72 функции, които трябва да има онлайн магазинът ви, за да е успешен! (Втора част)

Най-добрите онлайн магазини имат едно общо нещо и това е красив и динамичен дизайн. Атрактивият дизайн с отлични изображения може да ви донесе много клиенти, но това не е единсвената важна част от успешния онлайн магазин. От изключително значение са и всички функции, с които разполага вашият сайт за онлайн търговия.

 

В настоящата статия ще ви представим и останалата част от всички 72 основни функции, които вашият онлайн магазин трябва да притежава, за да има положителни резултати. Ако създавате нов сайт за онлайн търговия или прехвърляте настоящия си, тази статия със сигурност ще ви бъде много полезна.

37. Значки за сигурност около бутона „Добави в кошницата“
Много добра идея е да споменете няколко от начините за защита на онлайн магазина ви в близост до бутона за добавяне в кошницата. Това влияе на подсъзнанието на клиентите при вземането на решение за покупка.

38. Списъка с любими продукти и бутон "Сравни"
Списъкът с любими продукти позволява на клиентите да съхраняват продукт, ако искат да го купят по-късно. Функция за сравнение между няколко артикула също може да бъде много полезна за тях.

39. Бутони за споделяне
Нека вашите клиенти споделят любимите си продукти. Добавянето на бутони за социалните мрежи (и изпращане на връзка чрез имейл) е наистина чудесен начин да достигнете до повече хора.

40. Описание на продукта
Описанията и спецификациите на продуктите са абсолютно задължителни части на продуктовата страница. Опитайте се да включите цялата съществена информация, която клиентът може да търси и желае да открие.

42. Отзиви на потребителите 
Тази част ще позволи на клиентите да четат, оценяват и дават отзиви за продуктите, които предлагате. Както вече споменахме, средната оценка и брой отзиви също трябва да бъдат показани точно под описанието на продукта.


43. Свързани продукти
Включете списък на свързани продукти в долната част на страницата. Това може да подтикне клиента да намери продукта, който желае или да допълни друг артикул към своята поръчка.

44. Използвайте всички начини на плащане
Вашият онлайн магазин трябва да предоставя възможност за някои от най-използваните начини на плащане, популярни сред вашите клиенти.

45. Детайли за количката
Отбележете всички подробности относно това, което клиентът има в количката. Описанието трябва да включва името на продукта, цената и количеството на всеки един артикул.

46. ​​Крайна цена
Очевидно е, че след като споменете цената на всеки отделен продукт, страницата ви за финализиране на поръчката трябва да споменава и общата цена. Не забравяйте да споменете индивидуалните суми на отстъпка, разходи за доставка и данък.

47. Метод на доставка
Вашите клиенти ще намерят богатия избор за начин на доставка като удобство. Трябва да има поне една опция за ниска цена за доставка.

Резултат с изображение за „e commerce“


48. Адрес за фактуриране и адрес за доставка
Напълно нормално е да има две адресни полета. Едино за адрес за фактуриране и друго за адрес за доставка. За много клиенти тези две полетаса с различна информация.

49. Печати за защита и сигурност
Показване на знаци за активна защита в близост до полето, където клиентите въвеждат информацията за кредитната си карта, би ви помогнало да убедите клиентите си в сигурността на вашия сайт и процеса на плащане.

50. Добавете поле за добавяне на промо кодове
Това поле е мястото, където клиентите могат да прилагат промо кодовете, за да получат отстъпки или други привилегии.

51. Възможност за промяна на количество или премахване на артикули
Би било добре, ако предоставете опция за редактиране и премахване на артикули от количката при последната страница преди финализиране на поръчката. 

52. Позволете продуктите да бъдат запазени за по-късно
Ако по някаква причина на този етап клиентът не желае да премине през процеса на плащане, предоставете им начин да съхранят кошницата си, в случай че иска да се върне по-късно.


53. Странична лента: търсене в блогове, категории, популярни публикации
Страничната лента на страницата на вашия блог трябва да има лента за търсене, списък с категории (организиране на публикациите в блога) и списък с най-популярните публикации.

54. Бутони за социални споделяния
Позволете на вашите посетители да споделят публикациите и артикулите, които харесват, като използвате бутони за социално споделяне.

55. Табло за управление / инструменти за отчети
Таблото за управление трябва да ви позволява да преглеждате всички показатели за електронна търговия обобщено. То трябва да бъде персонализирано, за да отговори на вашите специфични бизнес нужди.

56. Административно управление
Обикновено един онлайн магазин ще има няколко мениджъри. Вие като собственик трябва да можете да решите кой да има достъп и до каква информация.

57. Управление на клиенти
Управлението на поръчките на клиентите и информацията за техните акаунти е задължителна функция. По-добре е да съхранявате и историята на търсенията на клиентите. Това може да ви помогне да предоставите персонализирани оферти на честите посетители.

Резултат с изображение за „e commerce“

58. Управление на магазина
Спецификации на продукта като категории, цветове, описания, размери и т.н. трябва да бъдат лесно редактирани, добавяни или премахвани от административния панел на вашия сайт, без помощ от програмист. 

59. Управление на съдържанието
Страниците на вашия сайт, техните оформления, вашия блог и друго съдържание на вашия сайт за онлайн търговия трябва да бъдат управлявани от админ панела, без ръчна промяна в кода на сайта.

60. Управление на поръчките и доставките
Всеки онлайн магазин има много поръчки и то по всяко време. Той също така трябва да се справя и с различните процеси при подготвяне на поръчките и техните доставки. Всичко това трябва да бъде лесно управляемо от админ панела.

61. Управление на плащанията, данъците и местоположението
Резервната платформа на вашия сайт трябва лесно да управлява различни процеси на плащане, да изчислява и прилага данъци и да определя ценовата структура въз основа на местоположенията.

62. SEO управление
Аспекти на SEO оптимизацията, като редактиране на URL адреси, етикет на заглавия, управление на мета описание и т.н., са главни и напълно необходими елементи на платформата за електронна търговия.

63. Интеграция на имейл маркетинг
Обикновено платформите за изграждане на онлайн магазини могат да разполагат с интегрирани функционалности за имейл маркетинг. Сортирането и съхраняването на база данни с имейли на клиенти и изпращане на персонализирани имейли са много полезни за увеличаване на реализацианите продажби.

64. Управление на отстъпки и промоции
Прилагането на различни отстъпки и въвеждането на различни промоционални кампании става много по-лесно и бързо, ако вашият админитративен панел е добре устроен.

65. Качване на root файл
Често може да ви се наложи да качвате файлове директно във вашия сайт, затова административният панел трябва да направи процеса лесен и удобен.

66. Интегриране на проследяващ код
Трябва да имате възможност да качвате файлове като robots.txt, проследяващи кодове и други кодове за извършване на проверка без помощ от програмист.

67. Адаптивен дизайн
Не само необходимо, но и задължително е вашият онлайн магазин да бъде с респонсив дизайн, който да е предназначен за устройства с различни екрани — мобилни телефони, таблети, лаптопи и десктопи, за да осигури най-доброто потребителско изживяване.

68. Съвместимост на браузъра
Уверете се, че вашият онлайн магазин работи еднакво добре във всички основни браузъри.

69. Бързо зареждане
Скоростта на зареждане на страницата е решаващ фактор както от гледна точка на потребителското изживяване, така и за SEO оптимизацията. Клиентите определено ще напуснат сайта, ако се изисква повече време за неговото зареждане.

70. Начин на получаване на дигитални продукти
Ако вашият сайт за електронна търговия продава дигитални продукти, които е необходимо да се изтеглят от потребителите, обяснете на клиентите си как те ще получат самия продукт (т.е. директно изтегляне, имейл и т.н.).

71. Многостепенна сигурност
Сигурността винаги е един от най-важните аспекти на всеки онлайн бизнес. Освен SSL сертификати и PCI съответствие, вашият сайт трябва да има силна защитна стена и високо ниво на сигурност при формулярите за вход и контакт, където потребителите попълват своите лични данни.

72. Автоматично архивиране на сайта
Вашият сайт трябва автоматично да се архивира, за да се предотврати случайно несъответствие и загуба на информация. За всеки онлайн магазин е от изключително значение да е активен по всяко едно време и информацията в него да е актуална.

 

Това бяха най-важните функции, необходими на всеки един онлайн магазин, за да е успешен. Разбира се, в зависимост от сферата на вашия бизнес и продуктите, които предлагате можете да промените тези функции или да добавите други. Независимо от това, този списък ще ви даде съществен преглед на нещата, които стандартният онлайн магазин трябва да съдържа.

 

Ако имате въпроси относно разработването на успешен онлайн магазин или искате да подобрите сегашния си не се колебайте да ни изпратите своето запитване тук.

Свързано изображение

Препоръчваме още:

30 причини 30 причини "Защо хората не купуват от моя Онлайн магазин?" - (Първа част) Прочети повече
Деклариране на онлайн магазините съгласно чл. 52м от  Наредба Н-18 Деклариране на онлайн магазините съгласно чл. 52м от Наредба Н-18 Прочети повече
72 функции, които трябва да има онлайн магазинът ви, за да е успешен! (Първа част) 72 функции, които трябва да има онлайн магазинът ви, за да е успешен! (Първа част) Прочети повече
нагоре