8 съвета за вашият дигитален маркетинг в бизнеса!

1. Запознайте се вашата аудитория, къде седи онлайн!

Независимо дали вашата аудитория се състои от потребители или професионалисти от бизнеса, броят на онлайн каналите и общностите се е разширил.Фактът, че много хора използват тези канали едновременно, както като потребители, така и като професионалисти в бизнеса, може допълнително да усложни процеса на намиране на тези цели, трябва да знаете къде да намерите хората, с които искате да говорите.За да разработите успешна онлайн маркетингова стратегия, трябва да сте наясно с всички възможни места, където вашата аудитория виси и да се възползвате максимално от технологиите, за да разберете по-добре защо прекарват толкова много време там.

 

Как да разберете, къде вашата аудитория е онлайн?

  • Изследвайте задълбочено всички канали!

Трябва да разберете как се използва всеки канал, каква е демографията на тези канали и защо хората висят върху тях. Това може да помогне за вашето взаимодействие с тази аудитория, както и за вашата стратегия и разработване на съдържание.

  • Използвайте технологията за задълбочаване на прозренията!

Съществуват множество инструменти, които анализират сайтове, публикации, съдържание и онлайн поведение в социалните медии. Те могат да ви помогнат да проследите как се държат вашите цели онлайн. Например можете да посочите кога и къде ще бъдат те на определени канали и за колко време.

 

2. Разработете структурирана, но гъвкава дигитална маркетингова стратегия!

Ако искате да следвате тези съвети за маркетинг в мрежата за търсене, имате нужда от структуриран план. Тя трябва да предоставя ясна рамка, която ви позволява да приложите вашата B2B маркетингова стратегия и тактики.Всеки трябва да знае за какво е отговорен, за да могат да се измерват и проследяват действащи елементи.Дигиталният маркетинг непрекъснато се променя поради променящите се очаквания, тенденции и технологии. Структурираният план предлага здрава основа, от която можете да се адаптирате, ако е необходимо, без да губите фокуса си.

 

Как да приведем в действие стратегия за дигитален маркетинг?

  • Внедряване на система за управление на съдържанието!

Система за управление на съдържанието (CMS) предоставя база за съдържание, което може да стимулира вашия маркетинг на съдържание и SEO тактики, използвайки вашия план за дигитален маркетинг. Дори ако тактиката и съобщенията ви се променят, вашият CMS може да се промени точно заедно с него.

  • Използвайте инструменти за анализ!

Вашият план за дигитален маркетинг трябва да предоставя широка структура, но също така е важно да сте в течение на променящите се тенденции или тактики, които може да не работят. Инструментите за анализ помагат да се идентифицират и дори да се предвиждат промени и така да насочват актуализациите към вашата стратегия за дигитален маркетинг.

 

3. Подобрете възможностите си за визуален маркетинг!

Визуалното съдържание се харесва както на бизнес, така и на потребителска аудитория. Независимо дали става дума за изображения, вертикални видеоклипове, 360-градусови видеоклипове, видеоклипове на живо, изчезващи истории или социална телевизия, търсенето на визуален маркетинг продължава да расте.Това е един от най-ангажиращите начини да се свържете с аудиторията си, което означава, че е изключително важно да включите визуален маркетинг за всички размери на екрана във вашата дигитална маркетингова стратегия.

 

Как да подобрите възможностите си за визуален маркетинг?

  • Включете видео на живо!

Един инструмент за визуален маркетинг е да използвате видео на живо, когато имате нещо специално за споделяне - като нов продукт или услуга или когато сте на място, популяризирайки специално събитие. Уверете се, че сте се фокусирали върху планирането и практиката, преди да използвате видео на живо. Също така се опитайте да го запазите под десет минути и помислете какво ще заинтересува както вашата аудитория на живо, така и повторната игра.

  • Създайте канал в YouTube!

Освен вграждането на видеоклипове във вашия уебсайт, блог и профили в социални медии, трябва да помислите и за създаване на канал в YouTube. Потребителите и бизнес специалистите могат да се обърнат към този канал, за да гледат всичко - от ревюта на продукти, демонстрационни видеоклипове и видеоклипове със препоръки до видеоклипове с инструкции, видеоклипове с интервюта за експерти и презентации от минали уеб семинари или конференции.

 

4. Разширете усилията си за мобилен маркетинг!

Само оглеждането около вас трябва да напомня за важността на мобилния маркетинг. Независимо къде отивате, хората гледат своите екрани, така че се уверете, че те гледат вашето съдържание, уебсайт и цифрово присъствие.

 

Как да разширим усилията за мобилен маркетинг?

  • Потърсете уникални начини за използване на мобилни устройства!

Мобилната технология с добавена реалност се разраства, добавяйки ново измерение към мобилното изживяване за потребителите. Помислете как бихте могли да използвате тази технология, за да потопите целевата си аудитория във вашия продукт или услуга, за да могат те да видят и усетят стойността на вашето предложение.

  • Добавете възможност за приложения, базирани на облак!

С нарастването на изкуствения интелект, разпространението на данни и увеличеното използване на свързани устройства, пространството за съхранение се превръща във важен фактор за управление на вашите усилия за дигитален маркетинг. Опитайте се да инвестирате в евтини или безплатни опции за съхранение в облак, които отговарят на вашите нужди за съхранение и са достъпни за всички членове на екипа, независимо къде се намират.

 

5. Включете вашата аудитория в създаването на съдържание!

Създаденото от потребителите съдържание (UGC) задълбочава ангажираността, защото вашата аудитория обича да вижда и споделя съдържание, което са създали за марка. Това е рентабилен начин за разтягане на тези долари за дигитален маркетинг.Освен това, може да увеличат вашите продажби. Според проучване на TurnTo Networks, 90% от анкетираните потребители вярват, че генерираното от потребителите съдържание оказва влияние върху решенията им за покупка повече от промоционалните имейли и резултатите от търсачката.

 

Как да генерираме създаване на съдържание на аудитория?

  • Намерете и използвайте система за събиране на генерирано от потребителите съдържание!

Има приложения и портали, които могат да се интегрират със сайтовете в социалните медии или вашия уебсайт и да насочат цялото изпратено от потребителите съдържание на едно място за преглед, организация и споделяне.

  • Имайте предвид, че UGC може да бъде отрицателен!

Въпреки че очевидно не искате да споделяте отрицателно съдържание за вашата марка, не можете да го игнорирате и да се надявате, че то изчезва. Поучете се от него и признайте тези, които са го създали. Уведомете тези потребители, че оценявате техните отзиви и намерете начини да включите приноса им, за да подобрите вашия продукт или услуга.

 

6. Не пропускайте маркетинга по имейл!

Според CampaignMonitor, имейл маркетингът осигурява средна възвръщаемост на инвестицията от $ 44 за всеки похарчен $ 1. И тази възвръщаемост може да нарасне допълнително, защото проучване на The Radicati Group прогнозира, че глобалната употреба на имейли ще се увеличи от 3,8 милиарда потребители през 2018 г. на 4,2 милиарда до края на 2022 година.

 

Как да приложим имейл маркетинга в действие?

  • Изградете и преработете вашия имейл списък!

Насърчете посетителите на уебсайтове и социални медии да се регистрират за вашия списък с имейли, за да можете да продължите да им предоставяте ценно съдържание и решения за реалните им проблеми. Списъкът ви с имейли трябва редовно да се пречиства за дубликати или неактивни имейли.

  • Персонализирайте усилията си за имейл маркетинг!

Софтуерът за имейл маркетинг ви позволява да добавите още лични щрихи към съдържанието на имейлите си. Това кара получателите да чувстват, че ги оценявате като личности и стимулира по-голяма ангажираност. Този тип технология ви помага да задълбочите тази персонализация, без да отделяте значително време за това.

 

7. Подхранвайте процеса на взаимоотношения с клиентите!

С толкова много канали и тактики за надзор е лесно нещата да се загубят в комбинацията.Ако не приложите официална комуникационна стратегия със системата за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) за ефективно управление на възможните клиенти, може да пропуснете потенциални реализации.Това е така, защото организирането на вашите данни за клиенти и потенциални клиенти в CRM платформа помага да се идентифицират повече възможности. Позволява ви да персонализирате своя обхват на дигиталния маркетинг, да проследявате тактиките на дигиталния маркетинг и допълнително да сегментирате клиентите и перспективите да задълбочите ангажираността.Освен това това е мощен инструмент, който трябва да обедини и рационализира сътрудничеството между B2B продажбите и маркетинга.

 

Как да развиете процеса на взаимоотношения с клиентите?

  • Използвайте CRM платформа!

Проучете всички CRM системи, преди да инвестирате в такава, за да сте сигурни, че тя предлага това, от което се нуждаете сега и в бъдеще. Въпреки че е идеално да получите безплатна и минимална CRM система, когато започнете, може да бъде трудно бързо да мигрирате към друго решение по-късно, когато започнете да мащабирате клиенти и потенциални клиенти.

  • Добавете CRM постепенно!

Тъй като CRM платформите са толкова мощни, е по-ефективно да се разгръщат на етапи, така че екипът да може да бъде обучен и да разбере как системата работи постепенно. Фокусирайте се върху изграждането на потребителски групи и сегменти, като използвате определени функции за конкретни кампании и тактики поотделно, за да разберете по-добре резултатите и прозренията.

 

8. Преработете маркетинговото си съдържание!

Може да сте попадали на статии, които предполагат, че рециклирате маркетингово съдържание. Най-добрият начин обаче да получите повече пробег от съществуващото съдържание е да го разглеждате по-скоро като проект за изкачване на велосипеди.Тези термини за цифров маркетинг на пръв поглед може да изглеждат едно и също.Но това е специфична форма на рециклиране, при която превръщате съществуващите материали или продукти в нещо оригинално и наистина уникално. Вместо да разбивате материалите - или, в този случай, маркетингово съдържание - вие намирате начини да го трансформирате в нещо, което изглежда напълно ново и различно.Това пренасочване може да доведе до по-подходящо и завладяващо съдържание - за разлика от тактиката за рециклиране на изрязване и поставяне в някои нови статистически данни или копиране на параграф от блог в актуализация на състоянието на социалните медии.

 

Как да подобрите маркетинговото съдържание?

  • Не преработвайте съдържанието, което не е било много добро за първи път!

Бъдете избирателни относно това, какво съдържание прекачвате. Ако съдържанието не предостави солидни изследвания и полезни съвети за първи път, няма голяма полза да се използва за бъдещо съдържание. Обмислете само маркетингово, социално и визуално съдържание, което има „добри кости“, върху което да надграждате с нови открития и съвети за добавена стойност.

  • Сегментирайте съдържанието в дълга форма на множество късоформати!

Уебинари, бели книги, презентации на конференции и електронни книги имат значително съдържание, което може да бъде разделено и надградено в по-малки възможности за съдържание, като публикации в блогове или кратки видеоклипове в YouTube. След като сегментирате съдържанието в дълга форма на по-малки части от съдържанието, включете допълнителни ключови думи за оптимизиране на SEO възможностите, както и създаване на подканваща фраза за всяко парче, за да насочите читателите към целева страница, която има оригиналното парче с дълга форма.

Препоръчваме още:

6 причини, заради които да използвате социалните медии за маркетингов инструмент през 2021г. 6 причини, заради които да използвате социалните медии за маркетингов инструмент през 2021г. Прочети повече
Фактори, които влияят отрицателно на потребителския опит с уебсайта Фактори, които влияят отрицателно на потребителския опит с уебсайта Прочети повече
Няколко съвета за увеличаване на приходите за електронна търговия по имейл ! Няколко съвета за увеличаване на приходите за електронна търговия по имейл ! Прочети повече
нагоре