8 интелигентни начина, за управление на вашия маркетинг!

1. Направете план!

Маркетингът хаотично генерира неравномерни резултати. Решете какво искате да спечелите от вашите маркетингови усилия, кои методи ще работят най-добре за достигане до вашите целеви клиенти въз основа на вашите пазарни проучвания и какъв бюджет можете да отделите за маркетинг. След това създайте 12-месечен маркетингов план с подробности за спецификата; използвайте го като своя пътна карта, за да насочвате маркетинговите си усилия.

 

2. Личен контакт!

Универсалният маркетинг вече не работи (ако някога е работил). Днес вашият маркетинг трябва да има личен контакт. Започнете със събиране на данни за клиенти, като бюджет, поведение при минали покупки и лични данни, за да можете да надграждате върху това знание за това, което вашите клиенти правят, искат и имат нужда. Лесно е, когато използвате инструмент за управление на взаимоотношения с клиенти (CRM) като Microsoft Dynamics CRM Online, който събира цялата информация на едно място.

 

3. Изграждане на взаимоотношения!

Днешните клиенти искат взаимоотношения с бизнеса, който покровителстват. За да изградите тези взаимоотношения, вашият маркетинг трябва да достигне до потенциалните клиенти във всички възможни допирни точки по пътя към покупката. От информираност до обмисляне до проучване до вземане на решения, разработването на маркетингов микс, който включва традиционни, излъчвани, цифрови и мобилни маркетингови съобщения, гарантира, че вашият бизнес остава в съзнанието на клиента.

 

4. Разкажете история!

За да предадете бързо своето маркетингово съобщение в завладяващ формат, опитайте Sway, инструмент за дигитално разказване на истории, който улеснява създаването и споделянето на идеи на екрана. Просто импортирайте съществуващ документ на Word, PowerPoint или PDF, след което редактирайте информацията. Sway автоматично го форматира и дори ви позволява да оптимизирате за хоризонтално или вертикално гледане (идеално за мобилни устройства). Лесно е да вградите своята история на Sway във вашия бизнес уебсайт или да я споделите онлайн за бърз преглед на телефони, таблети, лаптопи, компютри и други устройства.

 

5. Автоматизирайте, когато е възможно!

Използвайте CRM инструменти като Dynamics CRM Online, за да направите вас и вашия екип по-ефективни. Dynamics CRM Online може да проследява всички ваши взаимодействия с клиенти и данни на едно място, работи с програми, които вече познавате и използвате като Outlook и Excel, и автоматизира маркетингови кампании по имейл и други контакти с клиентите. Автоматизацията ви дава повече време и пари, за да харчите там, където се брои - за вашите клиенти.

 

6. Управлявайте маркетинга си в движение!

Собствениците на малък бизнес никога не спират да работят и маркетингът им също не бива. За да създавате, стартирате и управлявате маркетингови кампании по всяко време и навсякъде, изберете CRM решение, удобно за мобилни устройства, като Dynamics CRM Online. Тъй като се синхронизира в реално време, винаги ще имате актуална информация на мобилното си устройство, независимо дали е iOS, Android или Windows.

 

7. Сътрудничество!

Най-добрият маркетинг се случва, когато мозъчна атака с вашия екип. Изберете маркетингови инструменти, които ви позволяват да работите заедно, като Office 365. Тази облачна версия на Office улеснява споделянето на документи, а също така включва незабавни съобщения чрез Yammer и онлайн видеоконференции със Skype за бизнеса. Използвайте групите на Microsoft, за да създадете публични или частни екипи, които споделят входяща поща, календар и хранилище в облак за документи, свързани с маркетинга, и всички ще бъдете на една и съща страница.

 

8. Измерете резултатите!

За да знаете дали вашият маркетинг работи, трябва да измерите резултатите. Използвайте Dynamics CRM Online за извличане на данни за клиенти плюс отчитане в социалните медии; добавете в анализа на уебсайта си и ще имате цялата необходима информация, за да видите кои маркетингови методи генерират най-добрата възвръщаемост на инвестициите. Въоръжени с тези знания, можете да прецизирате съответно маркетинговия си план за по-голям успех.

 

 

Препоръчваме още:

6 причини, заради които да използвате социалните медии за маркетингов инструмент през 2021г. 6 причини, заради които да използвате социалните медии за маркетингов инструмент през 2021г. Прочети повече
Доверието е активна съставка за страхотна маркетингова стратегия Доверието е активна съставка за страхотна маркетингова стратегия Прочети повече
7 социални медии и приложения, които трябва да използвате 7 социални медии и приложения, които трябва да използвате Прочети повече
нагоре