Какви са стратегиите за продажби, които трябва да бъдат следвани през 2021-2022 г.?
Днешният продавач или стратегия за продажби по-скоро възприемат стратегии за дигитално маркетинг.Основите на поведението на купувачите са се променили. Един от основните принципи на новия подход на продажбите е да се даде на перспективите (клиентите) това, от което се нуждаят в точното време, да ги изслушат и да ги посъветват. Това може да се направи добре чрез активиране на цифрови продажби.Старият стил на натискане и опит да ги убедите да купят вашия продукт според вашата квота за продажби вече не работи!Нека разгледаме новите стратегии за продажби, които поддържат входящи запитвания на клиенти. Какво правят входящите продажби или привличането на маркетинг и генериране на продажби?
Нов призив за действие!
Новият призив за действие в продажбите е слушател и след това треньор на клиента.Умението да слушате е едно от критичните умения за днешния продавач.Новият подход за продажби е интегриран маркетинг и процес на продажби за безпроблемен входящ процес на продажби.
Този интегриран подход се състои от:
Това, което е създадено и публикувано на цифрови канали, ще бъде за привличане на потенциални клиенти с качествено съдържание, да има висококачествен трафик с оптимизирани ключови думи и привлекателен потребителски интерфейс, за да получите максимално повикване - действия, като попълване на формуляр, изтегляне, чатове и конвертиране води до различни етапи според процеса на продажби на компанията онлай.Стратегията за входящи продажби е опцията за 2021 - 2022, пандемията не позволява да се срещате с хора или да кажете студени разговори. Имейлите се блокират от филтри за нежелана поща.Купувачите на B2B обаче използват търсачки и социални медии, за да опознаят пазара, доставчиците и цените.Необходимо е да се приеме стратегия, която позволява на потенциалния клиент да намери вашата компания.Със създадената стратегия за входящи продажби Content Market е най-добрият вариант, който може да подкрепи стратегията за входящи продажби.Маркетинг съдържанието започва със стратегия за съдържание, слоеве съдържание в уебсайтовете, обезпечения за цифрово съдържание, съдържание в социални медии и активиране на продажбите на цифрово съдържание.Квалифициран ръководител (контакт) ще се радва да сподели координатите си за контакти и продавачът е този, който трябва да ги подхрани и да премине към етапа на продажбите.
Първи етап на продажбите - Търсене и намиране!
Разбирате / слушате проблема с клиента или истинската причина, която клиентът търси? Това улавяне на нужда може да се извърши само чрез взаимни разговори. Тук също трябва да станем цифрови. Представете го добре с въпросници или лесни за избор опции. Представете го добре с гласово или видео разговор.Представете го добре, с индустриалните предизвикателства и реални проблеми, които вече сте решили с други клиенти
Представете добре проблемите и предизвикателствата в случаите на употреба
Всички те да бъдат заловени и да се подготви решение за архитиране.
По време на този етап автоматизирането на пазара като CRM играе важна роля. Многобройните срещи и проследяването на разговора ще помогнат за повишаване на ефективността на процеса на продажби. Тази автоматизация също ще помогне да се подхранва олово в процес на преобразуване на олово.CRM, s и автоматизацията на продажбите помагат на продавача да организира различните видове потенциални клиенти, като горещи, топли и студени. Базирано на етапите, с тези потенциални клиенти могат да се установят персонализирани комуникацииСофтуерът за автоматизация на маркетинга ще даде възможност за подхранване на олово, така че продавачът да може да отговори на нуждите, стремежите и интересите на всеки контакт може да бъде удовлетворен лично.По време на процеса софтуерът за автоматизация на маркетинга може също да помогне на продавача относно поведението на купувача в рамките на фирмения уебсайт, имейл и социални канали. Той включва всички цифрови взаимодействия, предприети от потенциалния клиент по отношение на решението, което предлага тази компания.Проследяването и проследяването на ключови думи цифрово е най-страхотният инструмент за разузнаване, който помага на продавача.
Втори етап на продажбите - След като търсенето и намирането приключи!
Добре заложен входящ маркетингов процес ще предостави информация за възможността, така че продавачът да планира ефективно своя процес на продажби.Добре зададеният входящ процес на продажби ще осигури възможност за продажби за контакта, така че продавачът да бъде треньор по продажбите и да установи доверие сред клиентите.Разрешаването на цифрови продажби с активирано съдържание е най-добрият инструмент за продавач да затвори продажбите цифрово.В сценариите за продажби b2b, мощността преди продажбите играе критична роля до последната миля от решението за покупка. Компанията ще разполага с отдели за пресата, които обикновено предоставят решения за предлагане на решения и какви всички придружаващи документи се изискват от клиента.Тук същият процес може да бъде установен чрез активиране на продажбите на цифрово съдържание., Ще гарантира, че клиентът е напълно информиран за продуктите или решенията, които търси да закупи и е добре настроен към съдържание, с възможност за дигитални продажби ще осигури превантивно или предсказуемо споделяне на знания с клиента, подкрепя оценката.
Стратегии за продажби за 2021 година!
Стратегическо планиране
Разработвайте стратегии за продажби, задвижвани от цифрово съдържание, придружено с процес на активиране на цифрови продажби. Нуждаете се от инвестиция в създаване на съдържание, подготвяне и създаване на съдържание, което е свързано със етапите на продажби и поведението на купувача ви.Проучете и развийте оптимизирано сегментиране на пазара. Не се фокусирайте върху масов или колосален списък. Оптимизирайте пазарния сегмент въз основа на цифрови променливи, психографика и цифрова психология.Разработете цифрови процеси за продажба, които се синхронизират с вашата бизнес стратегия (използвайте съществуващите активи, оптимизирайте ги добре).
Изравнете продажбите и маркетинга безпроблемно. Уверете се, че хората от продажбите са квалифицирани с маркетингови умения, а маркетингът - с търговски умения. Вече няма да има много по-различно, изградете култура на предложения за цифрова стойност, цифрови мрежи и активиране на дигитални продажби.
Не планирайте обичайните квоти. Вместо това се съсредоточете върху рентабилността. Съсредоточете се върху сделките. Мотивирайте новия процес на място. Наградете новия приет процес на продажби и оптимизирано поведение при продажбите. Наградете добрите сделки с рентабилност. Наградете маркетинга и процеса на продажби, който е оптимизиран по отношение на времето. Времето е най-важният фактор за наградата.
Резюме - B2b дигитални стратегии и цели за 2021-2022!
Измерете маркетинга и оптимизацията на продажбите. Запазете еталон и се стремете към него. Наблюдавайте представянето на възможностите за дигитални продажби с времето като критичен фактор - пример
За да се осигури висока степен на работа и конверсия, вземете клиентски сделки които са печеливши, а не гонете квоти за продажби.