. Сегментацията е от съществено значение при онлайн рекламирането на хотели.

Когато хората избират хотел онлайн те търсят удобствата в него. Така че, трябва да направите списък на всички удобства, които хотелът ви предлага, и да ги използвате във вашите маркетингови кампании. Например ако сте собственик на луксозен хотел, кажете на аудиторията си какви са всички луксозни елементи, с които вашият хотел разполага. Кажете на потенциалните клиенти защо хотелът ви трябва да е тяхната дестинация и защо си струва да се настанят в него.

Освен вашия хотел, може да включите в дигиталната си реклама и забележителностите на града, в който е разположен. Говорете за всички онези неща, с които е известен вашият град - туристически пътеки, плажове, ски, музикални фестивали или нещо друго.

В онлайн пространството може лесно и бързо да получавате отзиви и мнения на клиенти, което може да помогне за ангажирането на потенциални гости.

Каква всъщност е добрата стратегия за хотелски дигитален маркетинг?

Подходящата дигитална маркетингова стратегия за хотелиерството трябва да включва:

  • Хотелски Уебсайт

Повече от 65% от хората правят резервации за хотели онлайн!

Добрият уеб сайт трябва да включва информация за хотела и стаите, опция за бърза резервация, галерия, цени и други категории, свързани с вашия хотел. Само наличието на уебсайт не е достатъчно, трябва постоянно да се актуализира с времето. Ако сте направили уебсайта на хотела си преди почти 5 години и не сте направили промени, значи вече сте загубили много клиенти. 

  • Хотелски маркетинг в социалните медии

Хотелската индустрия е силно визуализирана. За разлика от други индустрии, които се чудят какви изображения и видеоклипове да публикуват в социални медии , хотелите никога не остават без съдържание. Можете да покажете както вътрешността на хотела си, така и външната му обстановка. Хората не запазват резервация, направо в уебсайта на хотела. Те започват с неговото разглеждане и проучване в социалните медийни платформи.

Маркетинг на хотелски ревюта/мнения на настоящи и потенциални клиенти

Това е един от най-важните аспекти на маркетинговата стратегия за вашия хотел.

Много от собствениците на хотели не разбират силата на тези отзиви и как те могат да повлияят на тяхната клиентска база. Преди да направи резервация  клиентът ще потърси мнението на хора, които са посещавали вашия хотел. В зависимост от това дали те са позитивни или негативни, той ще вземе своето решение.

Затова е полезно да насърчавате гостите си да споделят своите отзиви,защото потребителите обичат да четат мнението на други хора, които са били в този хотел. Стремете се да отговаряте на отрицателните ревюта и да разберете какъв е бил проблемът, като така ще го поправите.

  • Хотелски мобилен маркетинг

Хората прекарват повече време на телефоните си, отколкото на лаптопите си, затова предоставянето на мобилна версия на вашия хотел е задължително. 

  • Онлайн туристически агенции

Много собственици на хотели все още не са заявили своето място на различни уебсайтове за пътувания и резервации.

Ако бъдещият клиент ви търси на портали като TripAdvisor, Expedia, Airbnb, Booking, трябва да присъствате там. 

  • Хотелски имейл маркетинг

Имейл маркетинг за хотели е друг елемент на дигиталния маркетинг за хотелиерството. Няма смисъл да отпечатвате брошури, да ги изпращате до дълъг списък с вашите стари клиенти, да харчите пари и да навредите на околната среда, защото всичко това се изпраща по електронната поща. Този онлайн канал ни дава достъп до множество данни свързани с получателите на имейлите. Можем да разберем до колко потребители са стигнали, колко са ги отворили, от колко сме получили обратна връзка и други.

  • SEO За Хотели

Нека започнем с това къде вашият клиент ви търси. Отговорът е в търсачки като Google и Bing. Вторият въпрос ще бъде какви резултати виждате, когато търсите като клиент? Виждате ли уебсайта си там?

Ако да, браво! Ако не, тогава по-добре започнете да работите по това. Потребителите трябва да могат да ви открият по ключови думи, свързани с вашия хотелски бизнес. И това може да се направи от SEO, което ще повиши осведомеността на хотела, ще подобри видимостта му,ще увеличи уеб трафика, това ще придобие и задържи клиентите, и ще увеличи печалбите!

Дигиталният маркетинг за хотели е задължителен за всички хотелиери.

Ако търсите специалист по дигитален маркетинг за вашия бизнес с хотелиерството, ние ще ви помогнем, за да го разработите.

Препоръчваме още:

4 причини защо онлайн бизнесът е най-добрата инвестиция, която можете да направите 4 причини защо онлайн бизнесът е най-добрата инвестиция, която можете да направите Прочети повече
Какво представлява дигиталният маркетинг за ресторанти? Какво представлява дигиталният маркетинг за ресторанти? Прочети повече
72 функции, които трябва да има онлайн магазинът ви, за да е успешен! (Втора част) 72 функции, които трябва да има онлайн магазинът ви, за да е успешен! (Втора част) Прочети повече
нагоре