9 безплатни начина как с LinkedIn да популяризирате вашия бизнес

   LinkedIn стартира като инструмент за кариерна мрежа, но се превърна в най-използваната и най-ефективна платформа за социални медии за B2B търговци.

От 260-те милиона активни месечни потребители в LinkedIn, 40% са на платформата ежедневно. Това означава, че вашата фирмена страница в LinkedIn има потенциална аудитория от 104 милионна.

Ключът е да превърнете дял от тях в последователи и после в клиенти. Ето как да го направите.

  • Създайте пълна, актуална фирмена страница

Преди да започнете да работите по подобряване на ангажираността на вашата фирмена страница в LinkedIn, уверете се, че имате изградени основи. Страниците на LinkedIn с пълна информация получават 30% повече показвания от тези, които са само частично попълнени. Вашата страница трябва да включва фирмено лого, качествено изображение на потребителския профил, персонализиран URL адрес, точни фирмени подробности и богато на ключови думи описание на компанията.

  • Използвайте инструмента за публикуване на LinkedIn, за да създавате съдържание

LinkedIn включва платформа за публикуване, която позволява на всеки, посочен като администратор на вашата фирмена страница в LinkedIn, да създава публикации или „актуализации“. За максимално ангажиране публикувайте поне веднъж седмично и не забравяйте да включите визуални елементи като изображения, видео или хаштагове, за да идентифицирате съдържанието на публикациите си, и да дадете възможност на аудиторията си да ги намери по-лесно.

  • Бъдете надежден източник

Според проучване на специалисти по маркетинг и продажби , B2B купувачите стават все по-избирателни относно типа съдържание, което консумират по време на процеса на вземане на решение за покупка. Все по-често лицата, вземащи решения, търсят висококачествено съдържание от надеждни източници, а според Digital Trust Report 2018 LinkedIn е най-доверената социална медийна платформа. Разграничете вашата компания от тълпата, като създадете внимателно съдържание, което предоставя стойност на вашите читатели и е подкрепено със солидни данни и проучвания.

  • Споделете актуални статии от бранша

Създаването на оригинално съдържание може да отнеме много време, но можете също да използвате платформата за публикуване LinkedIn, като споделяте новинарски статии или публикации в блога, които вашата аудитория може да намери за интересни или полезни. Не забравяйте да напишете кратко въведение, за да обясните откъде идва статията, дайте контекст защо я публикувате и своя бърз поглед по темата. Търсите вдъхновение? Кликнете върху раздела „Предложения за съдържание“, за да откриете актуални теми и статии, които да споделите с последователите си.

  • Препубликувайте избрано съдържание от фирмения блог

Ако имате публикация в блог на уебсайта на вашата компания, която смятате за подходяща за LinkedIn, публикувайте част от нея като актуализация на вашата фирмена страница. Не само ще изложите съдържанието на уебсайта си на по-широка аудитория, но и ще увеличите трафика на сайта си. За да избегнете санкции от Google за дублирано съдържание, изчакайте няколко седмици след оригиналната дата на публикуване, преди да добавите съдържанието към LinkedIn, и променете заглавието и съдържанието, така че да е малко по-различно от оригиналната версия. Винаги включвайте ред, който казва къде първоначално се е публикувала публикацията в блога, и връзка „Продължете да четете“, за да върнете посетителите към вашия сайт.

  • Разберете аудиторията си

Вашата аудитория в LinkedIn вероятно се различава много от вашата аудитория в други социални медийни канали, така че искате да сте сигурни, че сте приспособили съдържанието и тона си в съответствие с техните интереси. Използвайте подробния анализ на LinkedIn, за да научите повече за вашите посетители и последователи, включително демографски данни, как те взаимодействат със страницата на вашата компания и какъв вид съдържание най-вероятно ще им бъде интересно. Колкото повече информация имате за последователите си, толкова по-добра е способността ви да коригирате стратегията си за подобряване на ангажираността.

Един от най-добрите начини за свързване с други професионалисти и ключови играчи във вашия бранш е присъединяването към LinkedIn групи. Можете да създадете своя собствена група или да намерите групи, към които да се присъедините, като използвате функциите за търсене или предложения на LinkedIn. След като станете член на група, можете да се присъедините към разговори, да споделяте видеоклипове и изображения и да изпращате съобщения до други членове.

  • Добавете призиви за действие

Не забравяйте, че действителната цел е да ги накарате да кликнат към вашия уебсайт, за да можете да уловите потенциален клиент или да започнете процеса на преобразуване. Всяка статия, която публикувате, трябва да помоли читателите да извършат действие като посещение на уебсайта ви, абониране за бюлетин, гледане на видеоклип или други.

  • Създаване на витринни страници

Ако искате да откроите отделни подразделения на вашия бизнес или да се свържете с различни целеви аудитории, можете да създадете до 10 витринни страници за вашата фирмена страница. Всяка страница може да се фокусира върху конкретна подгрупа на вашата компания, като различни марки, текущи събития, промоционални кампании или типове продукти. Всяка витринна страница има свои собствени последователи, актуализации и информация, което ви позволява по-ефективно да приспособите страницата към конкретната аудитория, която искате да достигнете.  

 

Препоръчваме още:

Проучвания показват какво очакват клиентите от бизнеса по време на пандемия Проучвания показват какво очакват клиентите от бизнеса по време на пандемия Прочети повече
Маркетингови тактики в социални медии, които фирмите за почистване да използват Маркетингови тактики в социални медии, които фирмите за почистване да използват Прочети повече
7 полезни неща, които можете да следвате с Google Analytics 7 полезни неща, които можете да следвате с Google Analytics Прочети повече
нагоре