Четири съвета, при стартиране на нова марка

Новата ви марка трябва да стартира на пазара, ако тя ще бъде успешна. Трябва да изпъкнете в тълпата, която е пренаситена с марки, на които хората вече са инвестирали. Как да накарате хората да се интересуват от това, което трябва да кажете и да предложите, ако сте новобранецът в блока? Отговорът е, че трябва да отделите време за новата си визия, точно толкова, колко сте отделили и за създаването на бизнеса и марката си.

Добре разработеният план ще помогне на вашето отваряне или на излизането на вашия продукт. 
Ето как да стартирате нова марка в четири стъпки, които работят, независимо дали стартирате сега или правите премаркетинг.

Дайте си време.

Трябва да си дадете достатъчно време, защото пускането на вашата марка е важно събитие. Понякога това може да отнеме месеци. Не бързайте да го направите само за няколко седмици, а отделете повече време. Разгръщането ви трябва да започне в най-ранните етапи на процеса на вашата марка. Даването на повече време също ви помага да сте сигурни, че всички движещи се части са в ред.

Проучете аудиторията си.

Вашата цел е да разработите стратегия за стартирането си, която да привлече възможно най-много погледи за вашата компания. Няма смисъл да рекламирате бизнеса си на хора, които няма да се интересуват от него. Така че се постарайте да разберете кои са вашите потенциални клиенти и какво е важно за тях.

Проучете и каква е аудиторията на конкурентите ви. Разберете към кого се насочват и как рекламират бизнеса си. 
Целта ви е да получите представа за това как можете да откраднете част от това внимание и да последвате техния пример.

Съвет: Когато знаете коя е вашата аудитория, е много по-лесно да определите кога и как трябва да продавате компанията си на тези хора.

Маркирайте всичко.

След като вземете решение за името на бизнеса си, създайте лого и проектирате уебсайта си, трябва да не пропускате всеки един аспект на вашия бизнес. Не можете да разработите разпознаваема марка, ако тя не ви е съвместима във всичките ви платформи. Така че не забравяйте да маркирате социалните медийни платформи, визитни картички, имейли и всичко останало, което се свързва обратно с вашия бизнес. Трябва да изпъквате и това може да стане първо като добре подберете цветовете. Подписът на цвета може да увеличи разпознаването на марката с 80%, така че поставете цветовете на марката навсякъде.

Съвет: Начинът, по който изглежда вашата марка, е една от първите неща, които хората ще забележат, когато бъдат въведени в бизнеса ви и ще помогнат на хората да ви видят като добре установена компания.

Изградете очакване.

Ако направите вашата марка да стартира с вълнуващо събитие, което не може да пропуснете за вашата аудитория, хората ще броят дните, докато не видят. Когато се опитвате да изградите очаквания за вашата марка, изградете малко загадка. Постарайте се да не давате твърде много подробности за вашия продукт преди старта. Загатнете на последователите ви с леки намеци в социалните медии, създайте видеоклипове, които предизвикват вълнение и създаване на таймер за обратно отброяване, за да стартирате уебсайта си и да създадете очакване.

Apple използва видеоклипове, за да подмами публиката си с пускането на най-новите продукти, разкриващи достатъчно, за да подбудят интереса на феновете.

Съвет: Колкото по-развълнувани са хората за вашия бизнес, толкова по-добре. В деня на старта ще имате достатъчно хора, за да проверите какво ви ще подсказва в продължение на месеци.


Стартирането на нова марка не трябва да ви плаши. 
С правилната стратегия ще направите първо впечатление и ще спечелите бързо нови лоялни клиенти. Използвайки тези съвети, ще можете да представите бизнеса си като рок звезда във вашата индустрия, дори ако сте начинаещ.

 

Ние от StudioWEB.bg можем да ви помогнем да изградите вашето лого и да изпъкнете сред вашите конкуренти!

Потърсете ни на посочените контакти.

Препоръчваме още:

Eфективно писане - важно ли е то в стратегията ви за уеб дизайн? Eфективно писане - важно ли е то в стратегията ви за уеб дизайн? Прочети повече
Дигиталният маркетинг в помощ при стартиране на бизнес на по-високо ниво Дигиталният маркетинг в помощ при стартиране на бизнес на по-високо ниво Прочети повече
КАК ДА ИЗБЕРЕМ ПРОИЗВОДСТВЕН ERP СОФТУЕР (ЧАСТ 2) КАК ДА ИЗБЕРЕМ ПРОИЗВОДСТВЕН ERP СОФТУЕР (ЧАСТ 2) Прочети повече
нагоре