6 въпроса, които бизнесът да си зададе по време на пандемията

   От началото коронавирусната пандемия тя засегна живота и бизнеса, като някои собственици на малък бизнес преминават в извънреден режим на работа, за да се приспособят с „новото нормално“.

Като собственик на малък бизнес може да не сте сигурни какво да правите.

Ето някои от ключовите въпроси, които трябва да си зададете, за да укрепите бизнеса си и помогнете на клиентите си.

  • Изпращам ли правилното съобщение?

Предоставянето на правилната информация и използването на подходящи съобщения е от решаващо значение не само за подпомагане на вашите клиенти да се ориентират в настоящите предизвикателни условия, но и за осигуряване на възстановяването и/или дългосрочния успех на вашия бизнес. Уверете се, че вашият уебсайт, маркетингови имейли, публикации в социалните медии, блога и маркетинговите канали, използват полезно и съпричастно изказване, като обяснявате как е бил засегнат вашият бизнес и какво правите, за да се справите с извънредната ситуация.

  • Поддържам ли връзка с клиентите си?

Взаимодействието между хората може да е ограничено, но това не означава, че не можете да се свържете с клиентите по друг начин. Поддържайте връзките си с клиентите силни, като предоставяте редовни актуализации, насърчавате обратната връзка и отговаряте своевременно на въпроси, провеждате виртуални събития, улеснявате клиентите да извършват покупки.

  • Давам ли на клиентите си това, което искат и имат нужда?

Винаги е важно да разбирате клиентите си и това е особено важно сега, когато начинът им на живот, приоритетите и нуждите може да са се променили значително. Поддържайте връзка с клиентите, попитайте ги какво можете да направите за тях и се консултирайте, за да определите какви продукти, услуги или информация може да са им необходими в настоящите им епидемични предизвикателства.

  • Действа ли моят бизнес като добър член на моята местна общност?

Светът е разделен от протеклите се пандемични събития, което прави още по-важно общностите да се обединят за подкрепа и успокоение. В допълнение към грижите за вашия бизнес, служители и клиенти, уверете се, че правите това, което може, за да бъдете положителна сила в непосредствената среда, независимо дали означава дарение на стоки и услуги, благотворителна дейност или демонстриране по друг начин на вашата гражданска отговорност и усилия към общото благо.

  • Използвам ли правилните методи за реклама и маркетинг, за да достигна до аудиторията си?

Не е необходимо да спираме рекламата или маркетинга в момента, всъщност повечето потребители искат марките да продължават да бъдат видими и гласни относно стойността, която предлагат техните продукти и услуги, стига да са чувствителни към настоящите обстоятелства. Прегледайте комбинацията си от маркетингови канали - социални медийни платформи, имейл маркетинг, дигитална реклама, за да намерите нови източници на трафик и се уверете, че правите необходимите корекции, за да увеличите максимално вашите маркетингови приходи.

  • Положих ли основите за възстановяване на бизнеса си?

Сега, след като сме свикнали до известна степен с COVID-19 , е време да започнете да мислите за следващите стъпки за вашия бизнес, независимо дали това означава да се адаптирате или как да се върнете към бизнеса си както обикновено. Начертайте план за следващата една година, включително бюджети и стратегии за реклама и маркетинг, нужди от заетост, потенциални промени в търсенето и генериране на клиенти.

 

 

Препоръчваме още:

ТОП 10 Развенчани SEO митове и легенди! ТОП 10 Развенчани SEO митове и легенди! Прочети повече
5 информативни метрики, които трябва да се проследяват в онлайн маркетинга 5 информативни метрики, които трябва да се проследяват в онлайн маркетинга Прочети повече
Как да направите, успешен бизнес план за вашият софтуерен проект? Как да направите, успешен бизнес план за вашият софтуерен проект? Прочети повече
нагоре