9 причини защо вашият уебсайт се нуждае от страница с

   Има ли уебсайтът ви страница с "често задавани въпроси"? Ако не, вероятно би трябвало да я добавите. Ето 9 причини, поради които ви е необходимо създаването на страница с "често задавани въпроси" във вашия уебсайт.

  • Страницата с "често задавани въпроси" подобрява потребителското изживяване

Без значение колко ясен и добре организиран е вашият уебсайт, потребителите с въпроси вероятно трябва да разгледат няколко страници, търсейки верния отговор, което може да бъде досадно за посетител, който просто иска бърз отговор на лесен въпрос. Чрез съставяне отговори на "често задавани въпроси", по всяка възможна тема, свързана с вашия бизнес, дават на посетителите централно място за намиране на нужните отговори.

  • Страницата с "често задавани въпроси" може да помогне на потребителите да се ориентират във вашия сайт по - лесно

Повечето отговори на вашата страница с "често задавани въпроси" вероятно вече са другаде във вашия сайт, но проблемът е, че те може да не са толкова лесни за намиране. Посетителите ще използват предимно менютата на вашия сайт, за да навигират през него, но страницата с "често задавани въпроси" може също да служи като начин да ги насочи къде трябва да отидат, независимо дали това е страница с продукти или публикация в блог, която може да не са намерили. Често задаваните въпроси с връзки към свързано съдържание осигуряват на потребителя по-задълбочено преживяване на вашия уебсайт, но също така стимулират изграждането на вътрешни връзки , което е важен фактор за класиране.

  • Страницата с "често задавани въпроси" е чудесна за органично търсене

Страницата с "често задавани въпроси" предлага чудесна възможност да дадете отговори на въпроси не само за вашата компания, но и общи за вашата индустрия. Предоставянето на отговори на въпросите може да доведе хора, които може дори да не знаят за вашата компания, но са намерили отговор на заявката си за търсене във вашия сайт и са кликнали, за да научат повече. Страницата с "често задавани въпроси" също е добро място да опитате да уловите заявки за гласово търсене, които обикновено са по-дълги и формулирани в по-разговорен стил.

  • "Често задаваните въпроси" са основните кандидати, които да бъдат избрани от Google като препоръчани фрагменти

За някои уеб търсения Google не само предоставя списък с резултати от търсенето, но също така подчертава съдържание, което е директен отговор на търсенето в Featured Snippet (поле с текст, което се появява в горната част на резултатите от органичното търсене). Кликванията върху връзките във Featured Snippets са много по-високо класирани от другите резултати от търсенето, така че появата в там може значително да увеличи трафика към вашия уебсайт.

  • Страницата с "често задавани въпроси" може да ви спести пари за обслужване на клиенти

Предоставяйки едно място за получаване на отговори на "често задавани въпроси", вие давате на посетителите в сайта си, те могат да се информират сами за възникналите им проблеми. Това улеснява вашите агенти за обслужване на клиенти, които могат да прекарват времето си в решаване на по-сложни проблеми.

  • Страницата с "често задавани въпроси" може да бъде чудесен източник на идеи за съдържание

Цялото ви съдържание трябва да има за цел да предостави стойност на вашата аудитория, било то чрез решаване на проблеми, отговори на въпроси или подобряване на живота на клиентите по някакъв начин. Какво по-добро място за намиране на идеи за съдържание от страница, съдържаща всеки проблем или въпрос, които може да има вашата аудитория?

  • Страницата с "често задавани въпроси" установява доверие и може да преодолее пречките пред конверсиите

Наличието на страница с "често задавани въпроси" на вашия сайт показва на клиентите, че сте инвестирани в това да им помогнете да намерят решения, което пък ще допринесе много за създаването на доверие във вашата марка. Предоставянето на изчерпателни отговори на "често срещани въпроси", демонстрира лидерство и авторитет във вашата индустрия.

  • Страницата с "често задавани въпроси" ви позволява бързо да решавате нови проблеми

Страницата с "често задавани въпроси" не трябва да е статична, а трябва да отразява динамичните взаимодействия с клиентите. Когато правите промени в продукт или в бизнес политиката, дори ако те не изискват прессъобщение, ги добавете към страницата си с "често задавани въпроси, така че клиентите да имат достъп до най-актуалната информация.

  • Страницата с "често задавани въпроси" ви помага да разберете и да обслужвате по-качествено аудиторията си

Опитвайки се да идентифицирате въпроси, на които посетителите на вашия сайт може да се нуждаят от отговори, ще направите нещо повече от това да попълните страницата си с "често задавани въпроси". Те ще ви дадат по-задълбочена представа за нуждите, желанията и предизвикателствата на вашите клиенти по начин, който ще оформи положително всеки аспект от вашия бизнес.

 

Препоръчваме още:

3 тенденции за маркетингов анализ през 2021г. ! 3 тенденции за маркетингов анализ през 2021г. ! Прочети повече
5 съвета как да оптимизирате вашия блог за SEO 5 съвета как да оптимизирате вашия блог за SEO Прочети повече
8 съвета за вашият дигитален маркетинг в бизнеса! 8 съвета за вашият дигитален маркетинг в бизнеса! Прочети повече
нагоре