7 съвета за цифрова трансформация на вашия бизнес!

1. Комуникация!

Преобладаването на отдалечени работници, които могат да бъдат разположени навсякъде по света, прави традиционните офис системи за телефон и електронна поща остарели. Унифицираното комуникационно решение, което може да се използва навсякъде, от всяко устройство, е жизненоважно за успешните бизнес операции в днешния климат на отдалечена работа.Решението RingCentral Office предоставя разнообразни функции за комуникация и сътрудничество и може да побере екипи от 10 до 10 000 работници. Предложението включва интегриран телефон, видеоконферентна връзка, незабавни съобщения, споделяне на файлове и функции за управление на задачи. Всички комуникации се консолидират на една платформа и екипите могат също да споделят календари, файлове, разговори и задачи.

  • Плюсове: Като цялостна облачна борса за частен клон (PBX) и решение за бизнес глас-над-IP (VoIP), RingCentral включва и възможности за факс, интеграции на изкуствен интелект (AI) и интуитивен потребителски интерфейс. Той се интегрира лесно с инструменти като Google Drive и Box и работи с мрежова инфраструктура в САЩ, Европа и Азия. Една от най-популярните му функции е възможността да превърне разговорите в изпълними задачи.
  • Минуси: Неговите основни недостатъци включват допълнителни разходи за хардуер като телефони и оборудване за видеоконферентна връзка и работни процеси, които не са толкова интуитивни, колкото биха могли да бъдат. Ценообразуването на RingCentral също е малко по-стръмно от конкурентите му, въпреки че компанията непрекъснато добавя нови функции и функционалност.

 

2. Управление на проекти!

Автоматизирането и рационализирането на управлението на проекти е важна част от дигиталната трансформация. MeisterTask е софтуерно решение за управление на задачи и проекти за бизнеса, жонглиращ със сложни проекти.Предназначено за екипи, предложението дава възможност на потребителите да организират и управляват задачи в адаптивна среда. Той включва дъски за проекти в стил Kanban, улесняващи създаването на рационализирани и автоматизирани работни потоци на проекти. Характеристиките включват график за планиране и визуализиране на задачи чрез цветно кодиран календар и диаграми в стил Гант, както и възможността за назначаване на роли и разрешения за различни проекти. Потребителите могат също да проследяват времето, да създават екипни проекти, които могат да се споделят с множество сътрудници, да добавят персонализирани полета и да генерират прозрения за натоварването и производителността на служителите с отчети.

  • Плюсове: Непрекъснат интерфейс, персонализируеми проекти и табло за управление, множество контролни списъци, страхотен потребителски интерфейс и частна персонализируема дъска за дневен ред, която позволява на потребителите лесно да работят в рамките на множество проекти едновременно.
  • Минуси: Простотата на набора от функции може да отиде твърде далеч за изискванията за персонализиране на проекти и не е подходяща за потребители, които искат да внедрят традиционно решение за управление на проекти за водопад.

 

3. Управление на връзките с клиенти!

CRM софтуерът предлага множество функции и интеграции, които го правят идеален избор за днешните отдалечени и географски разпръснати работни среди. Основните характеристики включват възможности за улавяне и преобразуване на олово, проследяване на продажбите и възможност за персонализиране на приложения.

  • Плюсове: Решението се предлага с различни CRM приложения, включително договори, планиране на продажби, управление на територии, работни поръчки и потенциални клиенти.CRM се интегрира с G Suite, Office 365, Slack и RingCentral, както и с множество други приложения. Той предлага широка гама от функции, обхващащи всички аспекти на CRM, както и достъпни цени, интуитивен интерфейс и изчерпателно мобилно приложение.
  • Минуси: Един недостатък е, че може да е малко трудно да се настрои. От друга страна, гъвкавостта и лесното персонализиране на решението го правят идеален избор за МСП, които искат да преобразуват дигитално своите CRM операции.

 

4. Управление на целите и ключовите резултати!

Целевите и ключови решения за управление на резултатите или накратко OKR се отнасят до рамка за определяне на цели за дефиниране и проследяване на бизнес целите и техните резултати. Бизнес инструментите на OKR са предназначени да задават, комуникират, проследяват и измерват както целите, така и резултатите в целия бизнес. Рационализирането и автоматизирането на този процес е важна част от пътуването в цифровата трансформация. Присвоява се резултат за привеждане в съответствие, осигуряващ ясна картина за това колко добре е бизнесът приведен в съответствие с неговите OKR. Методологията на решението позволява на предприятията да създават, споделят и възлагат цели на компанията, както и на отдели, екипи и отделни работници.

  • Плюсове: Решението се интегрира с Jira, Slack, G Suite, Office 365 и др. Потребителите, задачите и ключовите резултати могат да бъдат интегрирани и споделяни в приложенията. Той улеснява приоритизирането на целите, като помага на бизнеса да спести време и да ангажира по-добре служителите. 
  • Минуси: Въпреки че инструментът е доста интуитивен за крайните потребители, докладван недостатък е, че може да бъде огромно за настройване поради големия брой опции. Печалбата предоставя добра поддръжка на потребителите, докато започват, за да се придвижват през тези различни опции.

 

5. Екипно сътрудничество!

Докато много от инструментите, обсъдени по-горе, улесняват комуникацията и сътрудничеството, категория решения е посветена изключително на сътрудничеството на бизнес екип. В допълнение към предлагането на сътрудничество, решението предлага автоматизирано планиране и прогнозиране за това кога даден проект ще бъде завършен.

  • Плюсове: Акцентите включват възможността за задаване на приоритети на ниво проект и задача, като се изчислява колко време ще отнеме дадена задача и автоматичното изравняване на ресурсите. Това позволява на екипите да преразпределят задачите и да работят въз основа на наличността на работниците и наборите от умения.
  • Минуси: Недостатък са разходите - това е малко по-скъпо от предложенията на конкурентите.

 

6. Маркетинг по имейл!

Глобалната здравна криза направи маркетинга на електронна поща по-наложителен от всякога, тъй като взаимодействията между хората в най-добрия случай са по-редки. Рационализирането и автоматизирането на процеса е основна стъпка към дигиталната трансформация. Това се случва с редица онлайн задачи, вариращи от стартиране на маркетингова кампания по имейл до изграждане на уебсайт.

  • Плюсове: Функциите за постоянен контакт включват възможност за качване на продукти в онлайн магазин, стимулиране на продажбите и подобряване на присъствието в социалните медии. Той се справя с целия процес на имейл маркетинг, съставя списъци и включва електронна търговия и маркетинг и реклама в социалните медии. Той също така предлага пълен набор от инструменти за проследяване с показатели в реално време за това кои потенциални клиенти се отварят, щракват и споделят имейли.
  • Минуси: Въпреки че предлагането се отличава с интуитивен потребителски интерфейс, свързаните шаблони не позволяват голяма гъвкавост. Друг недостатък е ценообразуването, тъй като началният имейл план има ограничение от 500 контакта. Бизнесът ще трябва да плати повече, за да добави допълнителни контакти. Предложението наистина идва с безплатна 60-дневна пробна версия, което си заслужава да се провери за множеството му функции.

 

7. Управление на идеи!

Управлението на идеи е сравнително ново явление в бизнеса, но въпреки това са налични огромен брой инструменти за дигитализирането и автоматизирането му. Практиката включва генериране, улавяне, обсъждане, организиране и оценка на прозрения и мисли, които не биха били изследвани чрез рутинни процеси.Предложението действа като дигитално поле за предложения за събиране на идеи от където и да се намират работниците. Той включва интуитивен интерфейс за плъзгане и пускане и пълно мобилно приложение за улесняване на сътрудничеството.

Препоръчваме още:

Как да напишете бизнес описание в Google My Business? Как да напишете бизнес описание в Google My Business? Прочети повече
Как да превърнете еднократния купувач в лоялен клиент? Как да превърнете еднократния купувач в лоялен клиент? Прочети повече
Мобилнo предизвикателство и как да го измерим? Мобилнo предизвикателство и как да го измерим? Прочети повече
нагоре