8 съвета за навлизане на нов бизнес в мобилния маркетинг

   Вие сте предприемач и най-накрая стартирате своя бизнес. Изляхте спестяванията си в него или взехте заем. Вашата идея е страхотна, но сте се сблъскали със стена - как да разкажете за този продукт или услуга, които трябва да предложите?

Ако това ви звучи познато, не е изненада. Хиляди предприемачи се оказват в точно тази позиция и може би просто сте един от тях.

Имате много маркетингови опции, които са на разположение, ако сте нов собственик на бизнес, който иска да усети първия си вкус на истинска реклама. От маркетинга по имейл до стратегиите за социални медии, вие имате много потенциал да разнесете думата и да бъдете напълно успешни. Едно място, което не бива да пренебрегвате, е мобилният маркетинг и ние имаме 8 чудесни съвета как да направите точно това.

  • Разберете мобилния маркетинг

Мобилният маркетинг е нещо, което може да свърже всичките ви други маркетингови стратегии заедно. Вместо да бъде специфична платформа, мобилният маркетинг обхваща по-обща идея. Начинът, по който насочвате потребителите през мобилни канали, може да бъде обвързан със социалния маркетинг, имейл маркетинга и други рекламни средства. Според Франко Бешица, специалист по мобилен маркетинг , собствениците на бизнес трябва да „мислят за мобилния телефон като средство, напълно интегрирано и поддържащо другите цифрови канали за закупуване“.

  • Проверете своята готовност

Подобно на всички форми на маркетинг, мобилният маркетинг изисква инвестиция. Необходимо е да се подготвите, преди да се представите там. Ако нямате готов мобилен сайт, марка и стратегия за ангажиране, какъв е смисълът да се възползвате от възможностите си за мобилен маркетинг? Уверете се, че сте напълно готови, преди да натиснете спусъка за всяка стратегия.

  • Бъдете удобни за мобилни устройства

Ние го споменахме в горния съвет, но е абсолютно задължително да имате мобилен уебсайт в наши дни. С повече хора, които използват своите смартфони, а също и със сърфиране в интернет на смартфони, надминавайки тези, които сърфират в мрежата на настолни компютри, е очевидно защо е необходим мобилен сайт. Ако клиент посети уебсайта ви на телефона си и види счупено, несъвместимо оформление, няма да остане дълго.

  • Помислете за вашия клиент в движение

Според Iacquire мобилните устройства имат степен на конверсия почти три пъти по-висока от настолни и лаптопи. Тъй като потребителят ви е в движение, трябва да се съсредоточите върху маркетинговите стратегии. Ако човек сърфира в интернет, той не иска да се фокусира прекалено много и да работи усилено, за да разбере вашата промоция. Направете нещата прости и бързи, точно както им харесва.

  • SMS маркетингът е добре, но бъдете внимателни

Маркетингът на текстови съобщения е чудесен инструмент, ако сте бизнес, който иска да предлага промоции на своите клиенти по много лесен и директен начин. В същото време обаче тези видове маркетингови стратегии могат да бъдат пропуснати. Ако не изпратите достатъчно текст, няма да получите възможни клиенти. Твърде много текстове? Абонатите ще се отпишат. Освен това трябва да помислите за местните и международни закони, за да се включите в абонаментите за текстови съобщения.

  • Фокусирайте се върху празниците

Преди Коледа и Черния петък милиони потребители се заиграват с идеята да купят нови телефони за семейството си. Това е идеалното време да се съсредоточите върху стратегиите си за мобилен маркетинг, според главния оперативен директор на Amobee Марк Стрекър, когато говори с CIO. Такива оферти могат да включват безплатно изтегляне на приложение или празнични оферти за вашия смартфон.

  • Направете някаква промоция

Новият бизнес има известно блестящо чувство за привлекателност. Виждали ли сте някога редица клиенти, които следват блока, за да присъстват на тържественото откриване на магазин? Помислете за това във виртуален смисъл. Когато използвате мобилен маркетинг, фокусирайте се върху факта, че имате нов бизнес. Предлагайте промоции за тържествено откриване и оферти с ограничено количество за спешни продажби.

  • Винаги анализирайте

Подобно на всяка друга стратегия, която въведете, винаги обръщайте внимание на твърдите цифри за вашия мобилен маркетинг. Отпечатайте тази фраза и я залепете на вратата на вашия офис: „ Стратегиите, които остават непроверени, всеки път ще се провалят. ”Ако не знаете защо сте успешен, ще ви е по-трудно да дублирате този успех. Ако не знаете защо сте неуспешни, никога няма да разрешите проблема.

Консултирайте се с нас, ако имате нужда от качествен мобилен уебсайт!

Препоръчваме още:

8-те най-добри SEO практики през 2021 година 8-те най-добри SEO практики през 2021 година Прочети повече
Как да изследвате ключови думи? Как да изследвате ключови думи? Прочети повече
Как да създадете Как да създадете "капкова" кампания по имейл, която конвертира? Прочети повече
нагоре